7/09/2016

CIY: MROŻONE JOGURTOWE BABECZKI Z WIŚNIAMI I MUSLI

Mrożony jogurt to doskonała alternatywa dla lodów oraz idealny deser na upalne dni. Zawiera dużo białka, a dodając świeże owoce sezonowe wzbogacimy go o jeszcze więcej wartościowych składników. Płatki owsiane sprawią, że przekąska stanie się syta. Przepis jest niezwykle prosty. Przygotowanie jogurtu nie wymaga zbyt wiele pracy, wystarczy poświęcić dosłownie kilka minut. Dłuższy jest natomiast czas oczekiwania, ale już po kilku godzinach w zamrażalniku, możemy cieszyć się najzdrowszą, najsmaczniejszą, domową wersją lodów. Nie ma nic lepszego!

dowolne, świeże owoce (tutaj wiśnie)
jogurt naturalny (lub grecki)
płatki owsiane, crunchy lub musli

Do silikonowych foremek na babeczki wsyp płatki tak, aby zakryły całe dno. Następnie wyłóż wiśnie i przykryj je warstwą jogurtu. Włóż do zamrażalnika na min. 4-6 godzin. Podawaj ze świeżymi owocami oraz chrupiącym musli.





26 comments:

  1. Świetny przepis! Pyszny napewno i apetycznie wygląda. :)
    Obserwuje oczywiście. Nie jestem może od samego początku z Twoim blogiem a szkoda, ale te najnowsze posty są świetne.
    Zapraszam do siebie:
    Mój blog-KLIK!

    Byłabym naprawdę zadowolona gdybyś należała do obserwatorów mojego bloga na fb.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    ReplyDelete
  2. Przepysznie to wygląda :)

    obserwuję i zapraszam na pierwszy post u mnie: only-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Te babeczki wyglądają cudnie :) napewno je przygotuje w najbliższym czasie dla znajomych ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  4. Świetny pomysł. A co najważniejsze to zdrowy pomysł.
    Mój blog

    ReplyDelete
  5. Muszę spróbować wygląda pysznie!
    jbeksiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super pomysł! Zdrowe, pyszne lody! Jeszcze takiego pomysłu nie widziałam nigdzie😍😍😍😍wygląda mega smacznie, aż zrobiłaś mi ochotę 😘😍 zapraszam również do siebie. Widzianeprzezokulary.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Twoje pomysły na ciy są extra;P! Na pewno sprobuje-zamiast batona😁 Pozdrawiam! 😚
    Wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bosko wygląda! Szykuje mi się imprezka urodzinowa w sobotę to może upiekę z babcią ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Na pewno zrobię razem z mamą, bo wyglądają bardzo apetycznie ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Wygląda bardzo apetycznie, aż mnie skusiłaś na spróbowanie. :D Ciekawie przystroiłaś.

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  11. cudowne te babeczki ;) muszę zrobić podobne

    ReplyDelete
  12. Jejku! Te babeczki wyglądają naprawdę smakowicie! Z ładnej perspektywy zrobiłaś zdjęcia, bo uwierz mi na słowo, że nawet niektóre blogi kulinarne mają kiepskie zdjęcia. A Twoje są jasne, przejrzyste, wyraziste - takie jak trzeba :) Bardzo się cieszę, że obserwuję Twojego bloga, bo jest on taki pozytywny, a swoim wyglądem bardzo motywuje ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja zrobiłam podobne, ale dodałam jeszcze rozpuszczoną białą czekoladę :D
    Możesz zerknąć do mnie? :))


    efeel.wordpress.com
    << Jak wykorzystać serek wiejski?, Co zrobić z truskawkami?

    ReplyDelete
  14. Ale pysznie wyglądają, uwielbiam twoje przepisy już kilka zrobiłam i chętnie spróbuję też tych babeczek:D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  15. Oo, pysznie to wygląda, na pewno spróbuję je przygotować, w któryś z wakacyjnych dni ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  16. Ale cudownie i smacznie wyglądają!

    ReplyDelete
  17. Ale pysznie wyglądają! Jak będę miała wolny czas to z chęcią zrobię: )
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/07/cubus-new-yorker-totalna-wyprzedaz.html?m=1

    ReplyDelete
  18. Wygląda smacznie. Na pewno skorzystam z przepisu i w najbliższym czasie zrobię te mrożone babeczki.
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Takie zdrowsze lody :) bardzo dobry pomysł :)

    ReplyDelete
  20. Tak prosty sposob na bardzo zdrowa i na pewno mega pyszna przekaske! Zapisalam juz sobie jak je wykonac i na pewno w wolnym czasie je wyprobuje! <3
    Dodatkowo przepieknie wygladaja <33

    Versjada

    ReplyDelete
  21. Wyglądają przepysznie, szkoda że nie można spróbować ich przez monitor :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    ReplyDelete
  22. Mniaaaam, muszę koniecznie wypróbować tego przepisu :)

    ReplyDelete
  23. Wyglądają naprawdę przepysznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  24. O! Zaskoczyłaś mnie :D Oczywiście pozytywnie. Myślałam, że tu jakiś trudny przepis z nie wiadomo jak trudnymi nazwami składników albo co jeszcze, a tu proszę. Wszystko składnie, ładnie i krótko opisane. W takie upalne lato chętnie sięgamy po lody, a jeszcze mieć takie, które odpowiadają naszym wymaganiom = raj! Nie mogę się doczekać, żeby zrobić sobie takie! W dodatku na twoich zdjęciach tak ładnie wyglądają *o*
    Pozdrawiam!
    Natala Xo z bloga http://we-the-twins.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.