7/22/2016

DIY TUMBLR DECOR: METALICZNE BRYŁY

Pokoje w stylu tumblr stały się niezwykle modne. Niemal każda dziewczyna marzy o jasnych ścianach, białych meblach, lampkach przy łóżku oraz kaktusach na parapecie. Nie ma się co dziwić. Wnętrza te wyglądają bardzo estetycznie i przejrzyście. Najlepsze jest to, że nie potrzeba dużo, aby stworzyć taki pokój. Właśnie chodzi tutaj o minimalizm. Dzisiaj przedstawię Wam prosty, ale niezwykle efektowny projekt DIY, który z pewnością uatrakcyjni wystrój pomieszczenia i idealnie wpasuje się w styl tumblr. Będą to metaliczne bryły z... rurek do napojów! Ciekawi? Zapraszam!


DO WYKONANIA  JEDNEJ BRYŁY POTRZEBUJEMY:
13 słomek
mocnego sznurka (wełny, rzemyka, drucika itp.)
metalicznej farby w spray'u (złotej/srebrnej)

JAK WYKONAĆ?
Zapraszam do filmiku na końcu posta!
Jeśli Wam się spodoba, nie zapomnijcie o łapce w górę i subskrupcji kanału!





Dziękuję za kliki pod ostatnim postem!

Jeśli chcesz zostać polecony w przyszłej notce, kliknij w link poniżej i podaj cenę w komentarzu!
>>KLIK<<

25 comments:

  1. Bardzo fajny post! Muszę przyznać, że masz dziewczyno pomysły! Jestem zachwycona. Od zawsze uwielbiałam minimalizm no i tym razem nie mogę sobie odpuścić. Koniecznie muszę zrobić coś takiego u siebie w domu. Tylko mam pytanie. Gdzie kupiłaś tą farbę w spreju? Bo ja znając życie i tak kupię na internecie, ale z ciekawości chciałabym wiedzieć :D
    Poza tym bardzo fajna obróbka filmiku. Sama robiłaś? Jeżeli tak, to wielki szacun. Prezentuje się znakomicie i tutorial jest bardzo przyjemny w odbiorze :)
    Cena to 21.99$US :D
    Czekam na kolejny post i w sumie lecę nadrobić resztę. Dołączam się do obserwatorów i zapraszam w wolnej chwili do siebie. Razem z przyjaciółką założyłyśmy bloga i miło by nam było za każdą daną radę :D
    Pozdrawiam!
    Natala Xo z bloga http://we-the-twins.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dziękuję.
    Tak, filmik sama nagrałam i zmontowalam.
    A farbę kupiłam w Leroy Marlin :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawy pomysł, do tego prosty, więc na pewno spróbuję stworzyć coś takiego u mnie ;) A montaż filmiku - genialny ♥
    21,99 $

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  4. Widzialam już to diy ;/ Ale swietnie zmontowany filmik! :) Pozdrawiam!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Widziałam to diy już na amerykańskim yt ale super że rówbież przedstawiłaś to w fornie notki 😘 bardzo fajnie to wygląda, zapraszam również do mnie: widzianeprzezokulary.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo oryginalny pomysł. Wygląda bardzo estetycznie. ;)
    pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blog.pl/

    ReplyDelete
  7. Świetny pomysł :) Niedługo wypróbuje. Powinnaś nagrywać więcej takich filmików !!!

    ReplyDelete
  8. Świetny pomysł! Muszę spwóbować to wykonować :) Takie dekoracje wprowadzają nutkę nowoczesności do pokoju i świetnie się prezentują :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Widziałam już gdzieś coś podobnego, haha ♥
    Bardzo chętnie zrobię coś podobnego!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Poklikałam :) super post i super filmik!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Poklikałam 21,99! Świetne DIY, montaż megaa <3
    Zuzia For Style - KLIK

    ReplyDelete
  12. Świetnie się to prezentuje :) Raczej to zrobię tylko będę musiałą iść po farbe metaliczną :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Super się prezentują *.* może kiedyś też spróbuję takir zrobić:)

    ReplyDelete
  14. świetne *O* 21.99
    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jejku wspaniałe! <3
    Filmik strasznie mi się spodobał, mega go zmontowałaś!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  16. Super artykuł! Bardzo podoba mi się sposób, w jaki są sklejone materiały wideo oraz oczywiście sama treść merytoryczna. :)

    ReplyDelete
  17. Niby zwykłe rurki a jednak dają świetny efekt :D
    Super post jak i filmik :D
    Cena 21.99$

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. Super efekt na pewno kiedyś spróbuje zrobić
    Cena 21.99$

    http://momokomyworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Powiem szczerze, że mi się jasne, białe wnętrza nie podobają. Ale bryła jest bardzo fajna i ciekawa;)

    ReplyDelete
  20. Wow, jeszcze czegoś takiego nie widziałam!
    Cena - 21.99
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Wygląda naprawdę zaskakująco! Podoba mi się:) Cena: US$21.99
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajny pomysł. Oby więcej takiej kreatywności a na pewno daleko zajdziesz. Pozdrawiam. kiroku-books.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ogólnie intetesuje się aranżacją wnętrz, a ten styl
    jak najbardziej mi odpowiada ;D
    A to wygląda super, niedrogie i bardzo proste ;D
    Oby więcej takich pomysłów

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.