1/14/2016

COOPERATION WITH SOUFEEL


Asortyment firmy Soufeel oferuje każdego rodzaju biżuterię. Zaczynając od kolczyków, naszyjników, kończąc na pierścionkach i wszelakiego rodzaju ozdobach. Do mnie w ostatnim czasie dotarła paczuszka z srebrną bransoletką z zawieszkami. Chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami moją opinią na jej temat. 

Zacznę od tego, że całe moje zamówienie było bardzo szczelnie i dokładnie zapakowane. Każdy charms zawinięty był w oddzielną folię ochronną i razem z bransoletką znajdował na miękkiej poduszce w uroczym pudełeczku z błękitną kokardą. Całość owinięto żółtym, firmowym papierem i zamknięto w tekturowy kartonik. W środku, oprócz biżuterii znalazłam torebkę upominkową oraz ściereczkę do czyszczenia. Bransoletka, jak i zawieszki są wykonane solidnie, z najwyższej próby srebra. Zadbano o każdy najdrobniejszy element, nawet o zapięcie. Jest ono tak zrobione, że z pewnością samo się nie rozepnie, dzięki temu mam pewność, że nie zgubię mojego cudeńka. Jestem bardzo zadowolona z zamówienia. Z całego serca polecam Wam firmę Soufeel. Już na pierwszy rzut oka widać, że są porządni i dbają o dobro i zadowolenie klientów. Ponad to przy zamówieniu ponad 50$ macie zagwarantowaną bezpłatną dostawę do domu oraz cały rok na zwrot!