6/25/2016

JAK DOBRZE WYKORZYSTAĆ WAKACJE?

Wczoraj oficjalnie rozpoczęliśmy wakacje. Przed nami dwa miesiące odpoczynku, beztroski i zabawy. Wiele okazji do spędzenia niezapomnianych chwil, oderwania się od codziennych obowiązków. Jak dobrze przeżyć wakacje i wykorzystać je w 100%? Co zrobić, by nie narzekać we wrześniu, że tak długo wyczekiwany czas relaksu przeciekł nam przez palce i znów trzeba wracać do szkoły?

ZAPOMNIJ O SZKOLE
Zamiast kupować nowe książki, zeszyty i inne akcesoria oraz szukać poradników odnośnie tego jakie stosować metody na naukę, czy broń Boże- przeglądać nowe podręczniki- kompletnie odetnij się od szkoły. Na nią przyjdzie wkrótce czas. Będziesz jej poświęcać całe dziesięć miesięcy, aż poczujesz przesyt. Teraz odpocznij. Myśl tylko o przyjemnościach.

 ZRÓB LISTĘ, PLANUJ
Wypisz swoje wakacyjne cele, pragnienia, które urzeczywistnisz. Marzenia, które spełnisz. Na liście powinny znaleźć się w pierwszej kolejności te czynności, na które w ciągu roku szkolnego brakuje Ci czasu. Pomyśl, co możesz zrobić, na co pozwalają Ci środki i oszczędności. Wszystko mniej więcej rozplanuj, aby zdążyć z realizacją.

  NIE MARNUJ DNIA  
Nie ma nic gorszego niż chodzenie spać grubo po północy, a wstawanie dopiero w porze obiadowej. Nie pozwól, by Twoja doba w ten sposób się przekształciła. Wiadomo, wakacje to czas odpoczynku, ale czy warto przesypiać połowę każdego dnia? Pomyśl o tym, zanim zacznie się wrzesień i uświadomisz sobie jak bardzo zmarnowałeś swoje wakacje.

SPRÓBUJ CZEGOŚ NOWEGO
Czemu ciągle wpadamy w rutynę? Ponieważ na okrągło wykonujemy te same czynności, Życie staje się nudne, gdy go nie urozmaicamy. Wakacje to dobry moment, by spróbować czegoś nowego, więc jeśli wcześniej z czymś zwlekałeś, nie przekładaj tego kolejny raz na później, zrób to teraz!

ZRÓB COŚ SPONTANICZNEGO
Nie wszystko musi być poukładane. Czasem spontaniczne decyzje są najlepsze. Może najwyższa pora na zmianę fryzury? Albo... koloru włosów? Nowy styl ubierania? Wycieczka z dnia na dzień? Pozwól sobie na odrobinę szaleństwa, przypływ adrenaliny.

BĄDŹ FIT
Nigdy nie jest za późno na zmianę stylu życia. Jeśli zwlekasz z ćwiczeniami, czy dietą uwierz, że najwyższy czas zadbać o siebie. W wakacje bardziej możesz kontrolować regularność i jakość posiłków. Znajdź nowe, smaczne, ale przede wszystkim zdrowe przepisy. Pij dużo wody. Zacznij trenować, ale nie na siłę- wykonuj ćwiczenia, które sprawiają Ci przyjemność. Do bycia fit możesz zaprosić także swoich znajomych, będziecie się wzajemnie wspierać i motywować.

ZDOBĄDŹ PIENIĄDZE
Praca w kawiarni, pomoc sąsiadce, czy nawet zbieranie owoców to dobry i łatwy sposób na zarobek. Jeśli wkręcisz w to przyjaciół, możecie miło spędzić czas, zyskać doświadczenie i zdobyć trochę środków na swoje wydatki.

SPĘDZAJ CZAS Z PRZYJACIÓŁMI
Wyrwijcie się za miasto. Rozbijcie namiot i rozpalcie grilla, albo zróbcie piknik. Idźcie do kina, na zakupy lub po prostu na zwyczajny spacer. Nie ważne gdzie, ważne, że razem!

ODETNIJ SIĘ OD TECHNOLOGII
Komputer, telewizor, czy smartfon to straszne pożeracze czasu. Nieraz warto je odłożyć i pozwolić sobie od nich odpocząć. W tym czasie możesz wyskoczyć na plażę, zadbać o swoją opaleniznę. Może nawet przeczytać książkę?

Przede wszystkim- baw się dobrze. Odpoczywaj. Wysypiaj. Ciesz się chwilą oddechu i relaksu. Zrób wszystko, by na koniec móc powiedzieć: 'Kurczę, fajnie było!'. 








|SWETER <H&M>|
|KOMBINEZON <KLIK>|
Jeśli klikniesz w link, poinformuj mnie o tym w komentarzu i podaj cenę, a ja wybiorę 5 Waszych blogów i polecę je w przyszłej notce :)

63 comments:

  1. Bardzo ciekawe i pomocne rady, na pewno z nich skorzystam! Kliknęłam w link ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odcięcie od technologii jest zdecydowanie najważniejsze. Nie marnujmy wakacji na siedzenie przy komputerze albo z nosem w telefonach :)
    Klinknelam w link ;) Cena 18.99$
    Pozdrawiam cieplutko i miłych wakacji życzę! :*
    http://ewelinaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja w wakacje będe pracowała w sklepie. Super rady.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Na pewno skorzystam z tych porad ♥
    Cudowne zdjęcia, jak zwykle zresztą :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne porady!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/06/rest-in-peace-angel-filmik.html

    ReplyDelete
  6. Swietne porady! Na pewno z niektórych skorzystam i chyba faktycznie sobie spiszę plany ;) Postanowiłam, że w tym roku wykorzystam wakacje na maxa! Nie zamierzam się obijać w domu, tylko żyć chwilą, celebrować każdy dzień ;)
    Jeśli chodzi o technologię, to to jest chyba najważniejszy punkt. Nie ma co przesiadywać przed komputerem nie wiadomo ile godzin, by odswieżać coraz to nowe strony..
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Po prostu choć na chwilę oderwać się od codzienności, po prostu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  8. Cześć,
    A gdyby tak po prostu zagrać w coś ;) I to wcale bez technologii, rezygnowania z pracy i bycia fit ;) http://finanseodpodstaw.pl/5-gier-na-wakacje/

    ReplyDelete
  9. Cześć,
    A gdyby tak zagrać w coś i to bez technologii, rezygnowania z pracy i bycia fit? ;) http://finanseodpodstaw.pl/5-gier-na-wakacje/

    ReplyDelete
  10. Postaram się wykorzystać te wakacje w 100% :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  11. Cena kombinezonu 18.99$ :D
    Bardzo dobre porady szczegolnie zrelaksowanie sie! Po calym roku zakuwania, egzaminow, stresow zwiazanych ze szkola warto wziac gleboki oddech i pojechac gdzies daleko! Na przyklad nad jezioro albo w gory kto co lubi! Wystarczy nawet isc sie przejsc! :D
    A jesli kocha sie robic zdjecia to juz w ogole bajeczka szczegolnie w wakacje! Fakt nigdy nie jest za pozno na zmiane stylu zycia! <3
    Sliczne zdjecia :D A kombinezon to po prostu przecudowny!

    Versjada

    ReplyDelete
  12. Jak wyglada moja wakacyjna lista planow: pracowac nad blogiem, spedzic czas z bliskimi z Polski, spotykac sie ze znajomymi, dodac aktywnosc fizyczna do dotychczasowego trybu zycia.
    Twoj post zawiera kilka bardzo dobrych porad. Podczas tych dwoch miesiecy nie chce myslec o szkole, czas odpoczac.

    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://nastolatka-za-granica.blogspot.co.ke

    ReplyDelete
  13. Ciekawe porady, na spontanie najlepiej :D

    ReplyDelete
  14. Nie do końca zgadzam się z pierwszym punktem. Na przykład ja już wczoraj wzięłam się za czytanie książki, którą wygrałam w konkursie z j.angielskiego. Tak się składa, że jest ona napisana w tym języku, a to pierwsza anglojęzyczna powieść, którą czytam, więc, mimo że większość rozumiem, wypisuję sobie trudne słówka, ucząc się.
    Pozdrawiam. :)
    kot-z-maslem.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. kombinezon $18.99 bardzo ładny :D
    Szczerze to czytałam już milion poradników tego typu jedz zdrowo, ćwicz, ogranicz telefon itd. i w sumie próbowałam się dostosować, i udało mi się chyba przez tydzień lub półtora i w te wakacje decyduje że będę robić to na co mam ochotę :)
    http://ivvvetteee.blogspot.com//

    ReplyDelete
  16. OOOooo tak, przynajmniej na kilka dni odetnę się od internetu! Wbrew pozorom to świetny detox dla umysłu! <3 no i zapomnę o szkole. ale tylko do sierpnia, bo od sierpnia ruszam z przygotowaniami do matury! ;( Kasia z bloga www.mowmikasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Te wakacje to ma być coś innego! Nie chcę siedzieć cały dzień przed komputerem. Jakoś 10 lipca wyjeżdżam do cioci do Berlina, tam na pewno będę chodziła na siłkę, bo chcę o siebie troszkę zadbać! Z nią wszystko jest na spontanie! Mam już przygotowaną listę co potrzebuję zrobić/kupić, nie jadę już w ciemno, mam nadzieję, że z Twoimi radami wakacje uda spędzić mi się jeszcze lepiej ♥
    Zdjęcia jak zwykle śliczne! Kombinezon- 18.99$
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. bardzo ciekawy post i świetne porady! pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  19. Super porady :) Śliczne zdjęcia, świetna fryzur i stylizacja :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  20. U mnie to marnowanie dnia przez spanie jest codziene haha

    ReplyDelete
  21. Ja swoje wakacje mam zamiar wykorzystać w 100%.
    Najgorsze co może być to spędzenie całego dnia przed laptopem lub przesypianie całego dnia!
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  22. Ja część wakacji mam juz zaplanowaną,
    postaram sie nie zmarnować żadnego dnia ;*
    Miłych wakacji!!!

    ReplyDelete
  23. Ja w poprzednie wakacje cały czas oglądałam serial do późna, wstawałam też późno. Ogólnie to nie wykorzystałam tych wakacji. Teraz na każdy dzień mam jakieś plany. Mam dużo wypadów z znajomymi. Np. wczoraj byłyśmy na plaży. Mamy już zaplanowany wypad nad jezioro, następny dzień spędzamy u mnie i będziemy robić tort z truskawkami z Twojego przepisu, bo już zrobiłyśmy sernik oreo i był genialny haha :D Kliknęłam, cena: US$18.99
    Mogę prosić o kliknięcie w 2 linki u mnie w poście? Z góry dziękuję! Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  24. 1 radę zawsze stosuje XD super sukienka.
    modoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. bardzo fajnie napisane ;) świetne rady, a zdjęcia cudne ;)
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. kombinezon - 18.99 $ :)
    Myślę, że dwa ostatnie punkty- spędzanie czasu z przyjaciółmi i odcięcie się od technologi są najważniejsze :)
    Pozdrawiam
    sylwiapierlak.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. osobiście w wakacje nie lubię niczego planować, więc nigdy żadnych list nie robiłam. ;) od technologii zwykle się odcinam, jak wychodzimy w góry albo jak wyjeżdżamy gdzieś dalej, ale i tak staram się znaleźć chociaż na chwilę neta, żeby napisać do domu, że wszystko w porządku i wrzucić coś na stronę bloga na fejsie. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Fajne porady i świetne zdjęcia - super wyglądasz! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  29. Nominuję Cię do Liebster Blog Award! Więcej na ten temat na moim blogu: http://werciacodziennie.blogspot.com/ !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, ale nie odpowiadam na nominacje.

      Delete
  30. Ale świetny post! Naprawdę bardzo przydatny i wykorzystam go na 100% :) Ładnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  31. Świetne porady i śliczne zdjęcia! :)

    http://green0floor0.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Super post bardzo fajne zdjęcia

    ReplyDelete
  33. To po pierwsze, bo zapomnę, Kliknąłem xD Nie no, naprawdę :P
    To teraz mogę przejść do rzeczy. Ogólnie notka mi się podobała, wszystko w pigułce, bez poruszania zbędnych kwestii, lub nie potrzebnego rozszerzania postu, jak to mają w zwyczaju niektórzy xd jednym słowem mówiąc- konkrety (mówię o konkretach a sam teraz produkuje masę niepotrzebnego tekstu :D ale dobra przynajmniej komentarz nabierze na wartości xd)
    To tak z grubsza mówiąc, już nie przedłużając, zgadzam się z wymienionymi sposobami i sam by je polecił gdyby nie to, że prowadzę bloga o innej tematyce. Sposoby, a raczej upomnienia czy też ułatwienia, bo w końcu każdy mógłby się zastanowić nad swoimi wakacjami i dojść do podobnych wniosków, a tu ma wszystko na tacy :)
    Nie wiem co tu jeszcze wepchnąć. "ładne zdjęcia!" nie...to zbyt oklepane, ale powiem coś co jest mniej oklepane, jestem tu już, któryś raz i powiem szczerze, że gdybym miał więcej czasu, to wpadał by stale. W sumie teraz są wakacje, więc postaram się być tu częściej :D
    Pozdrowienia od Pana, który kliknął (a jednak pamiętałem xd) z bloga https://jestemtwoimbratem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. To po pierwsze, bo zapomnę, Kliknąłem xD Nie no, naprawdę :P
    To teraz mogę przejść do rzeczy. Ogólnie notka mi się podobała, wszystko w pigułce, bez poruszania zbędnych kwestii, lub nie potrzebnego rozszerzania postu, jak to mają w zwyczaju niektórzy xd jednym słowem mówiąc- konkrety (mówię o konkretach a sam teraz produkuje masę niepotrzebnego tekstu :D ale dobra przynajmniej komentarz nabierze na wartości xd)
    To tak z grubsza mówiąc, już nie przedłużając, zgadzam się z wymienionymi sposobami i sam by je polecił gdyby nie to, że prowadzę bloga o innej tematyce. Sposoby, a raczej upomnienia czy też ułatwienia, bo w końcu każdy mógłby się zastanowić nad swoimi wakacjami i dojść do podobnych wniosków, a tu ma wszystko na tacy :)
    Nie wiem co tu jeszcze wepchnąć. "ładne zdjęcia!" nie...to zbyt oklepane, ale powiem coś co jest mniej oklepane, jestem tu już, któryś raz i powiem szczerze, że gdybym miał więcej czasu, to wpadał by stale. W sumie teraz są wakacje, więc postaram się być tu częściej :D
    Pozdrowienia od Pana, który kliknął (a jednak pamiętałem xd) z bloga https://jestemtwoimbratem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Spontany są najlepsze! A Ty jesteś prześliczna.
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Masz piękne włosy!
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blospot.com

    ReplyDelete
  37. Bardzo ciekawy post, napisany krótko, zwięźle i na temat, a w końcu to jest najważniejsze w pisaniu :D Postaram się skorzystać z Twoich rad
    Kliknęłam - 18,99 $

    ***
    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Podoba mi się twoje podejście do czytelnika.
    http://ellle-ellle.blogspot.com/2016/06/jak-dobrze-spedzic-wakacje.html
    Zostaw coś po sobie np. Kom, obs lub glos w ankiecie, a na pewno się odwdzięczę
    Zaobserwowałam i polibiłam stronkę :)

    ReplyDelete
  39. Przepraszam, nie doczytałam, ale cena kombinezonu wynosi 18,99 USD są one w różnych kolorac, mi najbardziej podoba się czarny. ☺☺😆

    ReplyDelete
  40. Post - rewelacja!
    Śliczne zdjecia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Piękny kombinezon :) Świetny pomysł na post.

    ReplyDelete
  42. Racja! Nie ma co marnować wakacyjnych dni. Tak niewiele wolnego czasu mamy!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Pomysłowy post, bardzo inspirujący. Zdjęcia bardzo ładne, wręcz cudowne.
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki ;*
    http://unrealizable1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. kombinezon mega, śliczna jesteś:)

    http://oliwiagajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Jestem pod wrażeniem jakością zdjęć i w jakim wieku prowadzisz bloga super :)Osoby które mają wakacje powinny właśnie przeczytać twoje rady, bo warto skorzystać. Wakacje do czas odpoczynku wynagrodzenie ciężkiej pracy przez cały rok szkolny dlatego odetchnijcie :)
    Zapraszam do mnie chodź o innej tematyce www.majuszkowelove.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. A ja nie mam żadnych planów :D Będę głównie odpoczywac :D
    jasnowlosapisze.blogspot.com
    obserwuję

    ReplyDelete
  47. Ahhhh tych wakacji to mega Wam zazdroszczę- czercie z nich pelnymi garściami, wyciskajcie jak cytrynę, by żaden dzień nie przeleciał Wam przez palce :) ja niestety szkolę mam już za sobą, więc niestety już dawno zapomniałam, co to znaczy wakacje, jednak na szczęscie są jeszcze urlopy, na który wlaśnie przyszłym tygodniu się wybieram :)

    super wyglądasz!
    i boski kombinezon <3

    18,99$
    mogę prosić o to samo ? :)

    milego dnia :)
    Daria

    ReplyDelete
  48. O tak, przede wszystkim muszę zapomnieć o szkole i spróbować chociaż trochę ograniczyć komputer, żeby przynajmniej przeczytać trochę książki, ale na świeżym powietrzu! No i, masz rację, co do tego odżywiania się, teraz bardziej zwracam uwagę na to, co jem. ;) Świetne zdjęcia! Arleta

    ReplyDelete
  49. Bardzo fajny post i super sposoby na wakacyjną nudę! :)
    zapraszam
    Świetna stylizacja i super zdjęcia, oby tak dalej /;)
    zapraszam http://magda-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Świetny post :) Zgadzam się w 100% :) Udanych wakacji :)

    Obserwuje :) Kiudlis.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Mam kilka swoich komentarzy do niektórych punktów. Co do wstawania w południe, to nie uważam tego jako marnowanie dnia - lubię siedzieć do 5 rano, oglądając filmy, pisząc posty, robiąc kreatywne rzeczy i wstawać w południe, kiedy jest tak bardzo cudownie :) Co do bycia fit to - pfff... WAKACJE SĄ PO TO, ŻEBY WTRANŻALAĆ SŁODYCZE :D :D :D Zapraszam na moje "lato z eLeną" - codzienne posty :) -> http://findyourselfinelenasblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Aha, byłabym zapomniała ;) US$18.99 :D

    ReplyDelete
  53. 18.99 :)
    Ja postaram się wykorzystać te wakacje w 100%. Postanowiłam, że to będą moje najlepsze wakacje, lista zrobiona trzeba tylko spełnić wszystkie punkty:D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  54. Super post i ogólnie ciekawy blog :)
    Pozdrawiam
    http://sebastiankuc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Podczas wakacji nie potrafię nie myśleć o szkole no niestety :D
    Uwielbiam twojego bloga - pisz częściej posty :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Świetny post, postaram się zastosować do wszystkich punktów, licze na to że mi to wyjdzie :D
    Śliczna jesteś :)

    Zapraszam-Mój blog

    ReplyDelete
  57. Przydatne rady, ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  58. Wakacje, jak i każdy inny wolny czas, tak jak mówisz, dobrze jest zaplanować. Wtedy można wyciągnąć z tego jak najwięcej przyjemności!
    http://www.aleksandramakota.pl/

    ReplyDelete
  59. Nie zawsze planowanie jest dobre,czasami lepiej po prostu żyć chwilą, na spontan. Wtedy jest najwięcej radości ;)

    zapraszam na konkurs
    https://strong-power.blogspot.com/2016/07/konkurs.html

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.