7/11/2015

DIY: DESIGN BLOGA - KODY CSS

Aby dodać dany kod należy otworzyć w Bloggerze kolejno: SZABLON ---> DOSTOSUJ ---> ZAAWANSOWANE ---> DODAJ ARKUSZ CSS.





  Ustalenie wysokości nagłówka
                     .header { height: 300px;}                         



Kolor tła kart
.tabs-outer {background-color: #FFFFFF;} 
    
                    Obrazek jako tło kart                         
.tabs-outer {background-image: url(URL);} 
  
                                       Rodzaj ramki wokół karty                                        
.tabs-outer {border-style: RAMKA;}       

                                    Grubość ramki wokół karty                                         
.tabs-outer {border-width: 5px;}      

    Margines kart (górny, prawy, dolny, lewy)
.tabs-outer {margin: 10px 20px 30px 40px;}       

Rozsunięcie przycisków kart
.tabs-inner .widget li a {margin: 15px;}     
          
     Odstępy pomiędzy linkami kart
.tabs-outer .widget li a {margin: 5px;}

Długość belki z kartami
.tabs-outer {width: 450px;}  
         
               Wysokość belki z kartami               
 .tabs-outer {top: 20px;}  

Duże litery w nazwach kart
    .PageList {text-transform: uppercase;}


Wyśrodkowanie paska kart

.PageList {text-align:center !important;}
.PageList li {display:inline !important; float:none !important;}


Pozycja nagłówka postu
h3.post-title {text-align: POZYCJA;}   
    
Pozycja daty
h2.date-header {text-align: POZYCJA;}

Duże litery w tytule posta
h3.post-title {text-transform: uppercase;}  

  Zaokrąglone rogi tła pod postem
 (Wartości odpowiadają kolejnym rogom zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, zaczynając od prawego górnego)
.post {border-radius: 10px 20px 30px 40px;}

Margines posta
.post {padding: 50px;}  

Styl ramki wokół postów.
.post {border-style: RAMKA;} 

Grubość ramki wokół postów
.post {border-width: 1px;}      
   
  Suwak w notce
.post { overflow: scroll; width: 450px; height: 600px; }

Usunięcie linków "Starszy post", "Nowszy post"
.blog-pager { display: none !important;}    
         
Obrazek pod postem (oddzielający posty)
.post {background-image: url (URL);}    

Linia oddzielająca posty
post-footer {border-bottom: 1px solid #FFFFFF ;}
Usunięcie napisu 'Technologia blogger'
#Attribution1 {display: none;}

Podkreślenie tytułu postu
h3.post-title {border-bottom: 1px #000000 RAMKA;}



Margines komentarza
.comment p {padding: 10px;}   

Styl ramki wokół komentarza
.comment p {border-style: RAMKA;}

Okrągłe awatary w komentarzach
 (wszystkie wartości muszą być takie same!)
.avatar-image-container {
-moz-border-radius: 20px !important;
-webkit-border-radius: 20px !important;
-goog-ms-border-radius: 20px !important;
border-radius: 20px !important;
}             

Styl ramki wokół awatara.
.avatar-image-container {border-style: RAMKA;}   
       
Grubość ramki wokół awatara.
.avatar-image-container {border-width: 5px;} 

Kolor tła w komentarzach + przezroczystość
.comment p {background: rgba (255,2552550.48);}


     Pozycja tekstu w danej kolumnie
.column-strona-inner {text-align: POZYCJA; }

Marginesy w danej kolumnie
column-strona-inner { margin: 25px 50px 75px 100px; } 
             
Ustawienie odległości pomiędzy linijkami w widżetach
.sidebar .widget { line-height: 5px; }   
  
Odległości między gadżetami
.sidebar .widget { border:0px white; margin-bottom: -20px; margin-left:-41px; width:229px;}


Rozsunięcie się liter linku po najechaniu kursorem
a:hover { letter-spacing: 3px; } 

Rozsunięcie się wyrazów linku po najechaniu kursorem
a:hover { word-spacing: 5px; }

Pojawienie się ramki wokół linku po najechaniu kursorem
a:hover {border-STRONA-style: RAMKA ;}        

   Pojawienie się cienia za linkiem po najechaniu kursorem
a:hover  {text-shadow: 5px 5px 2px #FFFFFF; }

Litery linku stają się duże po najechaniu kursorem.
a:hover {font-variant: small-caps;}        

Pojawienie się ramki o danym kolorze wokół linku po najechaniu kursorem
a:hover{outline-color: #FFFFFF;}            

Rodzaj ramki która pojawi się wokół linku po najechaniu kursorem
a:hover{outline-style: RAMKA;} 

INNE

Usunięcie stopki
.feed-links, #Attribution1 {display: none;}

Podświetlanie zdjęć na biało
.post img { opacity: 1;
transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
-o-transition:opacity 0.4s ease-in-out;
-moz-transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
-webkit-transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
}
.post img:hover {
opacity: 0.70; 
transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
-o-transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
-moz-transition:opacity 0.4s ease-in-out; 
-webkit-transition:opacity 0.4s ease-in-out; 

}
    
Pogrubione wartości można dowolnie zmieniać. Poniższa legenda może Wam pomóc:
POZYCJA: center- wyśrodkowanie, justify- wyjustowanie, right- do prawej, left- do lewej
STRONA: left- lewa, center- środkowa, right- prawa
URL: adres url do obrazka, który ma się znaleźć w jakimś miejscu
#FFFFFF: kolor (tabela rgb-> tutaj)
RAMKA: dotted- kropkowana, dashed- przerywana, solid- ciągła, double- podwójna, hidden- niewidoczna.

100 comments:

  1. Poklikane! Odwdzięczysz się na moim blogu? Proszę o kliki w bannery!
    caroline369.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo dobry poradnik. Nigdy nie mogłam znaleźć wszystkich kodów. Dzięki! (Poklikałam)

    ReplyDelete
  3. Bardzo przydatne te kody, zawsze mam z tym problem. Super kolaż, mam tą jeansową spódniczkę i bluzkę w strokrotki.

    ReplyDelete
  4. Poklikane, super ciuszki ! :)
    Ładny wygląd bloga :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  5. Bardzo przydatny post :) Sama często zmieniam wygląd bloga :)
    Poklikałam, świetne ciuchy :)
    okejkaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł na posta, na pewno przyda się początkującym blogerkom które dopiero uczą się robić designy :D Poklikałam w linki ;) Muszę przyznać, że masz genialny blog! Świetny design, ładne zdjęcia, zostaję z tobą na dłużej i obserwuję :) Pozdrawiam!

    U mnie konkurs, do wygrania super nagrody, post promujący i wiele więcej!

    ✿ Julia And Fashion – KONKURS KLIK ✿

    ReplyDelete
  7. Chyba już gdzieś widziałam podobnego posta :) Poklikane :)
    Ceny:
    I zestaw :
    Szara koszulka - 15,99$
    Zielone spodenki - 16,19$ (na promocji)
    Biały T-shirt - 17,09$ (na promocji)

    II zestaw:
    Zielona bluzka z napisem Geek - 5,38$ (na promocji)
    Spódniczka - 6,22$
    Czarny t-shirt z kwiatkami - 3,68$

    Pozdrawiam :)
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. fajny post :) poklikałam :) zapraszam veronicca4.blogspot.com
    xxmartynaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja w wyglądach bloga jestem zielona, dlatego za każdym razem kiedy chcę zmienić wygląd to muszę prosić kogoś o pomoc.
    Pomocny post.

    Choies
    1- $15.99
    2- $15.29
    3- $16.19
    4- $20.69
    5- $17.09

    Dresslink
    1- $5.38
    2- $3.63
    3- $4.00
    4- $6.22
    5- $3.68

    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. poklikaane :) I mam wielką prośbę , dodałabyś mnie do obs ? ja zrobie to samo . Bardzo Cie prosze :)
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Bardzo przydatny post. Dzięki!

    ReplyDelete
  12. Super i przydatny post!
    Ceny:
    Choies:
    1. 15.99
    2. 15.29
    3. 16.19
    4. 20.69
    5. 17.09
    Dresslink:
    1. 5.38
    2. 3.63
    3. 4.00
    4. 6.22
    5. 3.68
    http://magicloony.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I bardzo dziękuję za polecenie mojego bloga! :)

      Delete
  13. Jeju no, mogłam zrobić bloga na blogerze, a nie na onecie >.<
    Z tobą wszystko wydaje się takie proste. ^^

    screaming-inside.blog.pl

    ReplyDelete
  14. Podoba mi się design Twojego bloga! :)

    koszulka - 15,99$
    spodenki - 16,19$
    koszulka - 17,09$

    bluzka - 5,38$
    spódnica - 6,22$
    koszulka - 3,68$

    ReplyDelete
  15. Bardzo przydatny post! dziękuję!

    CHOIES
    15.99
    15.29
    16.19
    20.69
    17.09

    DRESSLINK
    5.38
    3.63
    4.00
    6.22
    3.68

    http://talastbloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetny post, z pewnością przyda się wielu osobom :)
    Ceny:
    1. 15.99$
    2. 15.29$
    3. 16.19$

    1. 5.38$
    2. 3.63$
    3. 4.00$

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kody bardzo przydatne. Sama zawsze korzystałam z CSS jednak od niedawna bawię sie też w html, robienie wyglądów to fajna sprawa :)

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo ciekawy i na pewno przydatny post ;) Ciekawe rzeczy wybrałaś :)
    Poklikałam:)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    ReplyDelete
  19. bardzo przydatny post ;)
    1.bluzka geek US$ 5.38
    2. spodnica US$ 3.63
    3.spodenki US$ 4.00
    zapraszam veronicca4.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ciekawy post, będę częściej wpadać na twoje bloga :)

    http://historiekrajusniegu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Śweitna instrukcja! ^^ Z chęcią wykorzystam ;)
    Poklikane :)
    julia-i-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetny poradnik, ja już wszystko stąd znałam, ale z pewnością innym się przyda! ;)
    Poklikałam.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  23. bardzo pomocne x poklikane :)

    podaje rowneiz 3 pierwsze ceny = 3.68 6.22 4.00

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo przydatny post, często szukam różnych kodów i sposobów jak coś zmienić w wyglądzie mojego bloga. Dzięki Tobie mam wszystkie kody w jednym miejscu ! :)
    Poklikałam :)
    Bluzka w stokrotki 3.68
    zielone szorty: 16.19
    bluzka wifi : 17.09

    Zapraszam do mnie, może zaobserwujesz mojego bloga? http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  25. 3- $16.19
    4- $20.69
    5- $17.09
    Ja i tak nic nie ogarniam, w ogóle nie potrafię robić wyglądów bloga, nie raz próbowałam, ale nigdy mi to nie wychodzi!:)
    Dresslink
    1- $5.38
    2- $3.63
    3- $4.00

    ReplyDelete
  26. Bardzo przydatny post :) Lubię się pobawić wyglądem, choć często zabiera mi to sporo czasu :)

    ReplyDelete
  27. Te kody są bardzo przydatne do wygladu bloga bez nich wyglad bloga nie byl by ladny. Kody na pewno przydatne! :) fajnie ze z zrobilas taki post :*
    Poklikane

    ReplyDelete
  28. Post bardzo mi się przyda! :*
    Poklikane :)
    15.99$
    2. 15.29$
    3. 16.19$

    ReplyDelete
  29. Na pewno wielu osobom przydadzą się te kody. :)
    Świetne rzeczy wybrałaś, oczywiście poklikałam w linki i poniżej podaję 3 ceny:

    1.$15.99
    2. $20.69
    3. US$ 5.38

    Pozdrawiam i obserwuję,
    Birginsen.

    ReplyDelete
  30. Bardzo przydatny post :) Ostatnio właśnie zmieniałam design i miałam problem z kodami xd
    Dresslink - bluzka geek 5,38
    Choies - wifi 17,09
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. dziekuje za komentarz na mojej stronie , cos takiego motywuje ;> zaobserwowalam ^^ masz ladny blog , fajnie ze tlumaczysz i starasz sie innym wytlumaczyc kody , pamietam jak zaczynalam i tez nie mialam zielonego pojecia , a przede wszystkim nie wiedzialam gdzie znalesc taka informacje JAK SIE tym dziwnym JÉZYKiEm KoDoW poslugiwac ;> super fajny pomysl ;> swietny blog i design calej stronki , tak dalej !
    laylaylisa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Przydatny post i super rzeczy.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. świetne rzeczy:)
    http://one-day-to-my-life.blogspot.com/2015/07/jak-udao-mi-sie-zejsc-z-wagi.html nowy post, zapraszam <3

    ReplyDelete
  34. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  35. Kody na pewno wielu się przydadzą, fajne rzeczy poklikałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  36. Przydatne! Z pewnością pomogłaś wielu osobom :)

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/07/summer-photomix-2015.html

    ReplyDelete
  37. przydatny post :3
    plus super rzeczy, poklikałam :)

    ReplyDelete
  38. Przydatne kody :) przydadzą się . Poklikałam. :)
    www.hairlineheavens.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Poklikałam. liveteen17.blogspot.com

    1.$15.99
    $16.19
    $17.09
    2.$3.68
    $4.00
    $3.63

    ReplyDelete
  40. Dziękuję, bardzo przydatny!
    sweetchilisweet.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Przydatny post ;)
    Ceny 1 kolaż:
    $15.99.$15,29.$16.19

    Ceny 2 kolaż:
    zł21.37,zł14.42,zł15.89
    Zapraszam do mnie! ;)

    ReplyDelete
  42. całkiem fajne tipsy o css'ach, ale jednak te perełki do mnie nie za bardzo trafiły ;)
    pozdrawiam
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    ReplyDelete
  43. bardzo pomocny post, ja także jestem samoukiem.
    poza tym śliczny wygląd bloga !
    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    ReplyDelete
  44. Teraz coraz mniej osób robi już wyglądy , swój też musialam zrobić sama - niby tylko ściągnięcie szablonu ale same poprawki zajmują mnostwo czasu :)
    Dla wielu ten post okaże się pomocny :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Mega przydatny post! Dla każdego blogera :) sama ulepszyłam dzięki niemu swojego bloga. zapraszam- http://byzuza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Fajne ubrania i przydatne kody :)! anananas9.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Super, że zrobiłaś taki post, bo to pomoże wielu blogerą! ;)

    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. świetny pomysł na posta ;p
    a blog masz śliczny *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Post na prawdę bardzo przydatny! :)) Wszystko zrozumiale napisane, brawo :) Pozdrawiam !

    http://mel-magazine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Bardzo ciekawe kody wybrałaś, na pewno jakieś wykorzystam:)
    Ceny:
    Zestaw 1: 15.99$, 15.29$, 16.19$
    Zestaw 2: 4.55$, 3.63$, 4.33$ :)
    Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. super poradnik, przypomniały mi się czasy szukania i pisania instrukcji do Photoshopa na blogu <3. to było coś :D. sam szablon śliczny, uwielbiam fioletowy! aha i masz piękne włosy ;). pozdrawiam

    http://inspiring-purple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Pomocny post
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    ReplyDelete
  53. a ciuszki też bardzo ładne, szczególnie ta bluzeczka ze stokrotkami :).

    ceny:
    spodenki jeansowe 20,69 $
    bluzka 'wifi' 18,99 $
    zielona z frędzlami 15,29 $
    krótkie spodenki kolorowe 3,63 $
    spódniczka 6,22 $
    bluzeczka w stokrotki 3,69 $

    http://inspiring-purple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Bardzo pomocny post :). Pomagam - klikając. Pozdrawiam!

    + Zapraszam do mnie na nowego posta i proszę o kliknięcie w link rzeczy: lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Wow ale jesteś zdolna, ja jeszcze się uczę ogarniać sprawę z designem ale zapiszę sobie link do tej notki i w razie potrzeby zajrzę ! :)
    Pozdrawiam, MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    ReplyDelete
  56. Super mi się podoba pomysl,cudne kolaże ,poklikałam :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Często zmieniam wygląd bloga za pomocą kodów css, czy to w html. Znam ich dosyć dużo więc fajnie móc je wykorzystać na blogu :D

    ReplyDelete
  58. Całkiem dobra rada :)

    Zapraszam do mnie ;)
    Blog ---> http://normalbutdidnot.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. ja w ostatnim czasie bardzo dużo się nauczyłam, jeśli chodzi o kody css czy html, jestem dumna ze swoich efektów :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  60. Bardzo przydatny post,na pewno kiedyś do niego wrócę.
    Poklikałam uczciwie :)

    ReplyDelete
  61. Gray Strap Print Short Sleeve Loose T-shirt - $15.99
    Green Letter Print Tassel Hem Crop Vest - $15.29
    Green Raw Hem Roll Up Tie Waist Shorts - $16.19
    Blue Stripe Ripped Denim Shorts - $20.69
    White Wifi Print Short Sleeve T-shirt - $17.09

    Korea Trend Women's Roll-up Sleeve At Random Hem Geek Loose Letter T-s - US$ 4.55
    New Women Fashion Korean Style Candy Color Solid Elastic Waist Casual - US$ 3.63
    New Fashion Women's Candy Color Casual Sports Leisure Solid Shorts - US$ 4.00
    Stylish Lady Women Sexy High Waist Denim Mini Casual Club A-line Skirt - US$ 6.22
    Stylish Ladies Women Casual Short Sleeve Flower Print T-shirt Tops - US$ 3.68

    Także poklikałam. :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Pluta Klaudia z plutaklaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Ta pierwsza koszulka skradła moje serce :) http://lethalowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Śliczne ciuchy <3 świetny ten post może nareszcie sama poradzę sobie z designem :)

    ReplyDelete
  64. świetny pomysł na post! kocham zmieniać wygląd mojego bloga teraz będę mogła się pobawić jeszcze wiecej! http://magda-bloog.blogspot.com/‎

    ReplyDelete
  65. Bardzo przydatny post na pewno kiedyś skorzystam!:)
    A co do tych ubrań, które wybrałaś to wszystkie cudowne, dlatego też kliknęłam, we wszystkie linki.
    Obserwuję.
    Zapraszam na nowego posta!:)))
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Fajny post wielu się przyda :)

    Pozdrawiam Tajemnicza Z tajemniczy-kwiat-brzoskwini.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Bardzo pomocny post ")

    Zapraszam http://simplybeauty-models.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Bardzo przydatny post, zwłaszcza teraz nam się przyda jak dopiero zaczynamy,z nieba nam spadłaś :D
    Śliczny wygląd bloga ♥

    www.shutupanddancewithus.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Takie DIY na pewno się przyda. :) Poklikałam! CENY: 1: 15.99$, 15.29$, 16.19$ ; 2: 4.55$, 3.63$, 4.33$

    ReplyDelete
  70. Bardzo fajny post. Myślę, że taki poradnik to super pomysł.
    Sama chcę pomyśleć nad ulepszeniem swojego bloga, ale sporo muszę się jeszcze nauczyć. ;)
    Obserwuję Twojego bloga i zapraszam też do siebie: pati-testuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Bardzo przydatny poradnik. Na pewno z czegoś skorzystam :)

    http://mycrazycolorfulworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. fajnie, że umieściłaś te wszystkie kody w jednej notce - przydadzą się! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    ReplyDelete
  73. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    Mój blog - (klik) ♥

    ReplyDelete
  74. Dla mnie to czarna magia, ale pomysł na wpis super :) Poklikałam, mogę liczyć na rewanż? :)


    MonyikaFashion >klik<

    ReplyDelete
  75. Wow od dawna szukałam jak podświetlać zdjęcia na biało i wielkie dzięki za ten post. Mega przydatny! Oczywiście poklikałam.
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html

    ReplyDelete
  76. Bardzo przydatny post :)
    spódniczka - $ 6.22
    T-shirt Geek - $ 4.55
    szare szorty - $ 4.00

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Mi wygląd bloga miała robić przyjaciółka, ale postanowiłam jakoś sama spróbować, by nie prosić koleżanki ;) Ale i tak Twoje wskazówki, co do wyglądu przydadzą mi się na przyszłość ;)

    ReplyDelete
  78. Obserwuję , a ty ready na pewno mi się przydadzą, dzięki :)
    Zapraszam http://xn--yciejedsttwoimsnem-25d.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Na pewno poradnik przyda się osobom nieobeznanym w blogsferze :)
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :)!

    ReplyDelete
  80. Chociaż większość poprawek robię w kodzie to css jest całkiem przydatny i ten post na pewno się przyda!

    1. 17.09$
    2. 4.55$
    3. 4$

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. bardzo przydatne te informacje, sama skorzystam kiedyś :) http://typexofxshanell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Wielu osobom na pewno przyda się taki poradnik:D

    bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. 1. 18.16zł
    2. 67.19 zł
    3. 15.96 zł

    Julliiette.blogspot.com


    ReplyDelete
  84. Bardzo przydatny poradnik! Na pewno wiele osob z niego skorzysta! Zostaję u Ciebie na dłużej :)
    Pozdrawiam xx

    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Bardzo fajny poradnik, przyda się nie tylko początkującym ;)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Oczywiście poklikałam :***
    Niestety ja nic nie rozumiem z tych kodów :D
    Screeny wysłałam na FaceBooku tych rzeczy :]

    ReplyDelete
  87. Poklikałam :))
    Świetny wygląd :)
    http://xcx0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Którą część kodu się wpisuje? Wiem dziwne pytanie ale nwm :(

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.