11/28/2015

FUNNYCASE.PL | WHAT IS ON MY SMARTPHONE?


Na półkach w H&M, Sinsay, House, Cropp znajdują się śliczne obudowy. Kuszą nasze oczy. Namawiają, by do nich podejść, obejrzeć, kupić. Niestety, najczęściej są produkowane tylko na iPhony, ewentualnie Samsungi. Bardzo trudno jest znaleźć w stacjonarnych sklepach etui na inne modele telefonów, a jeśli już są to najczęściej jakieś zwykłe i mało oryginalne. W internecie jest ich na pewno więcej i są ciekawsze, ale mimo wszystko całkiem prawdopodobne jest to, że nie uda nam się znaleźć czegoś, co nas zadowoli. Każdy ma inny gust i nie zawsze producenci w niego trafiają. Co więc robić?

Na szczęście ktoś zauważył ów problem i stworzył stronę FUNNYCASE.PL, która go rozwiązuje! Na tej platformie mamy możliwość wyboru obudowy z bardzo szerokiego asortymentu lub zaprojektowania swojego oryginalnego i niepowtarzalnego etui na niemalże prawie każdy model telefonu.
Jest to idealne rozwiązanie, jeśli ktoś ma duże wymagania. Jeśli chodzi o cenę to, wydawałoby się, że powinna być wysoka, ale wcale taka nie jest. Jedna obudowa kosztuje niecałe 25 zł, do tego przesyłka jest darmowa, a jeśli zamówimy trzy sztuki to czwartą otrzymamy gratis. Zamówienie jest realizowane na drugi dzień od jego złożenia, a paczka przychodzi do nas w zaledwie tydzień. Obudowy są pakowane w kopertę z logiem firmy, każda zawinięta w osobną folię oraz usztywniona gąbeczką. Casy są na prawdę solidnie wykonane i nie ma się do czego przyczepić. Wszystkie przyciski i miejsca na słuchawki i ładowarkę są wycięte idealnie na swoim miejscu.
PODSUMOWUJĄC: Jestem zadowolona z zamówienia i z czystym sercem mogę polecić Wam firmę funnycase.pl.







Żeby post nie był zbyt krótki, ani nudny, postanowiłam przedstawić Wam dzisiaj również kilka ciekawych i przydatnych aplikacji na telefon. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu!
SNAPCHAT- Umożliwia szybki i bezpośredni kontakt ze znajomymi. W dowolnej chwili, z dowolnego miejsca na świecie możemy wysyłać zdjęcia lub krótkie filmiki. Aplikacja zawiera coraz ciekawsze efekty wizualne fotek. Możliwa jest zmiana filtru, dodanie napisu, rysowania oraz wiele innych. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wszystkie wiadomości mogą pokazywać się maksymalnie 10 sekund, a następnie bezpowrotnie znikają! (mój snap blogowy: @Kkimberly_01- dodawajcie)
Endomondo- Został stworzony z myślą o osobach uprawiających sport. Pozwala mierzyć dystanse, czas treningów oraz porównywać swoje osiągnięcia z innymi użytkownikami. Jest dostępny w wersji płatnej, ale również w darmowej, której moim zdaniem niczego nie brakuje. Możliwy jest wybór uprawianego sportu, rejestracja prędkości i spalanych kalorii. Dostępna jest historia treningów i wyników.

PUMP UP- Aplikacja podobna do Instagrama. Polega na dodawaniu zdjęć, które motywują do zdrowego stylu życia oraz do ćwiczeń. Jej główną ideą jest wzajemne inspirowanie użytkowników. Istnieje również opcja treningów, gdzie można ustawić sobie ćwiczenia, oraz ich czas.
SNUPPS- To 'przenośna garderoba'. Możliwe jest w niej tworzenie półek  oraz dodawanie na nie zdjęć naszych ubrań. W ten sposób łatwiej będzie nam uporządkować swoje kolekcje. Dzięki Snupps możemy przygotować stylizację na następny dzień nie otwierając tradycyjnej szafy. Swoją 'garderobą' możemy podzielić się z innymi użytkownikami, ale nie musimy.
TRACK ID- Często jest tak, że bardzo podoba nam się jakaś piosenka, ale nie mamy pojęcia jaki ma tytuł. TrackId powstał właśnie po to, by rozpoznawać utwory, którym nazw nie znamy. Oprócz tytułu podaje również wykonawcę lub zespół oraz wyświetla automatyczne przekierowanie do pobrania piosenki.
INSTAGRAM- Jest to fotograficzny serwis społecznościowy. Umożliwia użytkownikom robienie zdjęć i filmów oraz ich udostępnianie. Oferuje wbudowany edytor z wieloma ciekawymi filtrami. Charakterystyczną cechą Instagrama jest nadawanie zdjęciom kwadratowego kształtu (mój instagram @kkimberly_01- dodawajcie).
MESSENGER- Jest połączony z kontem Facebook. Umożliwia kontakt ze znajomymi, gdziekolwiek się znajdują, wysyłanie darmowych wiadomości oraz przeprowadzenie bezpłatnej rozmowy video. Pozwala na wysyłanie zdjęć, filmików, naklejek oraz tworzenie konwersacji grupowych. Zastępuje SMS-y i rozmowy telefoniczne.
BRAINLY- Aplikacja, w której użytkownicy pomagają sobie wzajemnie w odrabianiu prac domowych. Kiedy mamy problem w zadaniu, piszemy jego treść, a już po kilku minutach, ktoś, kto zna odpowiedź pisze rozwiązanie. Dzięki Brainly unikniemy jedynek w szkole!
WATTPAD- Aplikacja, w której użytkownicy mogą pisać własne artykuły, opowiadania, wiersze oraz się nimi dzielić. Bardzo prawdopodobne jest znalezienie książki, która nas interesuje, dzięki temu nie musimy wydawać pieniędzy na egzemplarz papierowy, możemy przeczytać ją online.
LIFESUM- Aplikacja, która jest dla nas jak osobisty trener. Każdego dnia pozwala śledzić to, co jemy i ile ćwiczymy. Dzięki temu możemy dokonywać lepszych wyborów i ulepszyć swoje nawyki żywieniowe. Aplikacja jest adresowana dla tych, którzy chcą stracić na wadze, kontrolować swoje nawyki żywieniowe lub skontrolować spożywanie składników spożywczych, jeśli często ćwiczymy.
TEKSTOMOBIL- Aplikacja, która pozwala na wyszukiwanie i przeglądanie ulubionych tekstów piosenek.  Dzięki niej otrzymujemy dostęp do bazy utworów z serwisu Tekstowo.pl. Umożliwia oglądanie teledysków, czytanie tłumaczeń i zapisywanie znalezionych tekstów
KLAWIATURA GO-  Kiedy znudzi nam się tradycyjna systemowa klawiatura, warto zainstalować tę aplikację. Pozwala ona na szybką zmianę designu klawiatury, motywu, czcionki oraz języka. Dzięki niej wnętrze naszego telefonu będzie wyglądało zawsze świeżo, efektownie, a co najważniejsze- będzie nam się podobało!









SKLEP FUNNYCASE <KLIK>
FACEBOOK FUNNYCASE <KLIK>
INSTAGRAM FUNNYCASE <KLIK>

Znacie Funnycase? Zamawialiście coś z tej firmy?
Jakich aplikacji używacie?

94 comments:

  1. Bardzo podobają mi się case, które zamowilas! Uwielbiam funnycase! śliczne zdjęcia <3
    O kiedyś używałam pump up! super apka!
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2015/11/meet-my-dog-trzecia-recenzja-zapachow.html

    ReplyDelete
  2. Świetna sprawa, że można samemu zaprojektować :) Bardzo fajne są te zamówione przez Ciebie.

    ReplyDelete
  3. Zawsze marzyłam żeby zamówić coś z funnycase.com ! :D ta strona jest super. Aplikacje - większość z tych co wymieniła mam na telefonie ale podałaś tez kilka, które mam zamiar sobie ściągnąć. Czekam na więcej postów tego typu. Niesamowity post !
    www.byzuza.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fajne apki na telefon :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Nigdy nie zamawiałam nic z funnycase, wolę trochę inne casy, ale Twoje są bardzo ładne :)

    ReplyDelete
  6. SNUPPS pobiore z chęcią. Fajne obudowy :) fajnych goo-misek.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczna jest ta pierwsza obudowa ! Prosta i klasyczna,ale bardzo elegancka :)

    www.horenxi.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super blog kochana. Obserwuje
    Brajank.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Bardzo ciekawy post! Najbardziej podoba mi się ta obudowa w kratki. Używam podobnych aplikacji ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jeju jakie prześliczne ^.^

    https://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wow!! Cudownie wszystko opisane, strona dodana do zakładek! Sama z niej skorzystam. Z aplikacji ktore podałaś nowością dla mnie są: PUMP UP , LIFESUM i BRAINLY. Piękne obudowy wybrałaś! Dziekuje za komentarz u mnie ;*
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  12. Posiadam większość tych aplikacji. Cudne casy!

    Buziaki!
    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  13. Piękne obudowy! W tej pierwszej czarno-białej się zakochałam! ♥
    Świetnie, że napisałaś o aplikacjach, bo znalazłam kilka stworzonych specjalnie dla mnie, haha :D
    Cudne fotki :*
    http://my-uncommon-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Cudowne case! Chyba bardziej przykuły moja uwagę aplikacje - muszę poszperać troszkę w AppStore i znaleźć to co proponujesz! Buziaki!

    ReplyDelete
  15. Supeeer case ! Mi się narazie nie opłaca zmieniac bo przenosze sie na iphone 5C

    ReplyDelete
  16. Śliczne case ♥
    http://lariiandlarii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam sposób w jaki tworzysz takie posty. Mimo że jest to ich reklama stworzyłaś to w taki naprawdę super sposób. Śliczne zdjęcia i śliczne case. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Piękne Case !! <3 Zapraszam do mnie Emotikon smile Instagram : michura_kaka Snapchat : michurakaka Blog : http://michurakaka99.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ciekawy post, ładnie zrobione zdjęcia! ^^
    www.nessperfection.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ale ładne wzory case!:o :)

    zapraszam. http://cvtepastelday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. super etui :) www.dlifebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Śliczne case, też mam większość z tych aplikacji, też denerwuje mnie to, że w wielu sklepach są tylko case na iPhone, przekonałaś mnie do zakupu!
    Pozdrawiam!
    Imdreamer02.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ta w trójkąciki przepiękna!! :)

    ReplyDelete
  24. Obie obudowy są piękne!
    Teraz nie kupie, ale niedługo zmieniam telefon więc poczekam jeszcze trochę :)

    ReplyDelete
  25. Śliczne obudowy na telefon! ^^
    Mam wiele z tych aplikacji o których piszesz. Jeśli chodzi o program, w którym możesz znaleźć piosenkę, mimo że nie znasz jej tytułu to znam jeszcze taki sami tylko Shazam :) Korzystam z niego cały czas!
    Swoją drogą to jest świetny pomysł na post! ;*
    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Bardzo urozmaiciłaś notkę dodając jeszcze do tego przydatne aplikacje! Case'y bardzo mi się podobają! Nie będę wybierać który lepszy, bo oba są świetne :D A co do aplikacji to większość znam i chciałabym je mieć. Chciałabym - wyczekuję na mój nowy telefon :) Niestety na moim aktualnym telefonie mam za mało pamięci haha! Dodałam cię na snapie! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  27. Cudowne case'y ♥
    Zainteresowałaś mnie aplikacją do rozpoznawania piosenek, lecę ją ściągnąć! :3

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Cudne case'y. Sama ostatnio zamówiłam, niedługo powinien mi przyjść, śliczne zdjęcia ;) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  29. Śliczne case, zwłaszcza ten z napisem mi się podoba. Mam nadzieje, że będą dobrze służyć :)

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  30. O, akurat poszukuję etui na mój telefon, na pewno to sprawdzę. Ciekawy post i ładny blog, pozdrawiam :)

    http://w-swiecie-kina-i-literatury.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Śliczne obudowy :)
    Ja mam niestety telefon na Windowsie i nie mogę mieć większości tych aplikacji, nigdy nie popełnię tego błędu :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja nawet nie wiedziałam o tak wielu aplikacjach, ciekawy post

    ReplyDelete
  33. http://brajank.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award.html jesteś nominowana przeze mnie <3

    ReplyDelete
  34. Swietny post! jejku jakie cudowne te obudowy z checia ci bym je zabrala :3 Niedlugo bede zmieniac telefon to przetestuje kilka aplikacji bo o niektorych nawet nie slyszalam! Szczegolnie o tej co zmienia wyglad klawiatury! <3

    Versjada

    ReplyDelete
  35. Świetne są, szczególnie ten biały w kratkę! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    ReplyDelete
  36. Bardzo fajne case'y! Skorzystam z tej stronki i sobie również stworzę wymarzonego!

    ☕ all-pastel-world.blogspot.com ☕ ❄KLIK❄

    ReplyDelete
  37. najbardziej podoba mi się ten biały w kratke, jest po prostu cudny<3
    napewno ogarne ta stronke <3
    super post, kilka aplikacji mi sie napewno przyda, dzieki<3
    buziaki
    lovletix-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Cudowne te case'y! Chyba też skorzystam :)

    ReplyDelete
  39. Jeju prześliczne ! Może wybiore jakiś, bo właśnie potrzebuje ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Bardzo fajny pomysł na post :). Ja również zauważyłam, że najczęściej obudowy są na iPhone. Na mój telefon nie mogęłam niestety żadnej znaleźć. Tym większą moją radość, że trafiłam na Twojego bloga :). Z pewnością odwiedzę tą stronę :), którą polecasz.

    ReplyDelete
  41. Wszystkie moje obudowy na telefon pochodzą właśnie z tej strony, bo jest prosta i bardzo fajna! :)

    Zaobserwowałam i pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Jakie ładne obudowy dostałaś! <3
    BLOG

    ReplyDelete
  43. śliczne obudowy ! super wpis ! no i bardzo ciekawy !
    Jeśli będziesz mogła zajrzysz ? http://againstintheworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Używam regularnie snapa,natomiast trochę mnie to śmieszy, jeżeli chodzi o tą przenośną szafę. Zależy jak kto, natomiast ja mam w niej tak mało rzeczy, że jestem w stanie je zapamiętać :D Jednak uważam że jest to dobra opcja dla osób które.. hm, mają w tej szafie za dużo, i dłuugo zastanawiają się co na siebie założyć :) Pozdrawiam i zapraszam ;)
    evelinaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Super post, wszystko wygląda estetycznie a najbardziej podoba mi się ta obudowa w kratke :D
    http://amelia-amyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Śliczne te case'y. A o wielu apkach z tych co wymieniłaś, pierwszy raz słyszę.

    ReplyDelete
  47. świetne obudowy mam taki sam telefon i mam właśnie problem bo nigdzie ich nie ma na ten telefon :/
    http://life-patuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Muszę w końcu zabrać się za zamówienie na tej stronie ale to pewnie po nowym roku :p

    ReplyDelete
  49. Śliczne case też się właśnie zastanawiam nad zamówieniem nowego :D

    ReplyDelete
  50. Cudowne te obudowy ! :) Ta ze wzorkiem podoba mi się najbardziej :) Ja jakoś nie korzystam z wielu programów na telefonie :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  51. Śliczne te Twoje case'y. Jednak weszłam na stronę i znalazłam jedynie 3 na mój telefon. :( Ale za to ostatnio zamawiałam case'y z ebay i są świetne :) Mi najbardziej podobają się silikonowe, które wyglądają świetnie i bardziej chronią telefon niż plastikowe.

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. wow pirwszy raz słyszę o tej firmie ale z tego co piszesz jest świetna , jeszcze 4 w cenie 3 i przesyłka gratis, poza tym piekny blog . moze chcialabys zajrzec do mnie :) http://saramarria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Case'y są prześliczne. Aniżeli na mój telefon rzadko jaki nietypowy się znajduje niestety.
    Bloga obserwuję!

    Zapraszam również do mnie: CLICK

    ReplyDelete
  54. Bardzo fajne case'y
    polecam Ci tę stronę z caseami: trendmania.pl
    ją tam genialne case na telefony :)

    ReplyDelete
  55. Prześliczne casy i są naprawdę nie drogie, więc jak dla mnie super. Aplikacji też kilku nie znałam i są już na moim telefonie :D

    http://martynakrysinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Case'y są prześliczne! Chyba się skuszę i też sobie zaprojektuję ;)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  57. szkoda, że niestety nie mają dostępnych etui na każdy model. przy niektórych modelach Sony wyskakuje "niedostępny" ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  58. Ten biały case jest świetny! Też ostatnio odkryłam aplikacje pump up i jest mega. ;)

    ReplyDelete
  59. Jakie śliczne case, naprawdę cudowne :)
    Słyszałam o tej firmie, ale teraz jak napisałaś o niej myślę, że przypatrzęnsię jej bliżej.
    Ola-blum.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Mega są te casy! Chyba sama się skusze na takie projektowanie bo nigdy o czyms takim nie slyszalam w sumie:)

    http://neverwithoutglasses.blogspot.com/ obs?

    ReplyDelete
  61. Super casy!
    Biały mi się najbardziej podoba :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Świetne obudowy blog rownież http://jeessblogg.blogspot.co.uk/2015/11/lookbook-jesien.html?m=1

    ReplyDelete
  63. Śliczne! :))
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga ---> odwdzięczam się tym samym :))

    http://oleksandrix.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Bardzo fajne casy , a sama dużo snapa uzywam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  65. Fajne obudowy ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Sam ostatnio szukałem odpowiedniego case dla mnie, lecz porzuciłem ten plan na rzecz innych. Zobaczymy czy będzie dla mnie coś atrakcyjnego na funnycasea.pl . DesigTwojego bloga bardzo mi się podoba. Jestem zdania, że tylko kobieta potrafi tak perfekcyjnie dobrać kolory, które moge tu zobaczyć. Ta delikatność mnie ujmuje. 5! :D

    Zapraszam do mnie pomau-nolimits.blogspot.com !

    ReplyDelete
  67. Prześliczne obudowy! :D
    Nigdy nie słyszałam o pump up a szkoda bo brzmi super :) napewno wypróbuje

    patricia9810.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  68. Great post! thanks for sharing:) Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    ReplyDelete
  69. Świetne obudowy!
    Chyba sprawdze tą aplikacje Pump Up!
    www.najkablog99.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. mogę zapytać czym robisz zdjęcia? <3
    www.fflare.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Śliczne case'y, używasz super aplikacji, o których nie wiedziałam, będę musiała niektóre ściągnąć :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Super obudowy!
    Ogólnie piękne zdjęcia :)

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. That phrase on the cape is what I need to do in my life!
    http://www.silkypearl.com/

    ReplyDelete
  74. Większośc tych aplikacji już mam. Ale bardzo spodobał mi się Twój opis "Lifesum" , więc chętnie ją sobie zainstaluję. Świetny post. :)

    ReplyDelete
  75. Super post. Świetnie wszystko rozpisane :D :*

    http://ptysiiaczekkk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Bardzo ładne case. O wielu aplikacjach, które wymieniłaś nigdy nie słyszałam, ale chętnie je sobie zainstaluję i sprawdzę je. :)
    http://wygladala-agnieszka.blogspot.com/2015/12/londyn.html

    ReplyDelete
  77. Genialne case'y, ale poczekam z zamawianiem, bo telefon ostatnio mi się psuje. :c
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Case na telefon w kartkę jest najładniejszy moim zdaniem :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.