1/23/2016

MOJA PERSPEKTYWA ... TWOJA PERSPEKTYWA


Winny. Skazany na karę za swoje postępowanie. Niegodny naśladowania. Oskarżony. Napiętnowany. Ukamienowany przez bliźnich. Wyobcowany. Zła osoba. Zwykły człowiek. Tak wielu odwróciło się od niego. Uwierzyło w opinię na jego temat usłyszaną z otoczenia. Nie miało czasu wysłuchać historii ‘winnego’, bo snuło własne teorie na jego temat. Tak wielu zadecydowało o jego dalszym, zgubnym losie. Czy on rzeczywiście zrobił coś złego? Czy miał coś w tej sprawie do powiedzenia? Czy miał swoje zdanie na ten temat? Na pewno, ale… co z tego? Przecież wszyscy zamknęli uszy na jego wyjaśnienia. Każdy słyszał tylko to, co chciał słyszeć. O tym człowieku przesądziła większość…


Czasem jesteśmy podobni do człowieka z opowieści. Nie raz w naszym życiu zaistniała kiedyś jakaś kontrowersyjna sytuacja, w której odgrywaliśmy główną rolę. Z pewnością nie był to dobry okres w naszym życiu. Ludzie obrzucali nas zarzutami, oszczerstwami i nawet nie chcieli wysłuchać naszych wyjaśnień. Ale... także niejednokrotnie sami sami tak postępowaliśmy, stając w tłumie osób osądzających, o których mowa była w przypowieści. Dlaczego?

Każdy z nas jest inny. Każdy z nas ma własne poglądy. Swój sposób patrzenia na świat, swoją perspektywę. Każdy z nas może myśleć inaczej i mieć inne zdanie. Tyle, ile jest ludzi na świecie, tyle może być różnych teorii na dany temat, każda jest inna i choć w małym stopniu różni się od poprzedniej i następnej. Czasem jesteśmy przekonani, że sprawa wygląda właśnie tak jak wydaje się nam. Ale w rzeczywistości każdy właśnie tak myśli. Każdy uważa, że to jego teza jest tą słuszną. Tylko…  która to ta prawdziwa? Być może żadna, może każda, albo tylko jedna. Ale tego raczej nigdy nie uzgodnimy…







|KURTKA <CROPP>|SZAL <SINSAY>|


Już od dłuższego czasu podziwiałam asortyment ROMWE.com. Nie ukrywam, marzyła mi się współpraca z tą firmą. No i wreszcie mam taką okazję. Teraz wszystko zależy od Was i Waszych kliknięć. Zajmie Wam to tylko chwilkę. Z góry dziękuję za pomoc. Wiem, że mogę na Was liczyć!
W ramach rewanżu, w przyszłym poście polecę 5 Waszych blogów. Podajcie ceny i bądźcie uczciwi (mam licznik).

67 comments:

  1. Wow naprawdę przemyślany i idealnie ujęty w słowa post :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. To przykre, że ludzie oceniają w ten sposób. Nikt nas praktycznie nie zna, ale każdy widząc nas wydaje osąd.

    www.oksymoronia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się z Tobą w pełni! Pamiętam jeszcze za czasów podstawówki, ktoś tam się pokłócił, a na lekcji wychowawczej rozstrzygaliśmy, o co poszło- każdy miał, co innego do powiedzenia.
    Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz w tak podkreślonych oczach. :)

    MOJ BLOG ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    ReplyDelete
  4. bardzo dobrze to napisałaś, trzeba się nauczyć słuchać innych :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    ReplyDelete
  5. Jesteśmy skupieni na sobie i nie potrafimy słuchać innych. Trzeba się nauczyć słuchać siebie nawzajem :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  6. W dzisiejszych czasach znać kogoś, kto słucha nas to wielki skarb. Oceniamy ludzi tak samo jak ksiąski po okładce ale to już kiedyś było i chyba nigdy nie zmieni się jedynie sami możemy zmienić swoje nastawienie. Masz piękny kolor włosów !

    http://bykocur.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. meega post! taki bardzo mądry i dokładnie przemyślany :)
    śliczne zdjęcia + poklikałam :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. To przykre w jak sposób oceniają cie ludzie.
    Sliczne zdjęcia :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/01/optymista-vs-pesymista.html

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia! Poklikane :)

    ReplyDelete
  10. Naprawdę mądre słowa. Ja staram się w życiu kierować tą świadomością, że każdy ma inne poglądy, dlatego też jestem wdzięczna, gdy ktoś szanuje moje. I zawsze, gdy je wyrażam zaznaczam, że są one moje i nie zmuszam nikogo do myślenia jak ja, w końcu jesteśmy wolnymi ludźmi, mamy prawo mieć swoje zdanie i myśleć i mówić co chcemy.:)
    Zdjęcia są przepiękne, zakochałam się w Twoich włosach już podczas mojego pierwszego zaglądnięcia na Twój blog.:)

    ReplyDelete
  11. Super, fajnie piszesz+ jestem zakochana w poście z pomysłem na słoik pozytywnej energii 💞 serio świetny

    ReplyDelete
  12. Bardzo przemyślany post ;*
    Zawsze trzeba popatrzyć ja jakąś sprawę ze swojego punktu widzenia, a nie od razu wierzyć w coś co niekoniecznie może być prawdą.
    Poklikałam i życzę powodzenia we współpracy!
    Ceny: 1- 8.90$ 2- 10.83$ 3- 16.83$ 4- 10.90$

    --> bywikkis.blogspot.com <--

    ReplyDelete
  13. Masz rację, nie powinniśmy oceniać ludzi na podstawie uslyszanych czasami pojedynczych wyrazów.
    Piklikalam i pozdrawiam xx

    http://my-blackblue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Wpierw genialne włosy. Co do notki oj bardzo się z Tobą zgadzam. Pojmowanie świata jest subiektywne i chęć zmieniania innych osób pod siebie bardzo krzywdzące. Każdy z nas jest inny i jedyne czego powinniśmy się uczyć to empatii.

    http://okiemlesbijki.blogspot.com/2016/01/wspolne-pasje-acza.html

    ReplyDelete
  15. masz przepiekny kolor włosów!!
    + kliknęłam w reklamy, powodzenia :)

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetnie przemyślany post. Tak napreawdę jest. Bardzo dotyka nas krytyka innych, ale sami nie zauważamy w jaki sposób my ranimy innych. Czasem nawet nie zwracamy na to uwagi, natomiast ta osoba bardzo bierze to sobie do serca. Pozdrawiam - www.byzuza.blogspot.com
    1. 8.90$
    2. 10.83$
    3. 16.83$
    4.10.90$

    ReplyDelete
  18. Jeju, cudowny post! ♥ Widać, że bardzo przemyślany. Moim zdaniem mogę się z kimś nie zgadzać, ale musimy szanować swoje poglądy. Nigdy nie oskarżam nikogo, jeżeli nie jestem pewna swoich racji, bo zawsze jest taka myśl, że na sto procent nie miło bym się poczuła jeżeli ktoś bezpodstawnie oskarżałby mnie. Zdjęcia są jednymi z najlepszych na twoim blogu :)

    http://natasiak.blogspot.com/2016/01/blogosfera-swiat-przyjazni-czy.html

    ReplyDelete
  19. Masz naprawdę ładny kolor włosów a zdjecia sa śliczne
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam 😀

    ReplyDelete
  20. Naprawde świetny post! ♥️

    Jeśli bedziesz miała chwile zajrzyj do mnie :)
    amelkaswietlik.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Przed powiedzeniem czegoś przykrego, każdy powinien się zastanowić co on by czuł na miejscu osoby, którą oskarżamy.. bardzo przemyślany post, śliczne zdjęcia, nic dodać, nic ująć :D oczywiście pomogłam w poklikaniu
    ceny: 1- 8.90$ 2- 10.83$ 3- 16.83$ 4- 10.90$

    Pozdrawiam!

    Http://www.on-the-way-to-wonderlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Każdy z nas ma inne poglądy inną perspektywę patrzenia na świat.Nie powinno oskarżać się nikogo jeżeli nie znamy całej prawy.Śliczne zdjęcia :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Zdjecia rewelacyjne :* bardzo dobrze to napisałaś, trzeba się nauczyć słuchać!
    Przeklikane wszystko + ceny :*
    US$19.35 po przecenie US$8.90(Sale)
    US$23.54 po przecenie US$10.83(Sale)
    US$32.69 po przecenie US$16.83(Sale)
    US$23.70 po przecenie US$10.90(Sale)
    Dziekuje za komentarz u mnie :* Pozdrawiam Cie kochana!

    ReplyDelete
  24. Zgadzam się w 100%. Jesteśmy przekonani, że to właśnie my mamy racje, nawet jeśli tak nie jest. No cóż, bywa... Ważne, żeby to zmienić i wysłuchać drugiej strony, a może zdamy sobie sprawę, że wcale nie jest tak jak na się wydaje...
    Super wpis! Nie ma błędów i dobrze! :D Pozdrawiam :)
    P.s. Poklikałam :D

    ReplyDelete
  25. Jejku, jestem zachwycona designem bloga! Szacun <3 Masz śliczny kolor włosów, chciałabym mieć rude, ale nie pasują mi, ale w simsach się spełniam i mam rudziutkie włosy! <3

    ReplyDelete
  26. Oczywiście poklikałam, mi również spodobała się ta firma :)
    Historia naprawdę poruszająca. Przechodziłam niedawno ciężki okres... Na całe szczęście wszystko skończyło się, tak jak skończył się nowy rok :)
    U ciebie jak zwykle piękne <3
    ~Muff

    ReplyDelete
  27. Trzecia koszula jest genialna. Kolor, krój, wszystko. Najgorzej jest wtedy, gdy nie tyle, że nikt Ci nie wierzy, ale nawet najbliżsi nie chcą chociażby wysłuchać Twoich argumentów. Jak w ogóle nie interesuje ich Twoja wersja, bo z góry stwierdzają, że kłamiesz. Już sporo razy wychwalałam Twoje włosy, ale nigdy nie wspominałam o oczach, a mają coś w sobie... przykuwającego uwagę. To dziwne, bo niebieskie oczy cieszą się u mnie najmniejszą sympatią.
    Trzymaj się, puść się; co tam chcesz.
    Pozdrawiam. :)
    --------------------
    cordragon.blogspot.com
    psi-narcyzm.blogspot.com
    krwawa-percepcja.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Super post, bardzo przemyślane słowa ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Każdy ma swoje zdanie, to prawda, ale ja raczej staram się nie osądzać jeśli nie znam przyczyn czyjegoś zachowania. Może dlatego trzymam się z daleka od osądów, bo bardzo nie lubię wdeptywać w czyjeś życie.

    Ceny to:
    $8.90
    $10.83
    $16.83
    $10.90

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Każdy ma swoje zdanie, to prawda, ale ja raczej staram się nie osądzać jeśli nie znam przyczyn czyjegoś zachowania. Może dlatego trzymam się z daleka od osądów, bo bardzo nie lubię wdeptywać w czyjeś życie.

    Ceny to:
    $8.90
    $10.83
    $16.83
    $10.90

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Super interesujący post, oraz inspirujące zdjęcia :) Zachęcam do odwiedzenia naszego bloga :) http://princessesx.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo ładny design bloga ,miło się czyta zdjęcia też są fajne .

    Pozdrawiam ;) :)

    martynarempala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Piękne zdjęcia, fantastycznie piszesz, chce się zaglądać i patrzeć na kolejne posty, naprawdę super! :)
    http://hated-the-rainx.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. cudowny post. Ja jestem osobą, która zawsze pierw wysłucha wyjaśnień. W końcu przyszła praca prawnika będzie tego ode mnie wymagać :)
    ♥ queenxfangle.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  35. interesujący post ;)

    Ceny: 1- 8.90$ 2- 10.83$ 3- 16.83$ 4- 10.90$

    http://nonpaareil.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Dziękuję za komentarz na moim blogu.
    Gdybym chciała odnieść się do Twojego wpisu, prawdopodobnie większość zawartego w nim przekazu musiałabym powtórzyć. Każdy ma swoje zdanie, fakt, jednak pamiętać należy o kilku zasadniczych rzeczach, po pierwsze, żeby nie zmieniać go, bo ktoś myśli inaczej, chyba, że okaże się w międzyczasie, że ten ktoś ma rację, a po drugie, żeby umieć się przyznać, jeśli "rzuci się kamieniem w kogoś", kto właśnie tę rację miał, a społeczeństwo czy też mała grupa, w której się znajdujemy, zarzucała mu mijanie się z prawdą lub też coś innego, co wskazywać mogłoby na to, że ten człowiek jest "zły".
    Uczciwie poklikałam w Twoje linki. Powodzenia i mam nadzieję, że Twoja wymarzona współpraca dojdzie do skutku.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam twoje posty! Zawsze są ciekawe i motywujące. Piękne zdjęcia ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Cudowny post! Świetnie to ujęłaś!
    Uwielbiam Twoje przemyślenia ♡ do tego jeszcze te piękne zdjęcia ♡
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Zdjecia rewelacyjne :* bardzo dobrze to napisałaś, trzeba się nauczyć słuchać!
    Przeklikane wszystko + ceny :*
    US$19.35 po przecenie US$8.90(Sale)
    US$23.54 po przecenie US$10.83(Sale)
    US$32.69 po przecenie US$16.83(Sale)
    US$23.70 po przecenie US$10.90(Sale)
    Pozdrawiam Cie kochana!
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  40. Co prawda to prawda, napisałaś to bardzo mądrze. mam nadzieję że do niektórych dojdzie, że nasze poglądy nie koniecznie muszą być takie same jak innych ludzi. Każdy na pewne sprawy i sytuacje może spojrzeć inaczej, może, bo ma do tego prawo. powinniśmy chodź w małym stopniu to zrozumieć i nauczyć się słuchać. przecież z poglądami innych nie musimy się zgadzać, ale możemy ich wysłuchać i szanować je :)
    8.9010.8316.8310.90 poklikane :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Obserwuję twój blog od dłuższego czasu i twoje posty są niesamowite. Chciałabym umieć tak pisać. Super zdjęcia. Poklikałam! :)

    http://veronjikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Śliczne zdjęcia :*
    Masz całkowitą rację.
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. 8.90$ 10.90$
    śliczne zdjęcia i piekne porownanie!
    eerie-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Poklikałam ;) Bluza z napisem "meow" jest cudnowna <3
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    Ceny : US$8.90 US$10.83 US$16.83 US$10.90

    ReplyDelete
  45. Zawsze warto mieć swoje zdanie, w końcu każdy z nas jest inny. Świetne zdjęcia! :*

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  46. Świetny post ! Poklikałam =D Gratuluję Ci, że masz taką okazję !

    Ceny--> US$8.90 US$10.83 US$16.83 US$10.90

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. szkoda, że ludzie oceniają niektórych tylko ze względu na jakieś plotki albo "powierzchowne" poznanie danej osoby :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Nie często mi się to zdarza, ale kiedy ktoś nie pozwala mi się wyjaśnić i ma w głowie tylko swoje zdanie to jestem zarazem zła jak jest mi przykro. Wiem, że ja pewnie też nieraz tak postąpiłam. Bardzo ładne zdjęcia! Życzę Ci udanej współpracy! Poklikałam :D US$8.90 | US$10.83 | US$16.83 | US$10.90 Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  49. Strasznie denerwuje mnie jak ktoś kogoś nie zna a wyraża swoją opinie, tak swoja opinia jest potrzeba, ale nie w takiej sytuacji :( to jest czasami przykre...
    Pozdrawiam, jesteś śliczna! Poklikałam :)

    ReplyDelete
  50. Jesteś śliczna <3
    Zapraszam do mnie
    asienkaasi.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Świetny post z dodatkiem pięknych zdjęć. Zazdroszczę koloru włosów, ja musiałam farbować, żeby takie uzyskać. :) Chyba będę zaglądać częściej. A przy okazji zapraszam do siebie http://niezdecydowana-dziewczyna.blogspot.com/2016/01/wstane-jeszcze-nie-jeden-raz-ty-tez.html#links

    ReplyDelete
  52. Według mnie to, co napisałaś, jest bardzo oczywiste. Nie odkryłaś nic nowego, nie skłoniłaś mnie do przemyśleń, nie zaskoczyłaś. A szkoda.

    Pozdrawiam,
    lapidarna
    mojacelajestluksusowa.blogspot.com

    PS. Masz włosy jak Lily Potter :D

    ReplyDelete
  53. Ale masz piękny kolor włosów oraz oczu! :)

    ReplyDelete
  54. Świetny post i ładne zdjęcia. Śliczne masz oczy. :)

    paulinanowaczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. ceny: 10,90$ 16,83$, 8,90$, 10,83$
    piękny kolor oczu *.*

    ReplyDelete
  56. Zgadzam się z tobą, każdy ma inne zdanie i tego nie zmienimy. Ja także spotkałam się z taką sytuacją, tylko wtedy to ja nie słuchałam, cudownie piszesz.
    US$19.35-normalna US$8.90-przecena
    US$23.54-normalna US$10.83-przecena
    US$32.69-normalna US$16.83-przecena
    US$23.70-normalna US$10.90-przecena
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/01/winter-holidays.html

    ReplyDelete
  57. Świetnie piszesz :) W taki wyjątkowy sposób *,*
    Zapraszam!
    Gabrielle♥♦♣

    ReplyDelete
  58. Jestem pod wrażeniem. Świetny post, wielkie brawa za to co napisałaś.

    Zapraszam do mnie paaula-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Post rewelacyjny cudownie wyglądasz na tle białego śniegu. Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. świetne zdj pięknie wyglądasz na każdym zdj pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  61. Dziękujemy za odwiedziny na naszym blogu :)

    Poruszyłaś bardzo ciekawy temat, każdy ma swoją perspektywę i często zdarza się, że za wyjście z tłumu stajemy się napiętnowani, a nasze prawo do bycia sobą ograniczane. Dlatego myślę sobie, że nie jest do końca istotne jaką perspektywę przyjmujemy i kto ma rację, a jedynie to że potrafimy zaakceptować fakt, że mamy różne podejścia, że żyjemy w społecznościach w których mamy prawo do bycia sobą i myślenia inaczej aniżeli ludzie wokół nas.
    pozdrawiamy
    http://okiemlesbijki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Masz ciekawy blog.
    Dokładnie tak... WSZYSTKO zazwyczaj jest kwestią NASZEJ perspektwy..

    zapraszam na mojego bloga: http://noeese.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.