11/07/2015

CHCĘ ZAŁOŻYĆ BLOGA, ALE...- NAJCZĘSTSZE OBAWY


Jestem przekonana, że wielu z nas chociaż raz pomyślało o tym, by założyć swój własny, niepowtarzalny blog. Miejsce w sieci tylko dla nas, takie, w którym pisalibyśmy o tym, o czym mamy ochotę i co nam się podoba. Już w głowie zaczynały rodzić się wielkie marzenia i wyobrażenia, już nasuwały nam się pomysły na notki, miejsca na zdjęcia, jednak... coś nas zablokowało, coś nie pozwoliło... Co o tym powiedzą inni? Jak na to zareagują? A, co jeśli nas wyśmieją? Czy blog jest czymś, czego powinniśmy się wstydzić i co musimy ukrywać? Czy warto przejmować się tym, co pomyślą i powiedzą inni?


Mimo, że coraz więcej nastolatków, a nawet dorosłych ludzi zakłada własne, niezależne blogi to i tak nadal nie jest to przyjmowane jako "coś normalnego", dlatego musimy być świadomi, że inni mogą tego nie zaakceptować. Nie da się ukryć, że większość społeczeństwa uważa blogerów za niepoważnych, śmiesznych i dziwnych ludzi. Sądzi się, że osoba prowadząca swoją stronę na niczym się nie zna, o niczym nie wie, a tylko niepotrzebnie się wymądrza i jeszcze dostaje za to darmowe upominki. Zdecydowana większość ludności uważa blogi za coś całkowicie niepotrzebnego i zaśmiecającego Internet. Dlaczego otoczenie tak złośliwie i uszczypliwie podchodzi do tego tematu? Nuda? Zazdrość? Niska samoocena? Chęć żerowania na czyimś sukcesie? Tak na prawdę dokładnego powodu tej nagonki nigdy nie poznamy...

Tak było jest i pewnie przez jakiś czas jeszcze będzie, ale prawda jest taka, że jeśli będziemy przejmować się opinią innych to nigdy niczego nie osiągniemy. Gdyby każdy bał się przesunąć w przód to cały wszechświat stanąłby w miejscu, nie rozwijałby się. Edison nie wynalazłby żarówki, Bell nie wymyśliłby telefonu. Ktoś nie pomyślałby dalej i nie byłoby nowoczesnych smartfonów. Po co zaśmiecać sobie głowę myślami o tym, co sobie ktoś pomyśli? Nie powinniśmy mieć powodów do takich obaw. Jeśli robimy coś, co sprawia nam przyjemność, jest naszą pasją, w co wkładamy całe serce to dlaczego inni mieliby mieć prawo jakiegoś głosu w tej sprawie? Pamiętajmy, że tylko my decydujemy o swoim życiu, nie inni. Jestem przekonana, że oni sami nie potrafiliby napisać niczego sensownego, nie umieliby zrobić ładnych zdjęć. Większość ludzi jest dobra tylko w gadaniu.

Blog to świetna sprawa. Daje możliwość wyrażenia siebie, rozwijania swoich pasji oraz dzielenia się nimi z ludźmi. To wspaniałe uczucie wiedząc, że tekst, który wystukamy na klawiaturze w swoim komputerze może wyświetlić się na milionach ekranów, w każdym zakątku świata. Blog otwiera drzwi do zawarcia nowych znajomości i poznania nowych ludzi o podobnych zainteresowaniach. Rozwija nasze słownictwo oraz styl pisania. Pozwala nam głębiej przyjrzeć się problemowi, który poruszamy w danej notce. Dzięki niemu stajemy się odważniejsi i bardziej pewni siebie. Rozwija kreatywność. Otwiera oczy na wiele spraw. Jednym słowem- wywraca całe życie do góry nogami, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. 

Muszę przyznać, że sama na początku bałam się założyć bloga. Nie wiem, co w końcu we mnie strzeliło, ale zrobiłam to. Obawiałam się reakcji znajomych i rodziny, więc o niczym im nie powiedziałam. Stopniowo, po cichu powiadomiłam swoje najbliższe koleżanki, rodziców. Kiedy moja stronka 'zaistniała' w blogosferze, nagle dowiedziała się o tym cała reszta. Wcale nie było tak źle jak się obawiałam. Może i znajomi szeptają sobie o mnie za moimi plecami, ale tak na prawdę wcale mnie to już nie interesuje. Jestem świadoma tego, że wielu z nich czyta moje wpisy, niektórych zainspirowałam do tego, by sami założyli swoje blogi. Bardzo cieszę się z tego powodu.
 








| KOSZULA<KLIK> | SPODNIE H&M | SWETEREK H&M |
Już za kilka dni, dokładnie w środę minie pierwszy roczek mojego internetowego kącika. Z czystym sercem mogę stwierdzić, że był to projekt, którego nigdy nie będę żałować. Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali, dziękuję moim kochanym 'fotografom': Oli i Wiktorii za cierpliwość i poświęcony czas, ale przede wszystkim dziękuję Wam- czytelnikom, za to, że jesteście, że piszecie do mnie, prosicie o radę, czytacie te moje 'wypociny'. Dzięki Wam wiem, że mam kogo tutaj być!

Mimo, że jesień przywitała nas wysokimi temperaturami i słońcem, to jednak teraz pokazuje jak ciemna,  ponura, zimna i nieprzyjemna potrafi być. Warto pomyśleć o tym, by zaczynać coraz cieplej się ubierać, inaczej grypa gwarantowana! Koniecznie zajrzyjcie na stronkę dresslink.com . Tam znajdziecie wiele wełnianych sweterków, szalików,  ocieplanych bluz i kurtek o różnorodnych krojach i wzorach. Jestem przekonana, że znajdziecie coś dla siebie! Ubezpieczcie się na zimę!

98 comments:

  1. Te przemyślenia bardzo wciągają. Jak zaczęłam czytać nie mogłam przestać. Sama miałam takie obawy ja ty. Nikomu jeszcze nie powiedziałam o blogu ale ostatnio juz byłam skłonna to wyjawić. Tak jak piszesz boje sie jak zareagują znajomi. Ludzie w dzisiejszych czasach starają sie podciąć innym skrzydła. Może dlatego sie obawiam. Twoja notka dała duzo do myślenia dzięki tobie postaram sie przełamać, lecz tak jak ty poczekam aż moj blog sie "rozwinie" i wtedy powiem innym ;)
    +cudowny blog na pewno będę cześciej zaglądać ;*

    ReplyDelete
  2. Masz 14 lat i jesteś taka mądra :) Bardzo lubię czytać Twoje wpisy. Gratuluję Ci sukcesu w blogosferze i życzę kolejnych! :)

    ReplyDelete
  3. Świetny post! O moim blogu wie już cała klasa ale na razie nie mogę się zdobyć na to żeby zamieścić link do niego na swoim profilu na Facebooku (a tego wymaga wzięcie udziału w takiej fajnej akcji). Ja właśnie się obawiam reakcji innych osób, nie moich rówieśników ale tych z innych klas. Ale twój post mnie zmotywował, zobaczę może coś z tego wyjdzie

    Poklikałam w linki tak jak prosiłaś, oto ceny sweterków:
    - szary z sową - 7,89 $
    - długi czarno-biały - 6,29 $
    - czerwono-biały - 3,69 $
    - szary z gwiazdkami - 5,29 $
    Nie wiem czy mogą być ceny w $ ale nie znalazłam nigdzie cen w złotych.

    Zapraszam do mnie
    http://swiatnafotografii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. $7, 89
    $6 ,29
    $ 3, 69
    $5, 29
    Ważne aby pisać bloga z pasją , nie tylko dla współprac ;)
    Poklikałam i mam nadzieję, że dresslink dalej bédzie z tb współpracował ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com


    ReplyDelete
  5. Sweter czerwony 3,69 😊 poklikasz też u mnie😊 http://lifeeatfashion.blogspot.com/2015/11/czego-brakuje-w-mojej-szafie.html?m=1

    ReplyDelete
  6. $6,29
    $3,69
    $5,29
    $7,89
    Świetny postt !! <33
    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny post! Na pewno bardzo pomoże początkującym blogerką. Nigdy nie obawiałam się takich rzeczy, bo bloga prowadzę z pasji i ważne, że mi sprawia on przyjemność, a zdanie innych (te negatywne) mnie nie obchodzi. Piękne zdjęcia, świetny kolaż, poklikałam we wszystkie linki ♥

    Pozdrawiam
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia i świetny post! :)
    berrythere.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Również miałam straszne obawy dotyczące bloga. Kiedyś miałam już kanał na yt i wszyscy się ze mnie śmiali itd i w końcu zrezygnowałam. Głupio mi było gdy miałam świadomość że podmiotem ich rozmów jestem ja jako debilka która kompromituje się w internecie. Usunęłam go ale potem żałowałam bo jakoś wciągnęło mnie działanie w internecie. Po ok roku/dwóch latach postanowiłam że założę bloga. Stwierdziłam że to będzie taki mój kącik w internecie i nikomu o nim nie powiem. Gdy miałam już paru obserwatorów powiedziałam przyjaciółce a potem jeszcze jedenej którą wykorzystywałam jako fotografa xd nazbierało mi się trochę tych obserwatorów i gdy miałam 140 powiedziałam dopiero tacie. Jak chodzi o moją rodzinę wie tylko tata i siostra. Boje się powiedzieć mamie... Ale czuję że zachowuje się trochę nie w porządku wobec niej :( teraz wie już prawie moja cała klasa i sporo innych osób ale jak chodzi o rodzinę to tylko te dwie osoby.

    Zapraszam do mnie na poradnik dot (nie) idealnego selfie loveitmartha.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. W sumie ciężko się dziwić, że ludzie boją się robić cokolwiek "innego" od zwykłej, codziennej rutyny większości społeczeństwa. W dzisiejszym świecie jeśli jesteś oryginalny, wyjątkowy i niepowtarzalny w oczach innych jestes po prostu DZIWNY.
    Ludzie sami sobie podcinają skrzydła niszcząc ambicje i marzenia drugiej osoby.
    Młodzież teraz zamiast robić coś swojego, oryginalnego woli posiedzieć przed komputerem, obrażać, hejtować i przy tym niszczyć innych.
    Uważam, że założenie bloga, to była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu!
    Jak już wspomniałaś w poście własny blog, to osobisty kącik z internecie.. Zupełnie TWÓJ!
    I według mnie to jest własnie w tym najpiękniejsze :)
    Masz genialne posty!
    Gorąco pozdrawiam :)

    A tu masz ceny :)
    $6,29
    $3,69
    $7.89
    $5.29

    duusiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładny wpis dotyczący wielu ludzi. Sama długo myślałam nad blogiem. Najpierw miałam swój mały blog na tumblr gdzie pisałam jako anonim. W końcu tam namówili mnie do bloggera i bardzo się cieszę, że dałam się namówić.

    http://virutite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Tak naprawdę nie ma się czego bać! Kto normalny wstydzi się swojej pasji? ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Według mnie dużo osób boi się, że innym się to nie spodoba, co piszemy i wyśmieją. Blog to świetna sprawa, a przede wszystkim rozwija ;)

    ReplyDelete
  14. jesteś przeurocza!
    świetnie piszesz!
    obserwuje :*

    ReplyDelete
  15. To tak, zacznę od poklikania i podania cen;D

    $ 7.89
    $ 6.29
    $ 3.69
    $ 5.29

    A teraz odniosę się do zwracania uwagi na opinię innych. Nie ma sensu patrzeć na to co ktoś mówi o blogowaniu. Fakt, że dla niektórych jest to dziwactwo i zaśmiecanie internetu. Jednak dla nas jest to pasja, spełnianie się w czymś. Dla niektórych recenzowanie kosmetyków czy porady są wymądrzaniem się. Ja postrzegam to jako podzielenie się z innymi ludźmi jakimiś doświadczeniami.

    Blogowanie to fajna sprawa i jeśli chce się to robić to nie ma co zaprzątać sobie głowy opiniami innych.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Śliczne rzeczy wybrałaś <3
    Kocham swetry <3
    Obserwuje,jestem na bieżąco i Zapraszam :)

    Mój blog<--Klik

    ReplyDelete
  17. W 100% się z tym zgadzam. Pomimo częstego braku akceptacji trzeba robić swoje i się nie poddawać! :)
    Świetny blog, obserwuję :*
    hey-i-am-ann.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Każdy post pisarza motywuje coraz bardziej. Ważne jest aby się nie bać i spróbować.

    Poklikałam we wszystkie jak prosiłaś. Osobiście nie lubię jak ciągle ludzie piszą z prośbą o klikanie, ale dla cb zrobiłam wyjątek.

    Ceny ubrań od lewej strony:
    US $ 7,89

    US $ 6.28
    US $3.69
    US $ 5.29

    Pozdrawiam
    bajkowoanastypoem.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja na początku nie bałam się założyć bloga i każdemu tego życzę ! :) zapraszam do siebie :http://www.byzuza.blogspot.com/
    mam nadzieję, że polecisz mojego bloga :*
    a oto ceny -
    $ 7.89
    $ 6.29
    $ 3.69
    $ 5.29

    ReplyDelete
  20. Od niedawna prowadzę bloga i jak na razie wie o nim tylko moja przyjaciół, chociaż nie uważam, że to coś dziwnego, że go prowadzę to odrobinę bałam się reakcji i tego czy się spodoba. Świetny post ♥

    a to ceny: $5.29, $3.69, $6.29, $7.89
    http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/ Obserwuję :) Bardzo podoba mi się twój blog

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładne zdjęcia, lubie kolor czarno-biał. Design też ładnie się wpasowuje :) Oczywiście poklikałem :)
    http://asrealikeme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja także miałam obawy przy zakładaniu bloga, ale teraz tego nie żałuję i cieszę się, że mam tak świetną pasję :)
    Wszystko uczciwie poklikane! ♥
    Piękne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  23. Świetny post :))
    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja mam bloga od dwóch miesięcy. Tak naprawdę to cieszę się że go założyłam. Nie powiedziałam jeszcze nikomu o nim. No prawie. Wspomniałam tylko o nim przyjacielowi ale nie pokazywałam mu go. :) Może kiedyś powiem im o nim. Kiedy będę gotowa. :)

    ReplyDelete
  25. Również miałam obawy przed założeniem bloga. Ale teraz nie żałuję, wręcz przeciwnie, cieszę się że go mam! Pisząc go, robiąc zdjęcia czy wymyślając nowe posty jestem szczęśliwa. Bawię się wirtualnym światem! Bardzo ładne zdjęcia.

    all-pastel-world.blogspot.com ☆klik☆

    ReplyDelete
  26. 7.89$ 6.29$ 3.69$ 5.29$ :) www.MaadieWorld.blogspot.com
    Ja chyba najbardziej obawiałam się krytyki i śmiechu znajomych za moimi plecami z moich postów ;) ale chyba dojrzalam już do tego żeby się nie przejmować takimi ludzmi. Większość po prostu zazdrości że jednak ma się jakieś zajecie i przyjemność z tego :)

    ReplyDelete
  27. Faktycznie, większość osób na początku boi się opinii innych o blogu...Ale później jakoś to idzie :D
    Świetny post ;))
    Uczciwie poklikałam ;) U mnie też współpraca wisi na włosku, dlatego wiem co czujesz ;__; Powodzenia!
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Poklilkałam w te linki. Nigdy tego nie robię i nie lubię. Ale dla Ciebie robię wyjątek, bo jak na tak młodą osobę wykazujesz się rozsądkiem. Bardzo przyjemnie się czyta Twojego bloga. Życzę samych sukcesów:)

    ReplyDelete
  29. Te obawy doskwierają bez względu na wiek niestety. Choć jestem starsza od Ciebie również długo ukrywałam swoje blogi i dopiero z aktualnym "wyszłam" do ludzi, w tym do kilku znajomych. Mają różne opinie jedni uważają, że tracę czas na głupoty, a inni zazdroszczą mi odwagi ;) Najważniejsze to robić co się lubi i nie przejmować się ludźmi - ich jest dużo i każdy mówi co innego :P
    Poklikałam i trzymam kciuki za utrzymanie współprac.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    ReplyDelete
  30. Ja też się bałam opini inych i wiedziałam ze hejty będą i są ale nie warto się nimi przejmować :)

    ReplyDelete
  31. świetny post.. ja założyłam swojego bloga. Często porównuje się do osób z jednym postem na blogu które mają już 20 obserwatorów i 10 komentarzu pod postem.. ja mam już no cóż... 15 postów i pod żadnym z nich nie ma aktywności, ale i tak pisze, bo pisze dla siebie, pisze wyrażając swoje zdanie i może jeśli przeczyta to jedna osoba to coś w niej zmienie na lepsze,pisze bo kocham układać zdania, kocham to, na razie na tym się skupiam.. w sumie nie wiem dlaczego to napisałam, ale jeśli chytają mnie początkujący z podobnym problemem, nie jesteście sami, ale pamiętajcie aby pisać dla siebie. Pozdrawiam.
    queen-of-black-and-white.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi się że te osoby z 1 postem i taką ilością obserwatorów stosują metodę obs/ obs. Dobrze, że się tym nie przejmujesz. Ja miałam podobnie do ciebie na samym początku a teraz mam 30 postów i 28 obseratorów (łacznie z google+ i bloggera)

      Delete
  32. Raany masz bardzo dużo racji! Nie spodziewałam się ale jest tutaj jakaś taka miła atmosfera, Twój post poprawił mi humor, dziękuję! :)
    Oczywiście poklikałam i trzymam kciuki za dalszą współpracę. ;)
    Oto ceny:
    US$ 7.89
    $ 6.29
    $ 3.69
    $ 5.29
    Pozdrawiam! :)
    http://bajecznyblogagnika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Mądrze piszesz! :) U mnie o blogu nie wie nikt poza bliskimi osobami i na razie mi z tym dobrze, ale pamiętam, że przez jakiś czas wraz z przyjaciółką miałam kanał na you tubie i kiedy dowiedzieli się o tym ludzie ze szkoły ciągle nas obgadywali i naśmiewali się z tego, że nagrywamy. Żałosne biorąc pod uwagę, że nagrywanie czy blogowanie to pasje jak każde inne.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  34. świetny post! sama bałam się i myślałam jak to nie będzie... potem jedni się śmiali drudzy czytali i wspominali o tym. strasznie miła sprawa! jakbyśmy patrzyli na to co ktoś pomyśli nie zrobilibyśmy nic. nie mielibyśmy możliwości wyróżnić się z tłumu. bylibyśmy klonami. każdy taki sam, bo taka moda... warto być kreatywnym i się nie bać. pozdrawiam ♥
    $ 7.89
    $ 6.29
    $ 3.69
    $ 5.29
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bardzo mądry post! Ja też się tego bałam ale w końcu się odważyłam :)
    Poklikane ;)
    $ 7.89
    $ 6.29
    $ 3.69
    $ 5.29
    http://artisanima.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Jak zwykle super napisany post!
    Widać,że kochasz to robisz ♥
    $ 7.89
    $ 6.29
    $ 3.69
    $ 5.29

    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Masz rację prowadzenie bloga ma naprawdę wiele plusów, a przejmowanie się opinią innych nie ma większego sensu. Moim znajomi wiedzą, ze bloguje i za pewne też na ten temat rozmawiają ale robię to co lubię i to się liczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  38. prowadzisz bloga miedzy innymi dla siebie
    http://poeta112.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. U nas w kraju nie można być "innym", kretywnym i robić coś co się kocha bo zostaniemy wyśmiani..

    ReplyDelete
  40. Obserwuje ciebie już od dawna i jestem pod wrażeniem, bardzo ładne zdjęcia !

    ReplyDelete
  41. Wow masz 14 lat i tak wspaniale piszesz :) Naprawdę zazdroszczę ci mi to nie wychodzi tak dobrze :* Zostane u ciebie na dłużej :)

    ReplyDelete
  42. Masz świetny blog! Lubię czytać twoje posty i kliknęłam :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Też miałam obawy jak zaczęłam, ale teraz jedynym problemem to brak czasu na bloga :/
    Muszę to jakoś pogodzić, bo na blogu mi bardzo zależy!!!
    Poklikałam!
    Koszula z CHOiES --> 17.99$
    Sweterek z sową --> 7.89$
    Narzuta --> 6.29$
    Sweter w azteckie wzory --> 3.69$
    Sweter z gwiazdkami --> 5.29$

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Świetny blog!! Zapraszam do mnie Karlyss-karlyss.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Spotkałam się z wieloma negatywnymi komentarzami na temat blogów czy kanałow na YT.
    Moim zdaniem nie powinniśmy się przejmować tym co mówią inni i robić to co chcemy. Blog jest naszym zakątkiem w internecie i to, co tam opublikujemy jest naszą decyzją...
    Na początku blogowania nie byłam w 100% przekonana, czy to co robię ma sens, ale z biegiem czasu doszłam do wniosku, że jeśli sprawia mi to przyjemność, to powinnam to kontynuować :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Trzeba spróbować. Najważniejsze są chęci. Potem każdy zobaczy, jak to będzie. Osoba zakładająca bloga musi też mieć wielki dystans ;)


    Pozdrawiam!
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. 1.33.27 złoty
    2.26.52 złoty
    3.15.56 złoty
    4.22.30 złoty

    ReplyDelete
  48. Myślę, że bloga najpierw warto założyć. Potem się okaże, czy coś z tego będzie, czy nie. Czy prowadzić go dalej, czy usunąć. Lepiej spróbować, niż żałować potem, że się nie spróbowało.
    Świetne zdjęcia i fajnie napisałaś tego posta <3

    http://magdalenblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Też miałam wielkie obawy przed blogowaniem. Ale nie żałuję robię to co lubię i staram się wkładać w to całą siebie. Opinią ludzi się nie przejmują, bo najbliższe mi osoby mnie wspierają i cą ze mną to jest najważniejsze.
    Zaglądałam na Twojego bloga już nie jeden raz dlatego teraz już obserwuję i będę stałą czytelniczką.
    http://vaaleriab.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. - szary z sową - 7,89 $
    - długi czarno-biały - 6,29 $
    - czerwono-biały - 3,69 $
    - szary z gwiazdkami - 5,29 $
    http://nonpaareil.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. wszystko zależy od środowiska, w jakim się obracamy. nie wszędzie blogi to coś dziwnego czy śmiesznego.

    a ludzie mogą nas wyśmiać, za wszystko, co robimy. co zabawniejsze równie dobrze mogą nas wyśmiać za to, że nic nie robimy ;) więc jak widać nie ma sensu próbować dogodzić innym, bo się nie da.

    ReplyDelete
  52. Trafiłam na Twojego bloga przez grupę na facebooku. Bardzo dobry wpis, sama też dużo się zastanawiałam zanim założyłam bloga, ale wreszcie to zrobiłam, co prawda dopiero zaczynam bo mój blog ma trochę ponad dwa miesiące więc wszystkiego się uczę. I w zupełności się zgadzam, że nie należy się przejmować opinią innych.

    Jeszcze nie przeglądałam wszystkich postów, tylko parę tak wybiórczo i widzę, że publikujesz ciekawe treści. Z przyjemnością zaobserwuje :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete


  53. Masz naprawdę bardzo fajnego bloga ;)

    $ 7.89
    $ 6.29
    $ 3.69
    $ 5.29
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga oraz kanał na yt!
    http://bbellissima.blogspot.com
    https://www.youtube.com/channel/UC_TguE2st8cmhgPFvfSJ2Cw
    Dopiero zaczynam, ale cały czas staram się rozwijać bloga ;) Niedługo pojawią się posty z mojej krótkiej podróży do Londynu oraz świąteczne projekty DIY i inspiracje :) Nie zabraknie też ootd, a na kanale tagów i vlogów :) Zapraszam do pozostania na dłużej!

    ReplyDelete
  54. Ja bardzo lubię mieć świadomość, że mogę się podzielić z innymi tym co myślę i oni mogą podzielić się ze mną swoją opinią, dzięki czemu mogę rozmawiać z innymi tym, czym się zainteresuję. Lubię też patrzeć na statystyki, gdzie widzę, że coraz więcej ludzi ogląda mojego bloga. To daje naprawdę ogromną satysfakcję i chęć do działania.
    Sto lat i następnego roku na blogu!
    Pomogłam i poklikałam, a oto ceny w dolarach: 7,87, 6.29 po zniżce, 3.69 po zniżce, 5.29.
    + Lądujesz w obserwowanych.:)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  55. Słyszałam już parę opinii, że niektórzy wstydzą się powiedzieć o swoim blogu lub nawet go założyć.
    Jeśli chodzi o mnie, to po prostu chciałam go prowadzić. Samo założenie było impulsem. Dziś wiem, że był to jeden z najlepszych wyborów w moim życiu.
    Naprawdę warto!
    Post jest świetny, myślę, że może przekonać niektóre osoby właśnie do założenia.
    Pozdrawiam ;)
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/11/31-je-remue-le-ciel-le-jour-la-nuit-je.html

    ReplyDelete
  56. Zdjęcia przecudne. Bardzo fajnie Ci wyszły :)

    http://kolejnylevel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. nie naleze do osob strachliwych, ale tez mialam male obawy przed zalozeniem obecnego bloga. Czy to aby dobry pomysl, czy ludzie to przyjma.. Chcialam motywowac siebie tym blogiem, a przy okazji moze i innych, wiec jesli choc jedna osoba zmienila swoje zycie dzieki mnie miedzy innymi to jestem szczescliwa :) Blog to frajda :) Jako dzieciak prowadzilam jeszcze innego bloga, pozniej na studiach pisalam recenzje meczy koszykowki wlasnie na blogu:)

    ReplyDelete
  58. Też miałam takie obawy, co powiedzą ludzie, znajomi. Właśnie przez to usunęłam wszystkie posty. Ludzie postrzegają blogerow za ludzi siedzących na tyłku i dostających pieniądze za pisanie tekstów w domku. Myślę że to zwykła zawiść. Ale skoro inni to robią to dlaczego ja mam nie spróbować? Blogowanie to nic złego, a może okazać się dobrym miejscem do budowania samooceny i poznawania ludzi :) Twój blog strasznie mnie inspiruje!

    $6,29
    $3,69
    $7.89
    $5.29

    ReplyDelete
  59. Sądzę tak samo :>
    Na początku trudno jest prowadzić bloga, ponieważ boimy się że nikomu się nie spodoba. Jeśli naszym wzorem jest jakis znany bloger, lub mniej, który ma już dużo obserwatorów, prowadzi wiele współ[rac lub chociarz jedną, to my chcemy być tacy sami. Nie wiem jak mieliście, ale jak zakładałam bloga to wiedziałam że na to trzeba trochę czasu i poświęcenia, a jednak sądziłam że po tym 1 poście będę miała już 100 czytelnikow, mnóstwo komentarzy i wgl. Hahahah te czasy :'D

    Nowy post! Tym razem recenzja kosmetyków MAX & MORE.
    Zapraszam :)
    http://asaminach.blogspot.com/2015/11/recenzja-kosmetykow-max-more.html#links

    ReplyDelete
  60. ZAPRASZAM
    Nominowałam Cię do liebster blog award
    http://veroniiic.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award.html

    ReplyDelete
  61. Ja sie bałam, że załoze bloga, a potem będzie on swiecil pustkami, bo nie bede miala czasu na wpisy. I z czasem jest rzeczywiscie czesto, ale wpisy są! ;)

    ReplyDelete
  62. Ja na początku miałam wiele obaw przed założeniem bloga,a jednak udało się :) Znajomym nic nie mówiłam,bo już raz mnie wyśmiali z powodu mojej blogowej pasji,ale za to rodzina bardzo cieszy się że mam swoją pasję i realizuję się w niej . Poklikane :*
    photography-by-catherine.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Chyba każdy ma/miał podobne obawy. Wielu znajomych posiada link mojego bloga, ale przestało mi to przeszkadzać. Nie zależy mi na ich opinii, a po drugie... mało kto dotrwałby w czytaniu opowiadania chociaż do drugiego akapitu, heh. Tak właśnie jest z siostrą, śmieje się, a potem szybko traci chęci i przerywa czytanie.
    Trzymaj się, powodzenia.
    cordragon.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Świetny wpis! Ja ostatnio mam problemy z firmą LUCLUC też narazie nie odpisuja i sie denerwuje a klikniecia mam ponad norme. Poklikane: $3,69 $5,29 $6,29 $7,89 <3
    Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  65. Cudne zdjęcia <3 Świetny blog <3
    kamilaoniszczuk.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Znam to uczucie, gdy inni pytają: ''A po co ci ten blog?'' ''Co ty tam w ogóle robisz?'' trochę to dołujące, ale trzeba w siebie wierzyć - zawsze, cokolwiek by się stało :)
    Poklikane: $7,87 $6,29 $5,29 $3,69

    Pisane Lukrem ♥

    ReplyDelete
  67. Też się odważyłam i dzisiaj założyłam bloga, mam nadzieję że rozwinę się tak jak ty :) Obserwuje
    $7,87
    $6,29
    $5,29
    $3,69
    http://kin-ga.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Uwielbiam takie porównania, jakie ty zastosowałaś z wynalezieniem telefonu czy żarówki. Myślę, że tym postem pchniesz wiele osób o krok w przód ;)
    [ice maiden]

    ReplyDelete
  69. Super to wszystko ujęłaś. Najważniejsze jest aby zawsze pamiętać, że w życiu liczy się to, co nam sprawia przyjemność. Jeśli o tym zapomnimy i będziemy robić wszystko tak, jak inni tego oczekują, to co to będzie za życie?

    faiithfully.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Poklikałam :) To prawda wiele osób boi się hejtów,obgadywania i ogólnie wyśmiewania ale takie uwagi trzeba miec gdzieś

    ReplyDelete
  71. Mega dobry post. Dużo tekstu, ale wszystko zapada w pamięć, w dodatku dobrze i szybko się czyta, a informacje jak najbardziej są trafne. Ja nie pamiętam czy miałam jakieś wielkie obawy przed zakładaniem bloga, ale długo wahałam się nad publikowanie własnych zdjęć i raczej nie chciałabym, aby zbyt wiele osób z mojego otoczenia o moim blogu wiedziało, przynajmniej na razie. Ja raczej widzę więcej plusów niż minusów blogowania, bo to co sobie myślą inni, nie powinno nas aż tak bardzo obchodzić. Ludzie narzekają na blogerów, wytykają im te wszystkich rzeczy, o których wspomniałaś w poście, bo w sumie teraz bloga może założyć każdy i tych blogów jest miliony i nie wszystkie są pisane z pasją i mądrze. Ale nie można też wrzucać wszystkich do jednego worka. Są ludzie, którzy założyli blogi, bo chcieli pisać, dzielić się czymś z innymi, a dziś są bardzo cenieni za to co robią, choć i tak pewnie spotykają się z jakimiś tam hejtami. Jak dla mnie blog daje nam szansę na poprawę naszej umiejętności pisania, wzbogaca słownictwo, otwiera na różne tematy, sprawia, że nasza pasja, którą dzielimy się na blogu staje się nam jeszcze bliższa. Bardzo fajny post, naprawdę. Dołączam do czytelników ;*
    malinowynotes.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Ja nie pamiętam abym miała obawy przed założeniem bloga, to wyszło jakoś spontanicznie. Ale za to teraz mam obawy co by było jakbym nie miała bloga :)
    Piękne zdjęcia, poklikałam :) czerwony : 3,69 $
    Pozdrawiam !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Cieszę się, że masz do tego tak pozytywne podejście :D Fajnie, że nie wstydzisz się swojej pasji i jesteś zadowolona, gdy inni również ją odkrywają :) Czyni to z cb bardzo dobrego człowieka ;)
    Myślę, że założenie bloga to nie taka ciężka sprawa, trudniej jest pokazać na stronie swoją twarz i pisać szczerze. A powiedzieć o tym znajomym? Tak na prawdę nie trzeba tego robić. O moim blogu wie garstka osób, choć może i dalsi znajomi kiedyś na niego trafili, to nic o tym nie wiem i jak dla mnie jest okej :D
    poklikane: sweter z sową 6,91$; kimono 6,29$; wzorzysty sweter 3,69$; sweter w gwiazdy 5,29$; koszula w kropki 17,99$;
    Masz śliczną buźkę i ciekawą fryzurę :)
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  74. Fajnie to wszystko napisałaś :) Zaczynam załować, że nie założyłam bloga wcześniej, teraz wiem jaka to fajna sprawa !
    Oczywiście poklikałam ;)
    bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    ReplyDelete
  75. Gratuluje rocznicy bloga, ja dopiero zaczynam (mam bloga trzy tygodnie) zapraszam do obserwacji mojego bloga http://pomyslyplastyczne.blogspot.com/ i bloga mojej książki http://cienkrwi.blogspot.com/ bardzo chciałabym mieć obserwatorów tak dużo jak ty :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  76. Bardzo przyjemnie się czytało! Ja również zakładając bloga się bardzo bałam. Bałam się głównie tego, że znajomi będą się śmiać lub tego, że zostanę skrytykowana w internecie. Jednak, gdy już trochę pobyłam w sieci zupełnie nie żałuje decyzji założenia bloga.
    Śliczne zdjęcia!
    Oczywiście poklikałam:
    ♥ 6.91$
    ♥ 6.29$
    ♥ 3.69$
    ♥ 5.29$

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - klik ♥

    ReplyDelete
  77. Bardzo mądrze napisane. Blog dodaje nam pewności siebie i pozwala wyraźić swoja osobę w niepowtarzalny sposób. Pozdrawiam :*

    kobietanaemigracji.blogspot.co.uk


    ReplyDelete
  78. Świetnie to napisałaś i jak zwykle świetne zdjęcia ;)

    http://necia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Swietnie napisane i śliczne sweterki poklikane
    Zapraszam do siebie sisberlys.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Bardzo dobrze ujęte, perfekcyjnie napisane!
    Piękna stylizacja <3

    Może wspólna obserwacja? daj znać umnie :*
    http://ovixx93.blogspot.com

    Zapraszam do konkursu na moim fanpage <3

    ReplyDelete
  81. Świetnie napisany post jak zawsze zresztą :)
    Poza tym śliczny look :)

    ReplyDelete
  82. Ja też bałam się założyć bloga, ale nie żałuję że to zrobiłam :) Po prostu moi znajomi o nim nie wiedzą :) Kliknęłam :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Ja też długo zwlekałam z założeniem bloga, ale w końcu się odważyłam. Jednak i tak nie pokazuje go moim znajomym, tylko tym najbliższym bo trochę jednak się wstydze i boje opinii. Dużo osób wciąż uważa blogowanie za coś "dziwnego"
    Zapraszam: https://160wkapeluszu.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. szczera prawda :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, skomentuj, zaobserwuj ;)

    ReplyDelete
  85. Miałam takie wątpliwości, ale się przełamałam! Warto założyć bloga! ;)
    MÓJ BLOG:)-KLIKNIJ

    ReplyDelete
  86. Ja miałam kilka lat temu mnóstwo różnych wymówek, a prawda była taka, że się bałam. Wtedy ktoś (wcale nie taki zwykły ktoś) powiedział mi, żebym to po prostu zrobiła. I zrobiłam. Cieszę się, że go posłuchałam. :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Weszłam tutaj pierwszy raz i po przeczytaniu jestem w szoku ze pisała toc tak młoda osoba.. fajnie napisany tekst zero dziecinady :)

    ReplyDelete
  88. Świetny post ! Cieszę się że tu zajrzałam ♥

    http://swiatyoffie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. niewiele moich znajomych wie,że mam bloga ;d
    Zapraszam; http://happysadma123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Świetny post. Ja mam podobnie, chociaż wiem, że bariera, by soę nie pochwalić blogiem, jest we mnie... A nie powinno jej być. Super zredagowoany tekst :D
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  91. Masz dobre zdjęcia, tylko większość taka bardzo podobna do siebie :(
    Ale dobrze piszesz, podoba mi się
    pozdrawiam :>

    ReplyDelete
  92. Długo myślałam nad tym czy pisać. Teraz wiem, że chcę.
    Dzieki. Swietny post.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://refleksjemlodejmezatki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Świetny post wgl bardzo fajny blog
    Zapraszam do mnie
    photographer-big-world.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.