7/02/2015

DAWCY NIESKOŃCZONEJ MIŁOŚCI

To oni nosili nas na rękach. Zajmowali się nami każdego dnia. To oni nauczyli nas pierwszych kroków i pierwszych słów. Bawili się z nami. Opatrywali zdarte kolano. Kupowali nowe zabawki. Pocieszali, gdy mięliśmy zły dzień, gdy płakaliśmy. Pomagali zasnąć, kiedy obok naszego łóżka chodził "straszny duch". To oni pierwszy raz przeprowadzili nas przez próg przedszkola, a później szkoły. Wspierali nas i poświęcali cały swój wolny czas. Pokochali takimi, jakimi jesteśmy. Mama i tata- rodzice. Byli dla nas najważniejszymi osobami na całym świecie... Jak jest teraz?



Z biegiem lat stajemy się coraz dojrzalsi, wydaje nam się, że jesteśmy dorośli i samowystarczalni. Zmienia się nasze podejście do rodziców, wydaje nam się, że ich nie potrzebujemy. Przecież tylko niepotrzebnie wtrącają się i zatruwają nasze życie! Zabraniają nam wszystkiego, wymyślają coraz bardziej surowe kary! Ciągle się czepiają! Dają milion zadań do wykonania: "Posprzątaj po obiedzie!", "Zrób zakupy!", "Wynieś śmieci!".  Coraz trudniej jest nam się z nimi dogadać. My, młodzi ludzie często skarżymy się na to, że rodzice ciągle czegoś od nas oczekują, każą się uczyć. Zastanawialiście się dlaczego tak robią?

Mama i tata chcą dla nas jak najlepiej, zawsze pragnęli naszego dobra i szczęścia. Nigdy nie mięli zamiaru nas skrzywdzić. Nie chcą żeby nam się coś stało, nie chcą, żebyśmy chorowali. Chcą zapobiegać wszystkim smutkom i cierpieniom. Obdarzają nas swoją miłością najlepiej jak potrafią. Właśnie dlatego często zabraniają nam gdzieś pójść. To właśnie z tego powodu każą zakładać czapkę na uszy, kiedy pada śnieg i jest mroźnie. Każą się uczyć byśmy w przyszłości byli mądrymi, wykształconymi ludźmi i z łatwością znaleźli wymarzoną pracę. 

Dlaczego tak często jesteśmy im nieposłuszni? Dlaczego brzydko odpowiadamy, kłócimy się z nimi? Dlaczego się ich wstydzimy? Dlaczego nazywamy ich "Moja stara!", "Mój stary!"? Czemu ciągle odmawiamy im pomocy i odwracamy się plecami? Jesteśmy dla nich okropni! Nasze zachowanie sprawia im ogromną przykrość! Mimo wszystko, oni cierpliwie znoszą nasze humorki. Ciągle są z nami, na dobre i na złe. Kochają nas. Pracują, byśmy mięli co jeść i nie mieszkali pod mostem. Dają nam siebie każdego dnia, służą dobrą radą, zawsze starają się pomóc. Znają nas jak nikt inny. Akceptują takimi jakimi jesteśmy. Nigdy nas nie zostawią.

Zmieńmy swoje nastawienie do rodziców. Podziękujmy im za dar życia i szczere starania. Nie sprzeczajmy się z nimi. Starajmy się zrozumieć ich intencje. Kiedy następnym razem będą czegoś od nas wymagać nie myślmy: "Dlaczego się na nas uwzięli?", tylko wykonajmy ich prośbę z uśmiechem. Okazujmy im swoją miłość i szacunek. Cieszmy się każdą chwilą z nimi spędzoną. Zróbmy coś dla nich! Od czasu do czasu zaskoczmy ich i z własnej woli posprzątajmy dom, upieczmy dla nich ciasto. Właśnie w tej chwili wstańmy od komputera i pójdźmy ich przytulić. Szepnijmy: "Kocham Cię mamo! Kocham Cię tato! Dziękuję za... za wszystko!".



114 comments:

  1. Bardzo fajny post, praktycznie teraz nie dostrzegamy tego jak bardzo rodzice pragną naszego dobra. :) Super zdjęcia. :) Poklikane (koszula: $18.99, spodenki: $19.90, bransoletki: zł6.14).

    ReplyDelete
  2. rodzice to największy skarb jaki mogliśmy dostać ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny post:)
    Możę niektorzy po przeczytaniu go zrozumieją jak ważni są rodzice:)
    Oczywiście, rodzice są na pierwszym miejscu:)
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Do swoich rodziców zawsze miałam szacunek. Mimo ciężkiej pracy, jaką niekiedy na mnie narzucają, rozumiem, że powinnam to robić - bo dlaczego nie? Dlaczego nie mam przyzwyczajać się powoli do ciężaru, jaki za sobą niesie codzienne dorosłe życie? Dlaczego nie mam pomóc własnym rodzicom, którzy prócz siedzenia w domu ciężko pracują na mój niejaki dobrobyt? Dlaczego to oni mają odwalać brudną i ciężką robotę, gdy ja siedzieć będę przed telewizorkiem i wżerać chipsy kupione de facto za harówę rodziców w pracy?
    To moi rodzice. Kocham ich. Chcą dla mnie jak najlepiej.

    Staram się nie wracać zbyt późno do domu i w życiu nie wróciłabym piana czy naćpana. Gdy my pokażemy rodzicom, że jesteśmy dość odpowiedzialni za siebie, oni będą nam ufać. Pozwolą nam na więcej, gdy sami nie pozwolimy sobie na zbyt wiele.

    Rodzice to najważniejsi rodzice w naszym życiu, ale pamiętajmy też żeby się od nich nie uzależnić. Przez te całe obowiązki i pozwalanie nam na imprezy czy jakieś inne wyjścia dają nam naukę samodzielności. Przygotowują nas na dorosłe życie bez ich tak bardzo bezgranicznej pomocy.

    ReplyDelete
  5. Czytając tego posta przysięgłam sobie, że będę bardziej szanować rodziców, choć staram się to robić na co dzień :)
    Śliczne zdjęcia!
    jullia2452.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny post, wszystko odpowiednio ubrane w słowa :)
    Ja czasami mam wrażenie, że jestem ciężarem, ale oni nie dają tego po sobie poznać :) Kocham mamę i tatę z całego serducha :)

    ReplyDelete
  7. Zaintrygował mnie tytuł, więc przeczytałam :) Nie rozumiem ludzi, którzy na swoich rodziców mówią: stara, stary. Jest to okropne. Jest to całkowity brak szacunku...

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. jA nie spotkałam się z takimi osobami cotakmowiana swoich rodziców i jak tez tak na nich nie mowie.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jak słyszę, że z kogoś ust pada ''moja stara/mój stary'', to we mnie się po prostu gotuje, ale niektórzy chyba nie rozumieją ile te osoby dla niego zrobiły i mogłyby zrobić.

    Bardzo fajny post, śliczna i klasyczna stylizacja, jednakże zdjęcia troszkę nienaturalne, poprzez zamazane tło.

    ReplyDelete
  10. Świetny post! Zgadzam się. To właśnie rodzice byli przy nas w najważniejszych chwilach i wspierali nas. To oni opiekowali się nami, nawet, gdy już nie mieli sił. :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja mam już trzydziestkę na karku i po tych wszystkich etapach, o których piszesz (bunt, złość na rodziców itd.) teraz to mama jest moją najlepszą kumpelą. Ale każdy musi dojsc do tego sam i wypracowac sobie relacje z rodzicami. Okres buntu przechodzi każdy i mimo, ze czasy się zmieniają, to akurat ta jedna rzecz pozostaje niezmienna ;-)

    ReplyDelete
  12. Nice long hairs you have. You look pretty.

    Petr England jeans

    ReplyDelete
  13. PLN
    koszula- 75.54 zł spodenki - 79.16 zł bransoletki- 5.77 zł
    US
    koszula- 18.99$ spodenki- 19.90$ bransoletki- 1.53$
    http://www.byzuza.blogspot.com/ :) fajny post

    ReplyDelete
  14. Nie rozumiem jak można tak mówić na swoich rodziców. Fakt czasem na nich narzekamy, ale bez przerwy na nich mówić to nie dobrze :[ Nie rozumiem takich osób :/
    Poklikane :*
    Ceny:
    Koszula --> 18.99$
    Szorty --> 19.90$
    Bransoletka --> 1.53$

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :*

    ReplyDelete
  15. Ja bardzo kocham moich rodziców i staram się im pomagac jak tylko potrafię. Oczywiście, nie jestem idealna. Humory mi się zdarzają. Również nie rozumiem jak można mówić na rodziców "moi starzy"...
    Super post i cudowne zdjęcia ♥
    Koszula - 18,99
    Spodenki - 19,90
    Bransoletka - 1,53
    http://magicloony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Pomimo sporów z moimi rodzicami i tak ich kocham - ale w inny sposób to wyrażam i wgl.
    Teraz myślimy, że rodzice są głupi itp. ale za 5 lat będą najmądrzejszymi osobami jakie znamy - kto się zmienił, my czy rodzice?
    ładne zdjęcia !
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetny look!


    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami o obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    ReplyDelete
  18. Jaka urocza spinka! No i bransoletka też świetna, chociaż jak dla mnie niektóre zdjęcia były ciut za jasne.

    conowegoumarty.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. jasne że ich kocham i szanuje, są najważniejsi w moim życiu
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  20. Ciekawy outfit i mega sliczne zdj! :*
    http://karolazzle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ciekawy outfit i mega sliczne zdj!

    ReplyDelete
  22. Super post i śliczne zdj
    Koszula 18,99
    Spodenki 19,90
    Bransoletka 1,53
    http://pinkk-dress.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Koszula 18,99
    Spodenki 19,90
    Bransoletka 1,53

    Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :) Twój kolor skóry idelanie pasuje do koszuli, a koszula do włosów . A co do postu - coś w tym jest. Ale nastolatkom tego nie wytłumaczysz.

    ReplyDelete
  24. Masz przepiękny odcień włosów! cudo *_*
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete
  25. Nie każdy miał miłe dzieciństwo i oddanych rodziców i ciężko jest tak po prostu ich docenić, ale warto. Zrozumiałam to dopiero niedawno :)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Piękne wlosy :) Ja staram sie szanować rodzicow lecz nie zawsze mnie to wychodzi niestety :( kłócimy sie trochę, lecz zawsze staramy sie dojść do porozumienia. W rodzinie powinna byc zawsze zgoda :)

    ReplyDelete
  27. Genialnie dobrałaś słowa.
    Trzymaj tak dalej! :*

    http://chcialamtylkoszczescia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Święte słowa ;) trzeba szanować rodziców ;)
    nataliasolak.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Super post! Genialny <3

    Zapraszam do mnie:) Zaobserowałam i liczę na to samo :P

    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Te zdjecia są takie piękne 😍
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    ReplyDelete
  31. W wieku 13-17 najbardziej się buntujemy, to wtedy zaczynamy narzekać na wszystko dookoła, denerwujemy się gdy ktoś od nas czegoś chcę, a rodzice dodatkowo się czepiają. W tym wieku zdecydowanie tak widzimy świat. Wydaje mi się, że im starsi jesteśmy, tym bardziej zaczynamy ich doceniać.
    Idąc do pierwszej pracy zaczynamy rozumieć z jaki trudem oni pracowali na nasze utrzymanie, ucząc się gotować rozumiemy, że to nie jest taka prosta sprawa i doceniany mamę za niedzielne obiadki, które robiła. Kiedy ich juz zabraknie...wtedy naprawdę będziemy ich potrzebować. Ale po co tyle czekać? Lepiej o razu tak jak mówisz wstać od komputera i powiedzieć im jak bardzo ich kochamy by wynagrodzić te nasze humorki. Przedewszystkim powinniśmy pamietać, że oni tez byli kiedyś w naszym wieku i mieli podobne problemy co my, więc nie należy ic traktować jak wrogów ;)
    Swoją drogą zapraszam do mnie ;) typicalgr.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. fajne sa te zdjecia bo sa takie jasne, fajne miejsce do robienia zdjec i te bransoletki, zapraszam do siebie, http://www.krystianwotjowicz.pl - przy zapisie masz ebooka

    ReplyDelete
  33. Ja z rodzicami mialam rozne ''przeboje'', po latach doszlismy z moim tata do wniosku, ze wina byla tak samo moja jak i jego w tym, ze bylo jak bylo. Teraz mieszkamy w innych krajach, ja w Wielkiej Brytanii, moj tata i mama w Holandii. Dogadujemy sie o wiele lepiej niz kilka lat temu. Jest mi troche przykro,ze zmarnowalismy tyle lat na klotnie. Wiem, ze kiedy przyjdzie mi zostac mama zrobie wszystko by nie dopuscic do powtorki.

    ~ http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  34. Masz rację , powinniśmy im częściej pomagć za to co dla nas zrobili ..
    Fajny post i zdj ! :)
    http://larunbata.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Fajnie, że masz takie miłe podejście do rodziców. Aż się miło czytało :) .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Rodzice są najważniejszymi osobami w moim życiu i na razie tak pozostanie :)
    CENY:
    Koszula $18.99 = zł75.54
    Spodenki $19.90 = zł79.16
    Bransoletka US$ 1.53 = zł6.12
    Zajrzysz do mnie? Będzie mi bardzo miło <3 inspiracjeamelii.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. mam takie same podejście do rodziców :) super blog!
    zapraszam na nowy post ; http://xmaalw.blogspot.fr/2015/07/na-spontanie.html

    ReplyDelete
  38. Kochający rodzice to nasz największy skarb. Musimy ich doceniać, póki są wśród nas ;)

    ReplyDelete
  39. Właśnie planowałam o tym post ;D Dobrze napisane ! Wielu ludzi nie ma szacunku dla swoich rodziców. Pamiętam jak ja myślałam, że oni robią wszystko mi na złość i nienawidziłam ich. Jednak jak już przeszłam ten najgorszy okres dojrzewania to to się zmieniło i zrozumiałam, że robili to z troski :)

    http://paullalife.blogspot.com/2015/07/chilout-na-plazy-przez-3-dni-3.html

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. Bardzo mądry post, rodzice tyle dla nas poświęcili, należy się ich szanować. Dla mnie najważniejsza jest mama, od 4 roku życia mieszkam bez ojca, szkoda słów. Od zawsze chcą dla nas jak najlepiej :))
    http://roksvyphotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. przepiękny post! i TY:)
    http://one-day-to-my-life.blogspot.com/2015/07/free-time.html - serdecznie zapraszam:*

    ReplyDelete
  43. slicznyy blog , zakochalam sie ♥♥♥ swoja droga jestes przesliczna <3 te rudw wlosyyy , dalabym za nie zabic ! :D obserwuje i zostaje tutaj na dluzej ;)) obs za obs??
    -> laylaylisa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Zostałeś nominowany do Libser blog Avard! Więcej informacji poznasz tutaj : http://niesmowite-zycie.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    ReplyDelete
  45. Genialny wpis! Powiem szczerze, że nie dawno też rozmyślałam na ten temat..

    http://mammotylki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Zostałeś nominowany do Libser blog Avard! Więcej informacji poznasz tutaj :http://madzia0608.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Bardzo kocham rodziców i szanuję :)
    koszula $18.99
    spodenki $19.90
    bransoletki $1.53


    odwdzięczysz się, poklikasz w linki?♥
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  48. Jak miło wiedzieć,że są na świecie jeszcze osoby młode,które mają szacunek do swoich rodziców ! Przywracasz mi wiarę w dzisiejszą młodzież.
    A przy okazji - jesteś bardzo śliczną i (wnioskując po tym wpisie) mądrą dziewczyną - oby tak dalej,nie zmieniaj się tylko bądź sobą <3

    ReplyDelete
  49. Ja nigdy nie powiedziałam (i nie zamierzam mówić) o swoich rodzicach "moi starzy". Do starszych od siebie ludzi trzeba mieć szacunek, jeśli tego nie rozumiesz, to życie samo cię tego nauczy ;) Dobrze, że są jeszcze tacy ludzie, jak ty, bo kiedy czasem patrzę na to wszystko, co dzieje się na świecie, to aż mi się serce ściska :( Myślę, że rodziców szanuję i doceniam ich obecność również dlatego, że mój tata pracuje za granicą, więc nie widzę go tak często, jakbym chciała.
    Lubię twojego bloga coraz bardziej, śliczne zdjęcia, mądre wpisy - oby tak dalej :D
    Koszula kosztuje 18.99$, spodenki 19.90$, a bransoletki 1.53$.
    Pozdrawiam cię serdecznie i życzę miłych wakacji ^^

    ReplyDelete
  50. Do swoich rodziców trzeba mieć szacunek!
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    ReplyDelete
  51. Świetne zdjęcia *_* !
    http://queenvictoria56.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Do swoich rodziców mam ogromny szacunek. Kiedy ktoś mówi do mnie, że moja stara coś tam coś tam, to aż mnie skręca....
    cudne zdjęcia! :)

    koszula 18.99$
    spodenki 19.90$
    bransoletki 1.53$

    http://oliinekblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Bardzo ciekawy wpis, piszesz coraz fajniej, robisz postępy a to jest najważniejsze!
    W ciekawy sposób zostały wykonane zdjęcia.
    http://apocalypsefallen.blogspot.com/2015/07/recenzja-17-alicjai-lustro-zombie-gena.html
    http://jonathanwayland95.blogspot.com/2015/07/wakacje.html
    zapraszam do oceny!

    ReplyDelete
  54. Bardzo fajny post. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Moim zdaniem nasi rodzice są przez nas często nie doceniani. Doceniamy to dopiero gdy stajemy się dorośli i mamy swoje dzieci :)

    ReplyDelete
  56. Często nie doceniamy naszych rodziców, ale oni są największym skarbem jaki mogliśmy dostać <3 Świetny post i super zdjęcia c;

    ReplyDelete
  57. mam identyczne spodenki, rok temu w h&m kupiłam ;)

    mam w obs!

    ReplyDelete
  58. niestety tak jest często.. :(
    często ich nie doceniamy, dopiero zaczynamy, gdy sami stajemy się dorośli i mamy własne rodziny
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Dla mnie rodzice sa najważniejszymi osobami na swiecie :)


    Poklikalam


    Moge poprosic o poklikanie w najnowszym poscie?
    http://mikijiu.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Rodzice są bardzo ważnymi osobami. Najczęściej jest tak, że doceniamy ich dopiero wtedy kiedy nam ich brakuje. Takie życie.

    http://milionymysli.wordpress.com/

    ReplyDelete
  61. Nigdy nie nazwałam i nie nazwę swoich rodziców "starymi". Szkoda, że niektórzy ludzie tak nie szanują swoich rodziców

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Chyba zyskuję wiarę w ludzi!
    Niesamowite jest, jak czytasz przemyślenia tak młodej osoby, z tak wielkim uśmiechem! Matko, ja myślałam, że na świecie jest coraz mniej dobrych dzieci, niedotkniętych demoralizacją. Jedyne co, to pogratulować Twoim rodzicom takiej córki i Tobie, za opublikowanie linka do bloga. Jesteś cudowna.
    http://dierotenrose-mejson.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Ten post bardzo mi dał dużo do myślenia.... często się kłócę z rodzicami i mówię tak samo jak ty napisałaś. Mówię że się na mnie uwzieli.....
    Jak ten post czytałam to się wzruszyłam jego zdaniami, słowami. Pięknie to oznajmiłaś.

    Obserwuje już jakiś czas.

    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. cudny post :**
    to prawda, niektórzy są niemili wobec swoich rodziców, lecz nie każdy. wiadomo, dzisiejsza młodzież...

    ://///

    ReplyDelete
  65. śliczne zdjęcia i ciekawy wpis :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    ReplyDelete
  66. Z wiekiem przestaje się być blisko rodziców tak jak i inaczej ich traktujemy. Nastolatek, że tak powiem wchodzi w wiek buntowniczy i uważa, że nie potrzebuje takich bliskich osób. Rodzice zawsze będą nam potrzebni.

    ReplyDelete
  67. śliczne zdjęcia. oczywiście poklikane. i zgadzam się z komentarzem wyżej, im starsi jesteśmy tym naszej relacje się zmieniają ;p

    zapraszam :) dopiero zaczynam :)

    http://emotionally-fucked-up.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Ja nie wyobrażam powiedzieć o moich rodzicach "moi starzy". Zawsze jak się z nimi pokłócę to idę 5 minut później do nich. aby ich przeprosić :P Koszula - 18.99$, szorty - 19.90$, bransoletka - 1.53$

    http://rules-are-boring.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Nigdy nie mówiłam tak o rodzicach, nie wyobrażam sobie tego.
    Poklikasz w linki w tym poście? To dla mnie bardzo ważne :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    ReplyDelete
  70. do rodzicow ttrzeba szacunku to zrozumiałe , nawet jak nas nyguja czy sie dra na nas ale tak wlasnie trzeba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. święta prawda! mądrze to napisałaś :)
    śliczny wygląd bloga :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Świetny post, szczery. Nigdy w ten sposób o tym nie myślałam...

    Zapraszam do mnie :)
    http://aleksandra-rosiek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Koszulka- 18.99$
    Spodenki- 19.90$
    Bransoletka- 1.53$

    http://aleksandra-rosiek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Super post i zdj! W linki poklikane ;)
    http://xperfectxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Super post, ja na szczęście nie mam takich problemów :)

    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. poklikałam :)
    mogłabym liczyć na to samo w ostatnim poście?

    http://czillen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Post bardzo poruszający. Daje do myślenia. Zdjęcia są świetne! Poklikane :)
    Biała bluzka 18,99 dolarów
    Spodenki 19,90 dolarów
    Bransoletki 6,14 zł
    Udanych wakacji! W wolnej chwili zapraszam do mnie
    Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  78. Ja kocham moich rodziców, są najlepsi na świecie! Zawsze mi pomogą, mimo, że sama już powinnam dorosnąć i wejść w ich świat, bo zaraz kończę 18 lat. Poklikałam! Koszulka - $18.99 Spodenki - $19.90 Bransoletka - $ 1.53 :)

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA!(klik)

    ReplyDelete
  79. Zgadzam się, rodzice są bardzo ważni w naszym życiu, tyle dla nas zrobili, a czasem o tym zapominamy i nie okazujemy im szacunku, ja mam bardzo dobry kontakt z moimi rodzicami i chciałabym, żeby już tak zostało, cudowny wygląd bloga, obserwuję :), http://damakierek.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  80. Rodzina to są osoby, które nigdy Cię nie skrzywdzą. Rodzice to jedyne osoby, które kochają z całego serca! a my dzieci nigdy nie oddamy im miłości w tym samym stopniu..
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. Rodzice, to najważniesze osoby w życiu, powinnismy ich szanowac z całego serca! :) Świetne zdjecia! Poklikane! :)

    Poklikasz w linki z LUCLUC? :) http://julia-i-ola.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    ReplyDelete
  82. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner, Logos and more .Get one too

    ReplyDelete
  83. Ludzie najczęsciej doceniają dopiero troskę i pomoc, po jej stracie... niestety :/

    Piękna masz włosy, kolor i długość <3
    supr zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo :)

    klik: bluzka 18,99$, szorty 19.90$, bransoletki 1,53$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie linka ogrodniczek z obecnego posta oraz baner Sheinside? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    ReplyDelete
  84. Woah masz przesliczne wlosy i piekny outfit :)

    Fajny post i śliczne zdjęcia:) <3

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jesli tak to zacznij i daj znać u mnie :*
    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  85. Ja nie rozumiem jak można mówić na rodziców ,,moj stary/stara'... A niestety wśród młodziży jest to dosyć popularne..
    ceny:
    18,99
    19,90
    1,53

    I zapraszam Cię jeszcze na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    ReplyDelete
  86. jeden z najlepszych wpisów jaki czytałem ! props !

    ReplyDelete
  87. Hej, trafiłam tutaj zupełnie przez przypadek.
    Twój blog mnie naprawdę zaciekawił i pewnie zabaluję tutaj długo ;)
    Już nie mogę się doczekać nowego rozdziału.
    A tym czasem zapraszamy do siebie :)
    http://little-big-stories-by-rrj.blogspot.com/
    Red Rose

    ReplyDelete
  88. Genialny post!
    Bardzo oryginalne wpisy dodajesz :)
    Zaobserwowałam
    http://agataandvictoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Wybrałaś bardzo fajny temat! Rodzice mocno nas kochają, to jedyne osoby którym możemy zaufać tak w stu procentach. Robią wszystko byśmy mieli jak najlepiej, a od niektórych dzieci mogą tylko usłyszeć - moi starzy. To straszne i totalny brak szacunku!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  90. Poklikane !


    UWAGA!
    Proszę was o ponowną obserwację mnie na blogu, gdyż zmieniłam adres na www.andziathere.pl i nie pojawiają wam się moje posty !
    Shein 120$ Giveaway

    ReplyDelete
  91. Śliczne zdjęcia! Masz cudowne włosy! :)

    Poklikałam w linki, jeśli możesz zrób to samo u mnie!: )------> KLIK!

    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :)----->KLIK!

    ReplyDelete
  92. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja pasująca do ciebie :)
    Pinaxi.blogspot.com ZAPRASZAM cię

    ReplyDelete
  93. ciekawy blog, ladny design, oraz piekne zdjecia :)
    bede zagladac czesciej :)
    zapraszam: http://natalia-naaatalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. koszula- $18.99
    spodenki- $19.90
    bransoletki- $1.53

    ReplyDelete
  95. Pięknie wyglądasz, poklikałam w linki :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  96. Nie mam zbyt dobrego kontaktu ze swoimi rodzicami, jeśli kiedykolwiek miałabym mieć dzieci, to nie chciałabym być dla nich takimi ludźmi, jakimi dla mnie są moi rodzice.
    ❤ blog

    ReplyDelete
  97. Ja często się wkurzam jak mama mnie poucza, ale wiem, że zawsze ma rację.

    Nowy post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    ReplyDelete
  98. Mam podobną bransoletkę :)
    Masz prześliczne włosy ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. WEdług mnie rodzina to rzecz święta i nie ma nic ważniejszego od niej.
    "The most important thing in life always will be a family. The people in this room. Right here.... right now."

    Kosuzla 18.99
    spodenki 19.90
    bransoletka 1.53

    http://talastbloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  100. super post, poklikalamm a ty mozesz odwdzięczyć sie obserwacja u mnie;)
    http://byjuuliie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  101. śliczne zdjęcia!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    ReplyDelete
  103. Jak byłam w gimnazjum to moje relacje z rodzicami były okropne, teraz siępoprawiło, ale i tak czasem kłocimy się o to, co dla mnie najlepsze. Wkurza mnie to, bo ja chcę się wyszaleć, mam swoją młodość, a oni jązabierają.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  104. Moje relacje nie są zbyt fajne ew, moze potem sie jakos polepszy... śliczne zdj!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  105. Ja na szczęście mam super relacje z mamą troche gorsze z tatą ale może sie polepszy :D super post :D Koszula 18.99 $
    spodenki 19.90 $
    bransoletki 1.53 $
    mydiarybc.blogspot.com

    ReplyDelete
  106. Świetny blog, ale zmienilabym jedno, kochana :) Dodawaj troszke ciemniejsze zdjecia, bo sa za bardzo rozjasnione:(

    ReplyDelete
  107. Zgadzam się w pełni z tym co napisałaś. Trzeba mieć szacunek do swoich rodziców, pomagać im jak tylko możemy i żyć z nimi w zgodzie, bo nigdy nie wiemy kiedy znów będziemy ich potzrbować. Rodzina musi żyć w miłości, kochać się i przekazywać ważne wartości z pokolenia na pokolenie.
    Koszula 18.99 $
    Spodenki 19.90 $
    Bransoletka 1.53 $
    Trzymaj się cieplutko,
    Byszi z JB BLOGSPOT!
    www.juliabyszkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  108. Super blog! Oby tak dalej :)
    Zapraszam do siebie: MÓJ BLOG
    Zachęcam do pozostawienia komentarza :)

    ReplyDelete
  109. Lubię takich radosnych ludzi! :3
    huabecx.blospot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.