1/30/2016

WSPÓŁPRACE BLOGOWE- CO I JAK?


Darmowe ubrania, kosmetyki, książki, gadżety... W ostatnim czasie o współpracach blogowych wszędzie jest głośno. Stały się one bardzo znane. Mimo to, nadal jest to dość kontrowersyjny temat. Jedni uważają, że my- blogerzy zakładamy swoje strony tylko dla zysków, że nie liczy się dla nas dobro czytelnika, ciągle myślimy tylko o sobie. Wydaje się im, że pisanie notek jest najprostszą sprawą na świecie, nie wymaga wysiłku i dostajemy te wszystkie rzeczy tak na prawdę za nic, pasożytując i żebrząc kliknięcia od 'sztucznych obserwatorów'.  Natomiast inni przyjmują tę sprawę z zupełnie innym nastawieniem.
Praca nad blogiem zajmuje bardzo dużo czasu. Notki nie powstają w magiczny sposób po pstryknięciu palcami. Trzeba wymyślić coś, co może się komuś spodobać, czy przydać. Najlepsze posty to takie z pomysłem, a z nim to też różnie bywa. Aby zrobić dobre zdjęcia trzeba wyjść o odpowiedniej godzinie, tak aby nie było ani za ciemno, ani za jasno. Z pogodą też nie idzie się dogadać. Często deszcz rujnuje wszystkie plany. Na rozwijanie bloga pracuje się dniami, nocami, tygodniami, miesiącami, a nawet latami. Nie ważne jak bardzo nam się nie chce, jak dużo jest nauki, jak bardzo jesteśmy zmęczeni, zawsze musimy znaleźć czas na bloga. Współprace nam to wynagradzają i napędzają do dalszej pracy nad swoim internetowym kącikiem. Dzięki nim nasze outfity są ciekawsze i z pewnością bardziej przykuwają Waszą uwagę. Ale... każdy musi pamiętać, że blogowanie nie polega tylko na zdobywaniu współprac. Niestety niektórzy o tym zapominają. Coraz więcej bloggerek zakłada swoje stronki tylko w tym celu. Na początku napiszą jakieś 'lajfstylowe' posty, zdobędą kilku 'czytelników' przez obs/obs i kom/kom, a za około miesiąc już wstawiają 10 banerów i piszą do firm. To z pewnością dobrze o nich nie świadczy. Współprace mogą być na prawdę bardzo fajną sprawą, poszerzającą horyzonty, wynagradzającą nasz trud poświęcony blogowaniu, ale trzeba najpierw na to zapracować.


Czasem firmy odzywają się same. Jest to w tedy prawdziwe wyróżnienie. Jednak, jeśli chcemy wziąć sprawy w swoje ręce i sami postarać się o współpracę musimy napisać e-mail. Adres znajdziemy na pewno na stronie firmy. Jeżeli kontaktujemy się z firmami zagranicznymi, musimy pisać tylko i wyłącznie w języku angielskim. Co warto zawrzeć w wiadomości? Na pewno wypadałoby się przedstawić, podać swoje zainteresowania oraz statystyki. Aby zawrzeć przyjacielskie relacje możemy dopisać, że firma może na nas liczyć, oraz życzyć miłego dnia.

Hi Dear,

My name is Kinga Wajman and I am blogger. I have.... followers and... views. Are you interested in working with me? I promise you can count on me. I am waiting for your answer. 
Have a nice day!

Kinga

Odpowiedź zwrotną otrzymamy najprawdopodobniej w ciągu 24 godzin. Odpowie na nią jeden z pracowników, który zostanie naszym 'opiekunem' i zapozna nas z warunkami współpracy. Firma może wymagać stworzenia tak zwanej 'wishlisty', czyli kolażu z ubraniami z ich stronki oraz linkami przekierowującymi do danej rzeczy. Bardzo ważną sprawą jest dodanie specjalnej końcówki do linków, aby firma mogła kontrolować ilość wejść z naszego bloga. Im jest ich więcej, tym jest to dla nich większa korzyść, a dla nas więcej ubrań.

Jeśli uda nam się zebrać wystarczającą liczbę 'kliknięć', możemy złożyć zamówienie. Jak to zrobić? To zależy od firmy, ale zawsze dostaniemy na ten temat szczegółową instrukcję. Muszę też wspomnieć, że bardzo często rozmiary azjatyckie nie są równe naszym, europejskim, więc polecam zapoznać się z tabelą wymiarów zamieszczoną na stronie oraz dokładnie się zmierzyć. 

Gdy otrzymamy paczkę nie pozostaje nam nic innego jak stworzenie stylizacji (jeśli współpracujemy z firmą odzieżową) oraz wykonanie zdjęć. Ważne, aby były one jasne, kolorowe i jak najlepszej jakości. Nie musimy poświęcać temu całej notki, przeważnie firmy tego nie wymagają. Wystarczy zamieścić krótki opis z opinią otrzymanego produktu oraz wysłać link do posta opiekunowi. Jeśli mu się spodoba zaproponuje dalszą współpracę. 

Gdybyście mieli jeszcze jakieś pytania to śmiało pytajcie. Chętnie pomogę.








|BLUZKA ?|SPÓDNICA<SINSAY>|BUTY<CCC>|ZAKOLANÓWKI<DRESSLINK>|

W ostatnim czasie dostałam maila od firmy SheIn. Już od dawna marzyłam o współpracy z nimi. Nigdy nie pomyślałabym, że napiszą do mnie sami. To dla mnie ogromne wyróżnienie. Cieszę się, że dostałam taką szansę. Mam nadzieję, że pomożecie i poklikacie w linki. Aby Wam to wynagrodzić w przyszłym poście polecę 5 blogów :)

Blogi, które ostatnio mi  pomogły:

85 comments:

  1. Ogromnie sie ciesze ze masz szanse wspolpracowac z SheIn! dziekuje za polecenie bloga!
    http://marta-martaah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny post.
    Zgadzam sie z toba w 100% ja mam 50 k wyswietlen i nie spieszy misie do wspolprac,ale gdy wchodze na inne blogi gdzie jest 10k iwspolpracuja to lapie sie za glowe. Dopiero co ich blog sie rozwija,a juz 'prosza'o wspolprace.
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam niecałe 20k wyświetleń i firmy odzywają się same. Ilość wyświetleń nie jest wyznacznikiem jakości bloga.
      Pozdrawiam :)

      Delete
  3. Świetny post, pomocny. A czy jeśli coś na nas nie będzie pasować będzie można zwrócić?
    Po klikałam a o to ceny:
    - EUR€22.31(SALE)
    - EUR€9.69(SALE
    - EUR€9.69(SALE)
    - EUR€22.48(SALE
    Świetne ciuszki :* dałam w cenie EURO :)
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety, raczej jeśli rozmiar nie będzie się zgadzał to nie można go już wymienić. Dlatego bardzo ważne jest dokładne zmierzenie się przed złożeniem zamówienia.

      Delete
  4. 23, 9.99, 9.99, 23.18 ;)
    Piękną masz fryzurę, ładnie Ci w niej :)
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    ReplyDelete
  5. Naprawdę przydatny post! Super mi to wyjaśniłam bo nigdy nie wiedziałam jak przebiegają takie współprace! Być może kiedyś mi się to przyda bo na razie to mój blog "kiełkuje "
    Bardzo fajnie tu u ciebie więc obserwuje! ❤ Tak trochę z innej beczki ale strasznie podoba mi się twoja uroda!
    http://zperspektywypatrycji.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Warto też dodać, że współprace powodują że musimy blogiem zajmować się jeszcze bardziej co pwoduje że zajmuje on jeszcze więcej czasu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  7. Super Post :) Bardzo fajne zdjęcia :) Jestes bardzo fotogeniczna :) Napewno Tu jeszcze wpadnę :)

    ReplyDelete
  8. Ja chyba raczej nie chcę zarabiać na blogu, satysfakcję dają mi komentarze, posty, poświęcenie. Ale smutno mi się robi, gdy widzę tą samą dziewczynę na facebooku, gdzie ciągle wysyła linki do swojego bloga z dopiskiem: kom za kom? Codziennie widzę z 10 takich komentarzy, a na blogu tylko komentarze typu: fajny blog, zapraszam do mnie. Warto według mnie poświęcić się trochę żeby zdobyć prawdziwych czytelników, sama mam około pięciu :) Pozdrawiam!
    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ja traktuję bloga jak część mojego zycia, pasję, od zawsze lubiłam pisać, a współprace blogowe jak miły dodatek ;)

    ReplyDelete
  10. Ja bloguję od niedawna i nie mam zbyt wielu wyświetleń ani obserwatorów. Wszyscy są prawdziwi i nie korzystam z "obs/obs" czy "kom/kom". Miłoby było nawiązać współpracę, ald to nie jest mój priorytet w blogowaniu. Świetny post :D

    mojfioletowykacik.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. na początku gdy ja zakładałam bloga też myslałam by tylko prowadzić dla zysków, po czasie zmieniłam zdanie

    http://eskucinska.blogspot.com/ : zapraszam do nowego bloga

    ReplyDelete
  12. Nadal robisz zdjęcia aparatem SONY DSC H300? I w jakim programie je obrabiasz?

    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://teyzz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, nadal używam tego aparatu. Zdjęcia przerabiam w Photoscape.

      Delete
  13. kiedy zakładałam bloga, nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje :D to tylko urozmaicenie mojego bloga :)
    kliknęłam 23,00 9,99 9,99 23,18 poklikasz u mnie w najnowszym poście? :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    ReplyDelete
  14. Poklikane, ostatnia rzecz (sweter(?)) podoba mi się najbardziej :) Post jest bardzo fajny i świetnie go napisałaś. I masz rację, na współpracę trzeba sobie zapracować. A Ty na nia zasłuzyłaś :)
    Pozdrawiam, Ruciakowa.

    ruciakowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja bloga nie prowadzę dla współprac, ale jest to fajna sprawa dla bardziej doświadczonych blogerek :)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  16. Od dawna czekałam na ten post na twoim blogu. Zawsze bardzo mnie ciekawiło jak przebiega współpraca na blogu. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się taką zawiązać. Gratuluję współpracy z firmą Shein. Oby przebiegała dobrze i pomyślnie i żeby nigdy się nie skończyła :D Wiem jak bardzo sobie na nią zasłużyłaś.

    Pozdrawiam i życzę owocnych współprac ! <3

    www.byzuza.blogspot.com

    Ceny :

    €22.31
    €9.69
    €9.69
    €22.48

    ReplyDelete
  17. Wspoółprace z uporem to bardzo fajna rzecz!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Gratuluje współpracy :) Co do posta to bardzo ciekawy i przedewszystkim prawdziwy przedstawia prawdziwe życie bloggerów bo takie ono właśnie jest :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2016/01/new-beginning.html

    ReplyDelete
  19. Moim zdaniem te współprace są fajne, ale jak są tylko dodatkiem do blogowania, a nie jak blogi są zakładane tylko dla współprac. To powinno być wyróżnienie.

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    ReplyDelete
  20. Kiedy zakładałam bloga myślałam, ze te współprace to jakies oszustwo ale z czasem sie przekonałam, że nie.
    Bardzo dobrze, że napisałas taki post jest bardzo pomocny.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Wydaje mi sie, że odezwanie się firm to już coraz mniejsze wyróżnienie, bo chociaż bloguje pół roku, a liczba moich obserwacji nie przekracza nawet 100 to dostałam juz propozycje dwóch współprac. Miały to być współpracę "modowe" a mój blog od ciuchów trzyma się daleko, wiec się nie zgodziłam, bo po co reklamować coś co nie jest związane z twoim blogiem? A przynajmniej takie jest moje zdanie ;)

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  22. Fajnie, że to tak opisałaś :) Nie uważam by współpraca to było coś złego. Cieszę się, że komuś może się coś zwróci za trud i wysiłek włożony w prowadzenie bloga. A jeśli o klikanie chodzi to musisz zebrać w danym dniu ileś kliknięć czy na czym to polega?
    Świetną masz fryzurkę :)

    Zapraszam na bloga.

    ReplyDelete
  23. Ależ masz śliczną urodę! *.* Prześliczne zdjęcia. :)
    Poklikałam. Ceny:
    $23,00
    $9,99
    $9,99
    $23,18
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    ReplyDelete
  24. Świetny przydatny post:) Masz piękne niebieskie oczy! Mega prześliczne zdjecia! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    ReplyDelete
  25. Tak... Praca blogera wcale nie jest taka łatwa jak to się innym wydaje. Oczywiście nie jestem blogerką napaloną na współpracę, ale jeżeli jakaś firma do mnie napisze, jest mi wtedy bardzo miło. Świetnie i czytelne rady, które na sto procent przydadzą się początkującym. Na sam koniec chciałbym dodać, że przepięknie ci w tej fryzurce! <3

    Natasiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. spódniczkę masz bardzo ładną i wyglądasz uroczo w koczkach! oj post o współpracach zdecydowanie przyda się każdemu! <3

    ReplyDelete
  27. Strasznie irytujące jest to, że coraz więcej osób zakłada tylko po to, żeby mieć darmowe rzeczy, łatwo ich rozpoznać na grupach, bo zazwyczaj to oni proponują obs/obs i tego typu sprawy. Dla mnie współpraca to fajna sprawa, jednak trzeba na to zasłużyć jak na wszystko inne, a zasługuje się tym, że naprawdę dobrze się pisze i przyciąga do siebie czytelników treścią, a nie głupimi wymianami.

    ReplyDelete
  28. Masz prześliczny kolor włosów! Stylizacja też super :)

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    ReplyDelete
  29. Gratulacje! Jedno jeszcze pytanko... czy ubrania, które nam pokazujesz danej firmy to zwykle te, które możesz dostać czy firma narzuca ubrania?

    ReplyDelete
  30. Wszystko zależy od tego, jak ktoś traktuje swojego bloga. Jeśli naprawdę to lubi, stara się go udoskonalać, dbać o niego, o czytelników, to fajnie. Ale jeśli robi wszystko na siłę, zmusza się do pisania czy robienia zdjęć, to nie ma to najmniejszego sensu, I to widać, czy blog jest prowadzony dla siebie i czytelników, czy tylko dla współpracy i otrzymywania prezentów z tego tytułu.

    ReplyDelete
  31. Ciekawy wpis. Gratuluje współpracy. Poklikane. :)

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Przede wszystkim gratuluje współpracy! Fajnie, że poswięciłaś temu cały wpis. Nigdy nie ogarniał jak to się dzieje i teraz już wiem!Twój blog jest zaprzeczeniem tych wszystkich 'obs/obs', bo widać, że piszesz z pasją i traktujesz to bardzo poważnie. To mnie urzekło i obserwuję!
    Też myslałam kiedyś (3 blogi temu.......), że napisać notkę to takie hop siup i gotowe! Ah, młode to to, głupie to to.. :P
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ciekawy post, być może kiedyś się mi przyda, bo dopiero zaczynam :)
    Masz piękne włosy
    Zapraszam na nowy post!
    http://my-stf.blogspot.com/2016/01/winter-abroad.html

    ReplyDelete
  34. I oczywiście poklikałam:
    23.00
    9.99
    9.99
    23.18

    ReplyDelete
  35. Świetnie to opisałaś, a post na pewno przyda się wielu osobom! <3 Piękne zdjęcia

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. świetne masz te włosy !
    wyklikane wszystkie ! :)

    ReplyDelete
  37. Ciekawy post, zawarłaś w nim dużo pomocnych informacji. Rzeczywiście praca nad blogiem pochłania sporo czasu, wymaga sumienności i konsekwencji, dlatego gratuluję determinacji i sporych sukcesów, zwłaszcza propozycji nawiązania współpracy od wymarzonych firm, oby tak dalej :)
    pozdrawiamy

    http://okiemlesbijki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Mega przydatny post :)
    Poklikane w linki :*

    Zapraszam do siebie
    szarokolorowabynadzelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Znalazłam u Ciebie świetne rady. Dziękuję i przemyślę. Twój blog dodaję do swojego czytnika. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://wharmonii.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Skorzystam z Twoich rad! ♥
    Poklikałam, tutaj masz ceny:
    1. $23.00
    2. $9.99
    3. $9.99
    4. $23.18
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Uwielbiam ten estetyczny wygląd twojego bloga ! Fajnie rozjaśniłaś sprawę współpracy :)
    Poklikałam: $23 $9.99 $9.99 $23.18 :)
    foto-by-sara.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Gdy prowadziłam kiedyś bloga z recenzjami książek, miałam nawiązać współpracę z wydawnictwem, ale jakoś zapał mnie opuścił i ochota przeszła. Taka współpraca tak ogólnie to świetna sprawa, obustronna korzyść.
    Pozdrawiam. :)
    cordragon.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Jejku jakie cudowne zdjęcia!
    Oczywiście w linki poklikałam i gratuluję współpracy! Oby tak dalej <3

    http://chicagophone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Super! Gratuluję! Mam nadzieję, że do mnie też kiedyś napisze jakaś firma. Szczerze zakładając bloga kompletnie nie wiedziałam, że takie coś istnieje. Prowadzę już go niemal pół roku i idzie coraz lepiej! Pozdrawiam!
    wisienka99.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  45. Jakie cudowne zdjęcia :)
    bodieventer.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Przydatny post dla tych którzy chcieli by nawiązać własnie jakieś współprace, albo tak jak ja byli ciekawi.
    jak zwykle świetny post i zdjęcia.

    http://virutite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Bardzo się cieszę, że napisałaś tego posta ;*
    Wygląd bloga jest cudowny! Co do współpracy, gratuluję - nie jedna osoba marzy o współpracy z nimi.
    Poklikałam!
    1- 23.00$ 2- 9.99$ 3- 9.99$ 4- 23.18$

    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    ReplyDelete
  48. Śliczne zdjęcia *-*
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Bardzo fajny post ! Ja też bym chciała nawiązać jakieś współprace ale to jeszcze za wcześnie w przypadku mojego bloga. Zapraszam http://barbaretbeauty.blogspot.com
    Poklikane:
    23$
    9.99$
    9.99$
    23.18$

    ReplyDelete
  50. Czasem blogerki zapominają ze współpraca to dodatek do ich ciężkiej pracy. To smutne!
    Świetny kolor włosów!
    www.najkablog99.blogspot.pl

    ReplyDelete
  51. Ja już współpracuję od jakiegoś czasu z firmami, także jestem w tym temacie dość dobrze obeznana, ale dla osób które chcą dopiero zacząć myślę że to świetny post :)
    Niestety teraz dużo osób piszę tylko dla współprac i nie liczy się dla nich nic innego.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  52. Ja też ostatnio myślałam o nawiązaniu współpracy, jednak po chwili zmieniłam zdanie :) Świetny i przydatny post :) Ładny design, hahhahahaha :*
    berrythere.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Bardzo fajny i ciekawy post :D
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  54. Super zdjęcia i świetna fryzura =D
    Pozdrawiam

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Jakie firmy polecasz do współpracy ''polskie/zagraniczne''?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Współpracowałam z CHOiES, dresslink, CNDirect, Soufeel, od niedawna z Romwe i SheIn i wszystkie mogę polecić.
      Jeśli chodzi o polskie to miałam przyjemność współpracować z wydawnictwem Kaktus i wydawnictem Otwartym też super.

      Delete
  56. Świetny post!

    http://lorainatalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Jejku, dzięki za wtajemniczenie 'w te sprawy' :D Zastanawiałam się nad podjęciem współpracy z jakąś firmą, jednak nie wiedziałam jak się za to zabrać. A Ty rozwiałaś wszelkie wątpliwości :)
    Ściskam gorąco ;)

    ReplyDelete
  58. Ja akurat mam bloga kosmetycznego, ale Twój post jest bardzo przydatny!

    ReplyDelete
  59. Ja jeśli chodzi o współpracę z CnDirect - bardzo się zawiodłam, a co najgorsze moja koleżanka zamawiała u nich ubrania za 200zł 4 miesiące temu i przepadły. Pozostaje mi ciągłe pisanie do nich ;/ Za to uwielbiam współpracę z Shein :)

    ReplyDelete
  60. Współprace to fajna rzeczy o ile nie stają się 2/3 całego bloga ;/
    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  61. Współprace są bardzo fajnym elementem blogawania ;)

    http://strongwomeen.blogspot.com/2016/02/badz-silna-zadbaj-o-siebie-czesc-1.html - zapraszam do nas. Jeżeli chcesz coś w sobie zmienić i być lepsza wersja samej siebie to post dla Ciebie ;)

    ReplyDelete
  62. Dobry post jak dla mnie osoby tu początkującej :)
    Zapraszam do obserwacji ♥ http://issoya.blogspot.com/2016/02/the-prom.html

    ReplyDelete
  63. Bardzo mi się podoba Twój blog! Każdy post wydaję mi się taki motywujący! Do tego ten śliczny design... <3

    ReplyDelete
  64. Świetny post! Idealny dla osób, które zaczynają swoją pierwszą współpracę. Ja współpracuje z Dresslink. Gratuluję Ci współpracy z Shein. Masz piękny design! <3 Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Sheinside to sklep z naprawdę świetnym asortymentem, śliczne rzeczy wybrałaś :) Oczywiście poklikałam we wszystko :)
    Masz na prawdę przesłodką fryzurę, ślicznie Ci!
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥

    ReplyDelete
  66. Sheinside to sklep z naprawdę świetnym asortymentem. Śliczne rzeczy wybrałaś, oczywiście poklikałam we wszystko :)
    Ale masz słodką fryzurę, ślicznie Ci tak!
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥

    ReplyDelete
  67. Współprace może i są fajne, ale jednak gdy już nawiąże się taką, to widać u niektórych blogerów, że zatracają się w tym. Zamiast nadal kontynuować pasję, skupiają się tylko i wyłącznie na promowaniu ciuchów. To jest przykre. No i nie do końca zgadzam się z tym, że jeżeli firma sama napisze to jest to zaszczyt. Do mnie napisał ktoś z firmy a'la meblowej... co wcale nie łączy się z tematyką mojego bloga. Część osób pewnie by się zgodziła, ale też trzeba umiejętnie nawiązywać współprace :)

    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Gratuluję współpracy z Shein :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Gratuluję każdej współpracy ☺ masz rację...ostatnio blogi są mea popularne a kazdy zakłada je dla współpracy 😅 nawet nie zdaja spbie wspolpracy jak to ciężko z tym jest

    ReplyDelete
  70. Też interesują mnie takie współprace, tylko muszę jeszcze zaczekać :/
    Mam tak naprawdę 2 pytania do Ciebie :D
    1. O co chodzi z tymi klikami? Wystarczy kliknąć na napis KLIK czy trzeba kliknąć coś w stronie, gdzie ten napis nas przekierowywuje?
    2. Czy takie paczki są w pełni darmowe? I wybieramy co chcemy, czy mamy coś narzucone?
    Z góry dziękuję! :* Jeśli tylko dowiem się, o co chodzi dokładnie z tym kilkaniem, to napewno będę Ci pomagać!:**
    http://ewelinaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Trzeba po prostu kliknąć w napis KLIK i to przekieruje Cię na stronę.Tam należy odczekać kilka sekund.
      2. Paczki są w pełni darmowe i można samemu wybrać rzeczy ;)

      Delete
  71. Też kiedyś współpracowałam z Shein ( wtedy jeszcze sheinside ;) ) Gratuluje :) Oczywiście poklikałam bo wiem że Ci to pomoże :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. śliczne zdjęcia <3 i zgadzam się z Tobą, niektórzy myślą, że blogowanie to taka łatwa sprawa, a to trzeba naprawdę się napracować, jako blogerka recenzująca książki też nie mam łatwo, bo w swoich postach dobrze by było jakbym opisała książkę tak, by kogoś do niej zachęcić, a nie tylko napisać masło maślane i gotowe :/ i gratulacja nawiązania współpracy i życzę dalszych sukcesów :*
    http://citeofbooks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Fajnie tu !
    Zapraszam do siebie flarri.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Bardzo podobają mi się twoje włosy :) Są świetne. A co do współpracy myślę, że masz rację. Zakładać bloga wyłącznie po to, aby zgarniać darmowe rzeczy to wstyd (według mnie) Chociaż ogarnięte firmy raczej zorientują się prędzej czy później kto jest godzien współpracy.
    P.S. Gratuluję rozpoczęcia współpracy :)
    mylifeismy47.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Naprawdę bardzo przydatny post :D Nareszcie ktoś to w fajny i czytelny sposób wyjaśnił :3
    paciulek.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.