11/18/2015

GIVEAWAY ACTIVITY FROM DRESSLINK



Jestem Wam na prawdę wdzięczna za to, że nadal mogę współpracować z firmą dresslink.com. Nie udałoby mi się utrzymać taj współpracy, gdyby nie Wasza pomoc. Bardzo dziękuję za wszystkie kliknięcia. W ramach wdzięczności postanowiłam zorganizować Giveaway z naszyjnikami z właśnie tej firmy. Wygrywa aż pięć osób, z czego każda będzie mogła wybrać sobie trzy urocze naszyjniki. Mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu i chętnie weźmiecie udział w tym rozdaniu.

ZASADY:
Zaobserwuj mojego bloga
Kliknij w dwa linki <klik> <klik>
Zarejestruj się na dresslink.com <klik>
Udostępnij link do rozdania na swoich mediach społecznościowych razem z banerem (np. Facebook, Instagram, Blog itp)
WZÓR ZGŁOSZENIA:
Obserwuję jako: (podaj nazwę)
Opis rzeczy z klikniętego linku i cena:
E- mail: (z którego zarejestrowałeś się na dresslink.com)
E- mail: (na który będę miała się skontaktować)
Udostępniłem link do rozdania na: (podaj link)

ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĘ ---> TUTAJ KLIK <---

Konkurs trwa do 22 listopada DO GODZINY 23.59. 
Ze zwycięzcami skontaktuję się mailowo i będę czekać na odpowiedź 24h.
Powodzenia!