5/13/2016

KREATYWNE KOLOROWANKI


Stres jest niestety nieodłącznym elementem naszego życia. Towarzyszy nam wszędzie- w domu, szkole, pracy. Istnieje wiele sposobów na radzenie sobie z nerwami. Ostatnio na Polskim rynku pojawiły się artystyczne kolorowanki antystresowe, które w krótkim czasie zyskały dużą popularność. Jest ich coraz więcej, a co ważne- mają różnorodną tematykę, każdy znajdzie coś dla siebie. Dostępne na rynku serie to rysunki bardzo złożone, wyszukane, posiadające wiele drobnych elementów. Na pewno pozwolą nam się zrelaksować, zapomnieć o wszelkich problemach i kreatywnie spędzić część wolnego czasu. Dzisiaj przedstawię Wam moje odczucia, po przetestowaniu kilku takich kolorowanek. Ciekawych zapraszam do dalszej części posta!



 PARYSKI TYDZIEŃ MODY 
Książka zawiera pełne uroku, gotowe do wypełnienia kolorem ilustracje eleganckich, ale i dziewczęcych strojów oraz modowych dodatków nie tylko z francuskich wybiegów. Wszystko zależy od twojej wyobraźni- baw się i relaksuj, dobierając wzory i kolory. Od geometrycznych zawijasików po kwiatowe stylizacje czy poetyckie arabeski...- wybór należy do ciebie!

Ta kolorowanka zdecydowanie skradła moje serce! W środku znajdują się prześliczne rysunki każdej części garderoby, dodatków, akcesoriów oraz fryzur. Obrazki mają charakter nieco tumblr'owy. Jako, że nie interesuję się modą sądziłam, że moja przygoda z tą książką skończy się na przekartowaniu jej i porzuceniu w kąt, ale jednak tak się nie stało. Ma ona w sobie tą magiczną moc, która sprawia, że wciąż do niej wracam.




 PTAKI I MOTYLE 
Uwolnij swoją kreatywność i zatrać się w niezwykłych ilustracjach z bujnego, bogatego w kształty i barwy świata przyrody. Dzięki poetyckim rysunkom, gotowym by wypełnić je kolorem, zapomnisz o troskach życia codziennego.

Książka dla miłośników przyrody oraz śmiałków do przeżywania niezapomnianych przygód. To nie tylko kolorowanka, to magiczny świat czarno- białych rysunków, które tylko czekają, aż chwycimy kredki i flamastry i zabierzemy się do ich kolorowania! Ponad to autorka ukryła na stronach książeczki przedmioty, które musimy odnaleźć.



 NIE MA JAK W DOMU 
W tej niezwykłej książeczce znajdziesz mnóstwo szczegółowych, gotowych, by pokryć je kolorem, rysunków przedmiotów codziennego użytku. Odszukasz je w każdym domu- od zdobionych drzwi poprzez świece, sztućce, kwiaty doniczkowe, garderobę, ramki na zdjęcia, aż po... złotą rybkę w akwarium. Dom to emocje, uczucie komfortu i bezpieczeństwa, zatem weź głęboki oddech i znajdź ukojenie w kolorowaniu detali na ilustracjach, które reprezentują czyste szczęście w miejscu, które kochasz najbardziej.

Jestem zachwycona pomysłowością i kreatywnością autora! Przy niektórych obrazkach uśmiechałam się sama do siebie. Z tą książką rzeczywiście czuję się jak w domu.


 MILION KOTÓW 
Pulchniutkie koty. Uśmiechające się koty. Koty w autobusach, pedałujące na rowerach, grające na instrumentach, pykające fajkę albo drzemiące szczęśliwie obok siebie… Mnóstwo kotów do kolorowania i pokochania! Miłośnicy tych wspaniałych zwierząt odnajdą w tej książeczce czyste szczęście – dziesiątki szczegółowych rysunków, gotowych, by pokryć je kolorem. Chwyć kredki i zatop się w relaksującym kolorowaniu! 

Książka pełna kotów w różnych, często śmiesznych sytuacjach. Myślę, że miłośnicy tych puszystych zwierzątek będą zadowoleni!


   OGRÓD CZASU 
'Ogród czasu" to olśniewająco piękna kolorowanka dla każdej grupy wiekowej. Z pomocą piórka i tuszu ceniona koreańska autorka i artystka, Daria Song, stworzyła magiczny świat inspirowany zegarem z kukułką. Podróżując przez mechanizm tajemniczego zegara, odkrywamy z niezwykłą krainę, której elementy- dachy, rozgwieżdżone niebo, ogromne sowy- możemy pokolorować w dowolny sposób. Pełen szczegółowych rysunków 'Ogród czasu' jest idealnym prezentem zarówno dla dzieci, jak i osób dorosłych.

W tej kolorowance obrazkom towarzyszy, krótka historyjka, dzięki której możemy się lepiej wczuć w przeżywanie całej książki. Uważam, że dzięki temu stała się ona oryginalna, ciekawa i niepowtarzalna! Bardzo miło wspominam historię dziewczynki, rudowłosej wróżki i zegara.


Bardzo podoba mi się moda na artystyczne kolorowanki. Dzięki kredkom mogę odreagować zły nastój. Są tak zajmujące, że nie mam kiedy myśleć o zmartwieniach. Na prawdę warto zaopatrzyć się w choć jedną z nich!

39 comments:

  1. Muszę poszukać w Anglii u siebie, bardzo się przydadzą :)
    Kreat

    ReplyDelete
  2. Muszę poszukać u siebie w Anglii, bardzo się przydadzą mi :)
    Kreatywny post, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  3. Kocham kolorować i potwierdzam, że to bardzo odpreża! Dotychczas drukowałam rysunki i je barwilam, ale chyba czas na coś bardziej profesjonalnego😇
    Super wpis kochana!

    ReplyDelete
  4. Jakie śliczne te kolorowanki *O* Ja mam tylko jedną kolorowankę "Strażnicy Nocy", ale może czas się zaopatrzyć w coś z twoich propozycji :D Mam też pytanie: Druk na tych kolorowankach jest jednostronny? :)

    ReplyDelete
  5. Mam kolorowanke antystresowa, fajna sprawa teraz razem z synem lezakujemy i kolorujemy :) stres zniwelowany oraz mały relaks dostarczony :)
    Buziaki

    ReplyDelete
  6. Fajna sprawa takie kolorowanki. Spodobała mi się ,,Paryski tydzień mody'' i ,,Ogród czasu''. Moja koleżanka ma kolorowanką Harrego Pottera. Chyba sobie też jakąś kupię. Świetny post! :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam takie kolorowanki! Mam zaginiony ocean, kolorowankę uważności i połącz kropki niesamowite miejsca.:) Często koloruje je na zajęciach lub w akademiku po pracy czy uczelni.

    ReplyDelete
  8. Hmmm, może spróbuję z taką kolorowanką.. na początku trochę mnie odstraszała, bo z moją duszą perfekcjonisty możliwe, że jeszcze bardziej będę się przy niej denerwowała. Jeszcze się zastanowię... no i musze kupić porządne kredki >.<
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Też mam jedną taką kolorowankę. Idealne na odstresowanie po maturach :)

    personalnanawigacja Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  10. Widziałam w empiku takie kolorowanki. Uważam, że one są nietylko odstresowujące, ale w dodatku są dobre na zabicie czasu ;)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajna sprawa z takimi kolorowankami, jednak to nie dla mnie takie rzeczy ;D
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Paryski tydzień mody musi być świetny!
    Zdjęcia są boskie!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ogród czasu i Ptaki i motyle bardzo mi się podobały :D Wydaje mi się, że to fajne rozwiązanie na nudę! U mnie tak wiele się dzieje, że ja nie mam możliwości na nudę :D Jednak takie kolorowanki to fajna odskocznia od rutyny.
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  14. Fajny patent na rozładowanie stresu :-)
    Zapraszam do mnie
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajnie można spędzić czas kolorując :)
    Ja mam taka mała z biedronki.

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam kreatywne kolorowanki! :)
    Zdjęcia wyszły Ci fajnie!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  17. Tyle słychać teraz o tych kolorowankach, a ja jeszcze żadnej nie mam :(
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie czas to zmienić!!! :)

      Delete
  18. Nominowałam Cie do LBA!
    Mój blog :) klik <3
    Pozdrawiam, Weronika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo.
      Ale nie odpowiadam na nominacje.

      Delete
  19. Ja osobiście wole rysować niż kolorować ale wyglądają ekstra !

    https://strong-power.blogspot.com/2016/05/13052016.html

    ReplyDelete
  20. Bardzo lubię kolorowanki, ostatnio coraz więcej czasu temu poświęcam i jest to świetną formą relaksu :)

    ReplyDelete
  21. Te kolorowanki rzeczywiście bardzo odstresowują, widziałam już o nich bardzo dużo wpisów. Sama mam jedną :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. kolorowanki sa mega!
    sliczne zdjecia :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Kolorowanki są najlepszym sposobem na zabicie stresu ^^ Ładne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. też się nad czymś takim zastanawiałam :) którą byś najbardziej poleciła? jednak ten paryski tydzień mody bo nie mogłam się zdecydować na żadną konkretną tematykę :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy co lubisz. Mi najbardziej spodobał się PARYSKI TYDZIEŃ MODY i NIE MA JAK W DOMU.

      Delete
  25. Od dłuższego czasu mam ochotę kupić sobie taką kolorowankę (chociaż dawno wyrosłam), ale w żadnym empiku u mnie nie ma a w dużym mieście mieszkam.
    http://photo-ejcz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikt nie jest za duży na artystyczne kolorowanki! Szczególnie, że powstaje coraz więcej kolorowanek dla dorosłych!
      Szkoda, że nie możesz żadnych znaleźć. Może zamówisz przez internet?

      Delete
  26. Fajna alternatywa dla zabicia czasu :)

    Piąteczka?
    http://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. bardzo lubię takie kolorowanki
    pozdrawiam
    http://zuzannafoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ile razy jestem w empiku to się przyglądam na te kolorowanki. Chyba w końcu je sobie kupię! :-)

    ReplyDelete
  29. Lubię takie książki, moja przyjaciółka ma jedną i na wykładach razem malujemy :) Bardzo dobre na stres przed kolokwium :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    ReplyDelete
  30. Kolorowanki świetne tylko drogie jak zbój! A;e na szczęście są też darmowe alternatywy jak: Kolorowanki do druku
    A wpis jak zwykle świetny:)

    ReplyDelete
  31. Też lubię taki kolorowanki, można się przy nich zrelaksować. Ostatnio w lidlu były i nie drogie.

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.