5/27/2016

NIC NIE DZIEJE SIĘ BEZ POWODU


W życiu występują tak samo dobre, jak i złe chwile, które na zmianę się przeplatają i zamieniają miejscami. Zawsze po burzy wychodzi słońce. Po deszczu tęcza. Jesteśmy smutni, by zaraz stać się radośni i odwrotnie. Jednak, nie zawsze o tym pamiętamy. Czasami negatywne emocje całkowicie nas pochłaniają. Nie dostrzegamy niczego pozytywnego. Wszystko traci swój sens. Nic się nie układa. W takich momentach użalamy się nad sobą i nad złym losem, który nas spotkał. Pytamy: Dlaczego to przytrafiło się AKURAT NAM? Ale, czy zastanowiliśmy się kiedyś głębiej z JAKIEGO POWODU nam się to przytrafiło?

Wszystko w życiu ma swój sens. Wszystkie rzeczy, które się zdarzają, wszyscy ludzie, których spotykamy pojawiają się na naszej drodze w jakimś celu. by wnieść coś do naszego życia, aby nas czegoś nauczyć. Nie ma przypadków. Nic nie dzieje się bez powodu. Wszystko ma swój określony, choć nieznany nam sens. Naszym zadaniem jest ten sens odnaleźć i wyciągnąć wnioski. Nie zawsze jest to proste. Nie wszystkie zsyłane na nas sytuacje są czytelne. Łatwiej jest narzekać i czekać aż zła passa po prostu minie, niż cieszyć się z niej. Ale zaraz, zaraz, czy można cieszyć się z trudności i problemów? Można. Wszystko zależy od naszego nastawienia. Zamiast użalać się nad swoim beznadziejnym przypadkiem, pomyślmy, że to, co obecnie przeżywamy jest jakimś znakiem, wskazówką do osiągnięcia szczęścia. Ale jaką? Co los chce nam przekazać? Jaką zaszyfrowaną wiadomość podaje nam właśnie w kopercie? O co mu chodzi?

W końcu, wcześniej, czy później uświadomimy sobie, dlaczego coś się wydarzyło i zrozumiemy sens przeznaczenia jakie zostało nam dane.








|SPODNIE<NO NAME>|BUTY<SINSAY>|

Dziękuję za kliki pod przedostatnim postem. Zgodnie z obietnicą polecam Wasze blogi (jeśli chcesz znaleźć się na takiej liście w przyszłej notce, kliknij w link i podaj cenę koszuli):
http://batmanowy-blog.blogspot.com/
https://megaaan-esieek.blogspot.com
http://kingagrelowska.blogspot.com/
https://minimalist-lover.blogspot.com/
http://dziewczeco-pl.blogspot.com/

72 comments:

  1. Trafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale zostaję na dłużej!
    Wartościowa notka, piękne zdjęcia ! Zostaję na dłużej!
    Koszula - US$13.01

    http://myylifeastina.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ojj, Kochana! Nic nie dzieje się przez przypadek! Widocznie to, że tu trafiłaś ma jakiś swój powód! :D

    ReplyDelete
  3. Też nie wierze w przypadki, każda rzecz jaka dzieje się w naszym życiu jest początkiem czegoś nowego. Co po pewnym czasie daje nam świadomość, dlaczego to się wydarzyło i jaki miało związek z obecnymi sprawami
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  4. Bardzo wartościowy wpis! Pewnie wiesz, jak bardzo denerwują osoby, które narzekają praktycznie bez większego powodu - niestety, czasem sami tworzymy sobie problemy, które naprawdę nie istnieją. Narzekanie na pogodę... Po co?

    nellyyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. cudowny blog, cudowna oprawa graficzna i przede wszystkim - CUDOWNA URODA <3

    ReplyDelete
  6. Mega ta fryzura! A co do posta to sie zgadzam :) nie ma przypadków :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nie mam powodów by wierzyć w przypadki;p ładna koszula!;)

    ReplyDelete
  8. Bardzo mądre słowa! Świetnie wyglądasz :)
    Ps. Masz cudowne włosy <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Wydaje mi się że przypadki nie istnieją i mam absolutną rację co do tego co napisałaś, zgadzam się z Tobą!:) Bardzo podoba mi sie koszula!
    http://marta-martaah.blogspot.com/ serdecznie zapraszam na wczorajszą notke! :)))

    ReplyDelete
  10. Piękny kolor włosów ;) zdjęcia świetne ;)pozdrawiam

    annatajemnicza21.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ta koszula cudo <3 Świetny blog, od dawna go czytam, ale z postu na postu coraz lepiej idzie :)A w tym poście masz rację wielką.Mój blog[klik]

    ReplyDelete
  12. Mądrze to napisałaś, też uważam, że wszystko ma ten jakiś ukryty sens, ale myślę też, że los zawsze można zmienić i zawsze wszystko zależy tylko i wyłącznie od nas, dlatego to od nas zależy czy ten sens odnajdziemy.
    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  13. Zgadzam się z tym co napisałaś. Wszystko co przytrafia się nam w życiu ma na celu czegoś nas nauczyć.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zawsze gdy przytrafia mi się coś złego to myślę sobie, że ktoś w tej chwili może mieć o wiele gorzej ode mnie. I masz rację, że nic nie dzieje się przypadkiem i wszystko dzieje się po coś, chociaż nie zawsze.
    Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Fajny post i super zdjecia ;)

    ReplyDelete
  16. Przypadek??

    A może...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2015/11/przeznaczenie.html

    ReplyDelete
  17. swietnie zdjęcia ! zostaje po wiecej

    ReplyDelete
  18. Jejku za każdym razem jak wchodzę na Twojego bloga
    to dostrzegam mądrze napisany tekst i przepiękne zdjęcia!
    Uwielbiam Twoje rude włosy!! ♥ Zdjęcia są prześliczne, nie tylko
    pod względem jakości ale i pozy, którą robisz na każdym z nich!
    Niesamowite! ♥ Oczywiście kliknęłam, bo koszula cudowna: $13.01

    www.kinczes.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetny post, nic nie dzieje się przez przypadek, a to co ma kogoś spotkać to go nigdy nie ominie, takie jest moje zdanie ;) Śliczne Ci w tych warkoczach, uwielbiam twój kolor włosów! :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. nic nie dzieje sie przez przypadek. to juz jest jakies przeznaczenie. ps/ Ładniej ci w rozpuszczonych lub tych supi kokach jak na avku :)
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jestem tu pierwszy raz i muszę powiedzieć, że masz cudowne włosy. Dużo szczęścia :)

    bioollife.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Często jest tak, że i złe rzeczy, które nam się natrafiają, a na które narzekamy, niosą ze sobą wiele dobrego! To wspaniałe, że czeka na nas coś lepszego!
    Pozdrawiam <3
    Dorey

    ReplyDelete
  23. myślę, że zamiast narzekać powinniśmy pomyśleć czym ta sytuacja jest spowodowana i w jakim celu :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Nic nie dzieje się przez przypadek:) Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik) ♥

    ReplyDelete
  25. Też uważam, że nic nie dzieje się przez przypadek. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  26. Niby nic nie dzieje się przez przypadek i wszystko ze sobą ma jakiś cel.. ale jeśli ktoś jest obarczony chorobą na całe życie albo śmiertelną, to jaki tu cel? Sama jestem dość poważnie chora i zawsze pytam siebie ,,dlaczego ja.. " na to nie ma odpowiedzi, ani żadnego celu w tym nie ma.

    Koszula jest świetna, kliknęłam, cena koszuli to US$13.01 :)

    Zapraszam do mnie http://monica280497.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi przykro, że jesteś chora, ale uwierz mi, nawet Twoja choroba ma jakiś cel. Jeszcze nie wiesz jaki, ale pewnie wkrótce się dowiesz. Dzięki niej będziesz silniejsza, twardsza, bardziej będziesz doceniać małe rzeczy. Może nauczy czegoś ważnego Twoich bliskich?

      Delete
    2. Oby tak było jak mówisz :)

      Delete
    3. Będzie! Trzymam kciuki! <3

      Delete
  27. Też uważam, że w życiu nic nie dzieje się bez powodu. Wszystko jest po coś, nawet te złe rzeczy.
    Świetny post :)
    Idealnie wyglądasz w tych warkoczach, a koszula jest świetna <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Fajna stylizacja. Masz ładny kolor włosów.
    BLOG

    ReplyDelete
  29. racjA NIC nie dzieje sie bez powodu :/ ale nieraz trzeba tyle przejsc :/
    ladna stylizacja i zdjecia ;)
    http://photopassionme.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. To prawda, czysta prawda - nic się nie dzieje bez powodu. Ale trzeba mieć siłę i wiarę i wszystko jest możliwe. Świetna stylizacja oraz masz cudowny kolor włosów :)

    ReplyDelete
  31. Masz rację. Nic nie dzieje się przez przypadek.
    Pytanie tylko jaki jest powód/cel tego że pewne rzeczy się dzieją ;)

    Ps. Masz piękne włosy *.* Super sesja.

    bandzix.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Wydaje mi się że wszystkie wydarzenia, to taki łańcuszek- coś prowadzi do czegoś, potem do następnego czegoś i tak w kółko.
    Pięknie wyglądasz! Cudownie napisane :)

    wkomenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. O Ozyrysie! Masz niesamowitą urodę. Podoba mi się Twój styl pisania... oraz klimat zdjęć :) Kradnę do obserwowanych <3

    ReplyDelete
  34. Bardzo wartościowy wpis! Mądrze piszesz. ;) Mamy podobne zdanie na ten temat. Zdjęcia piękne jak zawsze, a koszula... Cudo :D
    Cena: US$13.01
    Pozdrawiam cieplutko!
    bynataliasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. That's a very lovely outfits! Nice job girl! xo

    Daniel x
    The Daniel Originals | Instagram: danielpoonvignez
    New Post: Wearing stripes with plaid

    ReplyDelete
  36. Super ! :) :* Obserwujemy ?
    pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli podoba mi się mój blog, zaobserwuj.
      Ja wpadnę do Ciebie ;)

      Delete
  37. twoje włosy są przecudowne, piękne zdjęcia.Przeraża mnie fakt, że wszystko w pewnym sensie jest zaplanowane - tak jakbyśmy sami nie mogli decydować o swoim życiu.
    nataliatarka.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Jestem zakochana w Twoich włosach <3
    Masz bardzo fajnego bloga - przejrzysty, piękne zdjęcia! Na pewno będę częściej wpadać :)

    ReplyDelete
  39. Bardzo mądrze piszesz, przyjemnie się to czyta, a jednocześnie skłania do refleksji.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    cakesbykejt.blogspot.com
    Będę zaszczycona jak polubisz mój fanpejdż i zostaniesz na dłużej :)

    ReplyDelete
  40. Pięknie piszesz Kingo. Jednocześnie tak prawdziwie oraz poetycko. Stylizacja również jest świetna, te kolory bardzo Ci pasują ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    ReplyDelete
  41. Też jestem zdania, że nic nie dzieje się bez powodu. Dzieje się w jakimś celu, żeby nam coś uświadomić itp. Tak jak napisałaś : ,, po burzy zawsze wychodzi słońce " ! Śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam, Neatea xxx

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajny post, naprawdę mądre słowa. Cały przekaz bardzo jasno do mnie trafił, chyba będę wpadać częściej :P Powodzenia :)

    http://roksanakalinowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zakochałam się w Twoich włosach! :o
    Bardzo fajny post i genialne zdjęcia!
    Pozdrawiam :*

    https://claudiasusansblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Bardzo fajnie i zwięźle to określiłas☺ mam podobne buty 💗 bardzo Mi się podoba koszula💗 ładnie Ci w warkoczykach alla tumblr girl👌

    ReplyDelete
  45. Dobrze powiedziane ! Świetny wpis taki wartościowy :)
    Podziwiam dojrzałość :)
    Ps. Piękne masz włosy ! ^^

    ReplyDelete
  46. Uwielbiam takie przemyślenia. Świetnie piszesz.

    Zapraszam do mnie :
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Prawda :) Jednak nie należe do osób, którę długo się nad czyms zastanawiają, nie często bierze mnie chęć na głebsze przemyslenia ldatego po prostu ide naprzód :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    ReplyDelete
  48. Świetne zestawienie! :)

    http://pplmfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Świetny, bardzo mądry post i boskie zdjęcia. Ale najbardziej zwróciłam uwagę na twoje włosy. Czy to naturalny kolor? Bez równicy na to, jest boski. Uwielbiam rudzielców ^^
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Super post jak zawsze;) Piękne masz włosy jeszcze te warkoczyki super ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  51. Od dłuższego czasu wiem, że wszystko co wydarzyło się w moim życiu ma jakiś sens i doprowadziło do tego, że teraz jestem szczęśliwa. Paradoksalnie nawet te złe rzeczy zaprowadziły mnie do miejsca, z którego jestem zadowolona, więc chyba najlepiej przyjmować wszystko co daje nam życie. Warto mieć dobre nastawienie, bo przecież dobre chwile nadchodzą zawsze, jednak trzeba być cierpliwym i dzielnym :) Śliczna koszula!

    ReplyDelete
  52. Nic nie dzieje się przypadkiem. Oj nic :)

    High Five!
    https://fridayp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Świetnie napisany post. Ja też jestem zdania, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Wszystko, co napotykamy w życiu jest w jakiś sposób potrzebne, jednak nie zawsze jesteśmy tego świadomi.
    Super zdjęcia :)
    Uczciwie kliknęłam - 13.01$
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Zdjęcia są tak dobre , że mało co się skupiłam na artykule.

    ReplyDelete
  55. co mi się najbardziej podoba?? Zdjęcia mega i oczywiście twoje włoski są świetne po prostu mega :-)
    Pozdrawiam
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Jejku te śliczne włosy *-*
    http://lilciaever.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
  57. Świetna koszula... i piękny z Ciebie rudzielec! :D

    ReplyDelete
  58. notka chwyciła mnie za serca, a zdjęcia dodają uroku i tworzą piękną całość

    ReplyDelete
  59. Ja ostatnio miałam ciężkie dni ale jakoś to przeżyłam i teraz wyciągam z tego wnioski :)
    Super post jak i zdjęcia :D

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  60. Aż w szoku jestem, masz 15 lat i tak mądrze piszesz, że szok :) pięknie :) Nie omieszkam poczytać innych postów.

    klaszku.blog.pl

    ReplyDelete
  61. To prawda nic nie dzieje się bez przyczyny, też w to wierzę :) super post. Nie omieszkam sprawdzić innych :)

    klaszku.blog.pl

    ReplyDelete
  62. Wspaniały post. Świetna stylizacja. :)
    Jak na swój wiek jesteś bardzo mądra. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :*

    ReplyDelete
  63. Zgodzę się z Tobą. Świetny wpis, aczkolwiek szkoda, że krótki. Powodzenia :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.