3/26/2016

UPORZĄDKUJ SWOJE ŻYCIE NA WIOSNĘ


Nic mi się nie układa. Wszystko się wali. Ciągle płaczę. Nie mam już sił. Wciąż zauważam swoje wady i nie umiem ich pokonać. Nie potrafię dogadać się nawet z najbliższymi przyjaciółmi i rodziną. Moja pasja nie daje mi już radości. Życie jest dla mnie polem bitwy, wieczną walką z czasem. Pędzę z zawrotną prędkością do... no właśnie... sama już nie wiem gdzie.

Często narzekamy. Żyjemy coraz szybciej, wiele spraw nam umyka, wiele się nawarstwia. Rosną stosy niepotrzebnych przedmiotów, które zabierają nie tylko dużo miejsca, ale i dobrą, pozytywną energię. Wiosna to dobry czas, żeby uporządkować to, co nam przeszkadza. Instynktownie sięgamy po szczotki, ścierki. Myjemy okna, malujemy ściany, sprzątamy domy. Mamy ochotę coś odświeżyć, poprawić. Ale może zamiast porządków w mieszkaniu powinniśmy w pierwszej kolejności uporządkować swoje życie?

Zatrzymajmy się. Podsumujmy to, co do tej pory udało nam się osiągnąć. Pomyślmy, czy to miejsce, w którym właśnie stoimy jest tym, w którym chcielibyśmy stać. Czy dalej pragniemy brnąć w tę stronę, w którą zmierzamy? Może, jednak warto coś zmienić? Naprawić? Zacząć od nowa? 

Zmiany są nam potrzebne. Są procesem, poprzez który przyszłość wchodzi w nasze życie, by sprawić, że stanie się ono lepsze. Ale zachodzą tylko wtedy, gdy idziemy pod prąd, kiedy robimy coś całkowicie wbrew wszystkiemu, do czego przywykliśmy. Dlatego musimy porzucić nasze dotychczasowe przyzwyczajenia, zakończyć toksyczne znajomości. Zamknąć niewyjaśnione sprawy. Wyrzucić ze swojej świadomości wszystko to, co psuje nam radość z życia, zmienić perspektywę i zacząć od samego początku.











(z góry dziękuję za kliki)

Na końcu chciałabym zaprosić Was na stronkę ROMWE, gdzie trwają wielkie, wielkanocne przeceny. Koniecznie zajrzyjcie!

50 comments:

  1. Masz rację, zmiany są potrzebne. Ale co kiedy ja ich nie chcę a jestem zmuszona? Za miesiąc mam maturę, po tym studia. Zmiany, których się boję. Nowe miasto, ja skazana tylko na siebie. Daleko od domu, rodziny... Trzeba się uczyć, utrzymać, nauczyć się żyć samemu. Przeraża mnie to, ale skoro inni dali radę to chyba ja też dam...

    ReplyDelete
  2. Zycie jest polem bitwy - pięknie napisane! :)
    śliczne zdjęcia, zapraszam http://magda-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia! Poklikane :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zabawnie mówiąc moje zmiany we wiosnę są takie, że cały czas mam ochotę coś kupić haha! Jednak powracając do posta i narzekania to mi się to zdarzało bardzo często. Ostatnio w moim życiu zaszło kilka zmian i narzekania jest mniej. Udany post! Kliknęłam w każdy link! US$6.99 | US$12.10 | US$11.55 | US$11.99
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  5. Oczywiście, że zmiany są potrzebne. Życie ciągle się zmienia, a stanie w jednym miejscu spowoduje tylko i wyłącznie monotonię, która może nas tylko bardziej zdołować. Zmiany - nawet te złe - są dla nas dobre, bo jednak nas czegoś uczą. Ludzie przychodzą i odchodzą, nie warto więc łudzić się, że każdy kto jest teraz z nami, zostanie na zawsze. Bardo poruszający post.

    Pozdrawiam, w wolnej chwili zapraszam do siebie
    Mój blog

    ReplyDelete
  6. Chyba masz rację, każdemu przyda się kilka zmian :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetnie napisane !
    Cudowne zdjęcia :)
    Poklikałem :)

    ReplyDelete
  8. Zmiany są każdemu potrzebne. W życiu ciągle coś sie zmienia.
    Ładne zdjęcia aż czuć wiosne :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Dokładnie. Zamiany są potrzebne, bo człowiek zmiennym jest. Ja na wiosnę porządki już prawie zrobiłam w swoim zyciu. Bardzo ładne zdjęcia :*
    Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dobrze jest coś zmienić. Ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  11. Zmiany są bardzo potrzebne! Ja właśnie muszę wszystko zmienić, żeby dobrze się czuć ♥
    Cudowne zdjęcia, uchwyciłaś prawdziwą przemianę zima-wiosna!
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Moim zdaniem narzekanie nie jest w 100% złe. Na pewno jest znakiem rozpoznawczym Polaków, ale ma też inne zalety, bo wtedy wiemy co nam nie odpowiada i ewentualnie co zmienić
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/03/3-years-ago.html

    ReplyDelete
  13. Zmiany są potrzebne, zgadzam się! świetnie napisany post <3 cudne zdjęcia :*


    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. W tym co mówisz jest wiele racji, pierw powinniśmy ułożyć swoje życie a dopiero później całą resztę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  15. Zmiany są każdemu potrzebne! Bardzo ciekawy post, i cudowne zdjęcia. Mam nadzieję, że uda ci się "wyjść" z tego trudnego okresu w życiu. Rób dalej to co robisz, bo jesteś w tym świetna!
    Pozdrowienia + wesołych świąt :)

    ReplyDelete
  16. Żeby robić spokojnie inne rzeczy trzeba zrobić porządek ze sobą. Ludzie tak pędzą, że zapominają o sobie.
    Fajny post i ładne zdjęcia :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com




    ReplyDelete
  17. Zgadzam się ze stwierdzeniem, że zmiany są nam potrzebne. Ja choćby po małym przemeblowaniu pokoju lepiej się czuję :) Lubię twoje posty, są takie... Prawdziwe. Piękne zdjęcia ❤

    ReplyDelete
  18. Pamiętaj, że czasami każdy z nas ma okres, kiedy wydaje mu się, że jest przypadkiem beznadziejnym... Każdemu się to zdarza, że wstając z łóżka zakładamy maskę, żeby nikt nie połapał się, że coś z nami jest nie tak i brniemy w wirze codziennej szarosci. Ale po takich dniach przychodzą te lepsze.... Ja często w okresie przedwiośnia właśnie tak się czuję - to jeden z najgorszych okresów w roku - przesilenie po zimie, słaba energia, mało słońca i w ogóle człowiek chodzi jak zamulony... Nos do góry - po burzy zawsze wychodzi słońce! :* :)
    pozdrawiam! :) www.dravska.com

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia są cudowne. A post świetnie napisany, daje do myślenia poplataneblogowanie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wydaje mi się, że czasem taka, nazwę to ''mała załamka'', jest każdemu potrzebna, kiedy wyrzucimy z siebie wszystkie negatywne emocje, później jest lepiej, a jeśli kumulujemy je w swojej głowie i nic z nimi nie robimy, jesteśmy po prostu nieszczęśliwi.

    Często zawracamy sobie głowie tak na prawdę pierdołkami, które później dręczą nas od środka niepotrzebnie. Myślimy, jakie ona ma fajne buty, szkoda, że są takie drogie, rodzice mi ich w życiu nie kupią. Dlaczego ona jest ładniejsza ode mnie?Dlaczego dostałam 3 ze sprawdzianu, przecież się uczyłam? Dlaczego ona ma lepiej ode mnie? Dlaczego ktoś ona mnie obgaduje? Dlaczego ktoś mnie nie lubi?
    I co z tego? Według mnie te słowa są genialnie, kiedy właśnie wdrążam się w taki tok myślenia, staram się trzeźwieć i mówię i co z tego? Czasem, jest to potrzebne. Ponieważ, po co mamy się przejmować, ludźmi, rzeczami, które nie należą do naszego życia? Lepiej zająć się po prostu swoim.
    Jednak właśnie problemy typu kłócę się cały czas z mamą, według mnie trzeba sobie przeanalizować i postarać się złagodzić sytuację rozmową, zrobić coś fajnego co lubimy obie, aby rozładować napięcie.

    Jeśli chodzi o zmiany, to wydaje mi się, że są potrzebne każdemu, i te wewnętrzne, jak i na przykład przemeblowanie swojego pokoju. Ja swoje zmiany zaczęłam nieco wcześniej, ale każdy czas jest na nie dobry, nie musimy czekać na nie specjalnie do wiosny, urodzin, lata i tak dalej, możemy zacząć je od dziś. Ja między innymi zaczęłam się zdrowiej odżywiać i mówiąc zdrowiej nie mam na myśli, wyrzucenia z mojej diety wszystkich kalorycznych rzeczy od tak! Bo wydaje mi się, że teraz znajdowałabym się znów na początku, i chciałabym zacząć od nowa i tak w kółko. Zaczęłam też bardziej spełniać się twórczo, aktorsko, fotograficznie. Zamiast siedzieć cały czas w domu, czy przed komputerem staram się zorganizować coś, co sprawia mi przyjemność, albo po prostu wyjść, czy to z przyjaciółką, czy z psem. I według mnie jeśli jest ktoś właśnie osobą, która siedzi tylko przed komputerem i zajmuje się życiem innych, zamiast swoim, powinien zacząć szukać pasji, a jeśli ją ma powinien zacząć się rozwijać w jej kierunku, bo przecież na to nigdy nie jest za wcześnie?

    Mam nadzieję, że nie przesadziłam haha, bo to tego mam skłonności i jeśli już się rozpiszę to koniec! Mimo wszystko mam nadzieję, że cię nie zanudziłam, bardzo przyjemny i motywujący post! Skłania do przemyśleń, a przynajmniej mnie :)

    maksymiliana.blogspotcom

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę, że mój post skłonił Cię do tak długiej refleksji! Właśnie o to mi chodziło. Dajesz mi duuuuużo motywacji do dalszego tworzenia podobnych wpisów!

      Delete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia. Racja, zmiany czasem są nam bardzo potrzebne..
    La-karolla.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Masz dużo racji, często zmiany są dobre. Musimy "wyrzucić" błahe problemy i zająć się poważnymi. Usiąść i pomyslec, albo wyresetować umysł. Dlatego kocham nowe pory roku,nowe tygodnie i nowy rok wtedy wszystko wydaje się prostrze. Planujemy i czy trzymamy się tego? Na to musimy sami sobie odpowiedzieć :)
    tornadomysli.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Masz rację...nadszedł czas na zmiany ☺ ja też muszę kilka takich dokonać ☺

    ReplyDelete
  25. Oczywiscie masz racje! Zmiany czasem są nam potrzebne. Ja rowniez kilka musze takich dokonać. Przecudowne zdjecia! Jestes mega uzdolniona!
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  26. Ja akurat jestem w fazie ogromnych zmian w swoim życiu, przeprowadzka, zamieszkanie z partnerem w nowym mieście, rozpoczęcie nowej pracy. Póki co walcze z tym, żeby dać sobie radę z ogarnięciem wszystkich tych nowych spraw, także dla mnie to taki tematyczny post.

    Lubię ogladać Twoje zdjęcia!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja ogólnie na razie nie potrzebuję zmian bo jest tak jak chciałam... no mniej więcej. Ale miałam takie dołki i to nie raz i niekiedy nie potrafiłam sobie z nimi poradzić i gdybym teraz miałam jakiegoś dołka to ten post na pewno by mi pomógł. Wiele osób nie ma takiej motywacji, żeby popatrzeć w przeszłość bo wtedy bardzo często nie patrzą na osiągnięcia tylko na porażki.


    http://life-patuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Wspaniały, konkretny post! Takie zdecydowanie czyta się najlepiej. Są życiowe, codzienne. Cały wpis jest uporządkowany, a dodatkiem, do świetnej treści, są te przepiękne zdjęcia. Już któryś raz jestem na Twoim blogu i bardzo podoba mi się w nim wygląd, a także sama treść. W sumie ta treść spowodowała, że dodaję go teraz do obserwowanych. Z chęcią będę tu zaglądała i proszę, pisz dalej takie posty! ;)
    Pozdrawiam!
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/03/34-hello-darkness-my-old-friend-ive.html

    ReplyDelete
  29. Jako fotograf od razu w oczy rzuciły mi się zdjęcia! Cudowne <3
    obserwuję, pozdrawiam www.nessperfection.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  30. Każde zmiany są dobre :) Ja w ciągu roku zmieniłam swoje życie o 360 stopni. Ślub, dziecko wszystko od razu i tak szybko. Ale za to jestem taka szczęśliwa jak nigdy dotąd ! :) Ryzyko i zmiany są potrzebne :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Super zdjęcia :) Racja z tymi zmianami :) Powodzenia i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  32. Ale tu sie pozmienialo!
    Hmm widze, ze przechodzisz przez cos podobnego co ja.
    Przez ostatni czas, bardzo dlugi plakalam praktycznie codziennie, nie wiedzialam co mam ze soba zrobic i czy to co robie ma w ogole jakikolwiek sens...
    Juz bylo naprawde slabo, nie moglam nawet patrzec w lustro, nic mi sie we mnie nie podobalo: wlosy, nos, usta, oczy, sylwetka - doslownie NIC.
    Do tego w zwiazku przestalo mi sie ukladac, przez brak rozmowy o moich osobistych problemow, wlasnie.
    Ale chlopak naszczescie zmusil mnie do ''wyzalenia sie'' i dobrze, bo dzieki temu moze mi pomoc. Nie jest moze rewelacyjnie, ale powoli maymi kt=roczkami dochodze do normalnosci. Mysle, ze gdybym dluzej to w sobie potrzymala, to musialabym udac sie do specjalisty, choc mysle, ze zapobiegawczo moglabym pojsc do psychologa, zeby wiedziec ze wszystko jest w porzadku. Ogolnie jestem bardzo wesola i zawsze patrzaca pozytywnie na zycie dziewczyna, ale niestety w Anglii bardzo przezylam rozstanie z przyjaciolmi i wszystkimi moimi pasjami. Ciesze sie ze niebawem wracam do Polski.

    Mam nadzieje, ze wszystko Ci sie pouklada!
    Dobrze, ze o tym piszesz, zawsze to jakis sposob na wygadanie sie:)
    Pozdrawiam i dzieki za odwiedziy:)

    my-fit-style.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia, na wiosnę zawsze jestem bardziej energiczna. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    ReplyDelete
  34. Zdjęcia świetnie ci wyszły *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Niestety, ale takie porządki są bardzo trudne, szczególnie, gdy mamy pełno nauki i innych spraw, przez które brakuje nam czasu dla siebie i dla swoich pasji oraz ludzi, na których nam zależy.
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia ♥
    Niedawno miałam taki okres w życiu (znowu) kiedy wszystko się psuło, cały świat zaczął mi się walić. Teraz jest już lepiej, ale i tak nie do końca tak jak powinno być. Faktycznie powinnam usiąść i pomyśleć co z tym wszystkim zrobić, czy nie zakończyć jakiejś relacji, ale prawda jest taka że się boję zmian...
    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Warto się zatrzymać w biegu swego życia, tez miałam taki czas w którym ciągle plakalam i wszystko mnie denerwowalo ;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    ReplyDelete
  38. Ja często się załamuje, mówie że nic mi się nie udaje i że moje życie nie ma sensu ble ble ble ale warto zatrzymać się i pomyśleć. Zatrzymać w biegu swojego życia. Super zdjęcia. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  39. Ostanio mam często załamki, które doprowadzają mnie do szaleństwa.Wiele rzeczy naraz sprawia,że wyczuwamy presję i strach .Świetny post.Będę zaglądać częściej i obserwuje.
    Zapraszam do mnie może tb przypadnie do gustu.

    ReplyDelete
  40. Na mnie bardzo wpływa pogoda, kiedy jest ładna to mój humor jest taki przyzwoity, ale niech tylko zacznie padać... :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    ReplyDelete
  41. Sprzątamy mieszkania, samochody a swojego życia nikt nie potrafi doprowadzić do porządku. Bardzo ładne zdjęcia! Poklikałam i obserwuję.

    Zapraszam na mojego bloga: http://photos-fashion-books.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Nie sztuką jest narzekać... Sztuką jest robić wszystko aby nie mieć na co narzekać!
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Zmiany dla każdego są dobre. Tylko trzeba się postarać i się nie poddawać! Trzeba doceniać, to, co się ma.
    Jak Sylwia Grzeszczak powiedziała ( a raczej zaśpiewała xd) Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest!
    I tego się trzymajmy podczas porządków :)
    pozdrawiam!
    stay-with-me-if-you-remember.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Masz rację, zmiany są potrzebne i warto zacząć od nowa nie patrząc na to, co było. Nie tylko we wiosnę, wszystko można zmienić w każdym momencie naszego życia.
    Pozdrawiam! :)
    littlefarner.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Wiosna to idealny czas na zmiany. Słoneczko, ładna pogoda.. ma się duży wachlarz możliwości :) Może nowe hobby? Wciaż trzeba szukać.. nie można tracić nadziei na to, że znajdziemy coś co całkowicie nas pochłonie. Mamy gorsze dni, ale wszystko jesteśmy w stanie przezwyciężyć jeśli zechcemy :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.