7/15/2016

TUMBLR GIRLS


Skąd wzięła się nagła nagonka na tzw. 'tumblr girls'? Kto ją zaczął? I kiedy? Na te pytania chyba nikt nie jest w stanie popranie odpowiedzieć. Nie wiadomo, kiedy dokładnie zaczęła się ta wojna, ani kto pierwszy zaatakował. Obecnie możemy zauważyć tylko jej skutki. Internet jest już po brzegi wypełniony tym tematem, który w dość krótkim czasie stał się strasznie popularny. Tysiące filmików na YouTube z parodiami tumblr girls, miliony poradników z 'nutką sarkazmu' na blogach jak nimi zostać.
Z każdej strony, gdzie tylko się nie obejrzymy ten wątek wciąż nad nami krąży. Powstało już wiele opisów typowej tumblr girl, ale każdy jest dosłownie identyczny. 'Uczesana w dwa dobierane warkocze. Na głowie czapka z daszkiem, w szafie czarno- białe ubrania, crop topy, spodnie z dziurami, buty super stary, kurtka bomberka. iPhone w ręce. Nienaganny makijaż. Biały wystrój pokoju...' . Wszyscy już to znają. Mimo to, ten motyw jest wciąż powielany. Chyba właśnie przez to, że ciągle o tym słyszymy, bądź czytamy zaczęliśmy w to wierzyć. Wydaje nam się, że tę modę słusznie należy tępić i wyśmiewać się z niej. Tylko do czego to prowadzi? Jaki to ma sens?

Dlaczego uważamy, że tumblr girls nie mają oryginalnego stylu? Chyba wygląda na to, że jednak mają, skoro cały internet o nim huczy i skoro idzie go rozpoznać już na pierwszy rzut oka. Mówimy, że przesadą jest noszenie przez wszystkich tych samych butów- super starów, ale czy rzeczywiście jest tak, że każda mijająca nas osoba je ma? Czy jeśli ktoś je posiada to od razu oznacza to, że utożsamia się z tumblr girls i nie ma swojego stylu, tylko ślepo podąża za trendami? Wszyscy tak bardzo nakręcili się przeciw tej modzie, że omijają ją szerokim łukiem. Bo przecież nie wypada kupić kurtki bomberki, choć strasznie nam się podoba, bo inni mają taką samą. Lepiej zainwestować w jakiś tani ciuch z sieciówki, albo z lumpeksu, w tedy będziemy mieć pewność, że nikt nie ma identycznego. W przeciwnym razie będzie nas ciężko rozróżnić na ulicy, skoro wszyscy będziemy tacy sami. Serio? A jeśli każdy oddycha, to w sumie może powinniśmy przestać, żeby się wyróżnić?

Ludzie! Jesteśmy osobami, nie ubraniami, które nosimy. To nie one nas tworzą, tylko nasze wnętrze. Jeśli podobają nam się dobierane warkocze to jaki jest problem uczesania się w nie? Czemu nie możemy po prostu założyć tego, co nam się podoba? Czemu tak strasznie tępimy tumblr girls?






|NARZUTKA<H&M>|
|SANDAŁKI<SINSAY>|
|KOMBINEZON <KLIK>|

W RAMACH WDZIĘCZNOŚCI ZA KLIKI W LINK OD KOMBINEZONU I PODANIE CENY, W PRZYSZŁYM POŚCIE POLECĘ 5 WASZYCH BLOGÓW :)

54 comments:

  1. Tumblr girls to temat, który może ciganac sie bez przerwy.. Sama nie wiem czemu tak jest-nie rozumiem tego. Śliczne zdjecia! Bardzo fajnie, ze napisałaś post na ten temat :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jeszcze zapomniałaś dodać: są chude z toną makijażu i mają podobny typ urody.

    ReplyDelete
  3. Mam takie same zdanie! Jeśli coś mi się podoba - to to ubieram A nie boję się ze będę nazwana tumbler girl-żenada. Pozdrawiam!
    Wiktoria-kozlowicz.blogspot.com
    PS Z tego Co wiem pisze się superstary razem :*

    ReplyDelete
  4. kliknęłam
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mam takie samo zdanie 100% na ten temat jak ty. Choć tak naprawdę wszyscy o tym „trąbiom" ja niedokońca wiedziałam o co chodzi. Tak napeawdę!
    Kompinezon- US $ 21.99
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    ReplyDelete
  6. Przeciwko modzie na bycie 'tumblr girl' nic nie mam - niech się noszą jak chcą. Nie męczy mnie temat popularności tego stylu, w końcu każdy trend ma swoje pięć minut w modowej historii. Męczący jest hejt na ten temat. Nie ma dnia, by jakiś mniej lub bardziej znany bloger czy też vloger nie zostawił suchej nitki na tych (w sumie biednych) tumblr dziewuszkach. Zgodzę się z Tobą odnośnie oryginalności - Superstary czy bomberki jednak muszą mieć w sobie to coś, skoro pokochały je miliony, a niekoniecznie oznaczać ślepe podążanie za trendami. 'Tumblr girls' w pewnym sensie można by zdefiniować już jako subkulturę, więc ten cały shitstorm o ludzi, którzy ubiorem i stylem życia chcą reprezentować subkulturę z którą się definiują traci sens. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Ja również nie rozumiem tego całego problemu, jaki niektórzy mają w związku z tumblr girl. Ubieram się na czarno-biało, bo mi się tak podoba. Noszę dobierane warkoczyki, bo mi w nich wygodnie i uważam, że są urocze. Zauważyłam, że nastolatki zaczęto dzielić na te "normalne" oraz "tumblr girls". Nie przeszkadza mi, gdy ktoś się tak ubiera, bo moim zdaniem każdy ma prawo wyglądać jak chce. Według mnie instagramy w stylu tumblr są bardzo estetyczne i przejrzyste, podobnie jak pokoje dziewczyn, które preferują ten "styl". Jedna rzecz w tumblr girls mi się nie podoba, a mianowicie super stary. Kompletnie mi się nie podobają!
    Piękne fotki! Fryzura jest boska! ♥ Może kiedyś napiszesz posta o fryzurach? Bo zawsze do zdjęć jesteś tak ładnie uczesana ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. W przyszłości planuję właśnie takiego posta! :)

      Delete
  8. $21.99 niezły ten kombinezon!

    Co do tematu posta to mnie ta nagonka też już nudzi, dziwne dlaczego akurat na tumblr girl jest taki nacisk. Nie robią nic co wadziłoby innym, więc w czym rzecz? A te typowe dla tumblr girl warkoczyki czy crop topy sama noszę i nie mam w sumie zamiaru przejmować się tym czy przypadkiem nie zostanę przez jakiś element skategoryzowana do szufladki.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wchodząc w ten post miałam ochotę zmieszać Cię z błotem, bo kolejna osoba pisze o byciu Tumblr, ale nie zawiodłaś mnie. Wreszcie pisze ktoś z sensem. Wszyscy hejtują bycie Tublr bo to nie oryginalne, a czy mówienie w kółko o tym, że dziewczyna w superstarach z dwoma dobieranymi warkoczami jest oryginalnie. Myślę, że każdy tak się obnosi z tą nienawiścią na swoich kanałach i blogach, bo pomoże ich właścicielom się wybić.
    Dobrze napisane!

    http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  10. Co ja czuję? To,że posty i filmy mówią,że w tym stylu każdy jest taki samy...A osoby 730386378 raz nagrywające,czy piszące o tym są tak samo jednolite. Powtarzają to samo /jestem za lub przeciw tej modzie/ nic więcej...
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Pozdrawiam i obserwuję !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Nie zgadzam się z powyższymi komentarzami. Sama nie jestem tumblr girl, ale mam troche szacunku dla nich! To że mają włosy w warkocze dwa, czapke z daszkiem, krótkie bluzki, superstary i iphone, nie może aż tak źle o nich świadczyć. Przecież większość z nas, na pewno kiedyś się natykneła na skorzystaniu z jakieś cechy tubler girl. Oczywiście to moje zdjanie. Może taka moda teraz? Zostawmy to dla powszechnej mody!

    ReplyDelete
  12. Ja pierwszy raz o tym słyszę, nawet nie wiedziała że takie coś jest :o! SAMA mam superstary już bardzo długo, jeszcze na nich takiego szału nie było. Boze co ludzie nie wymyślą. Wszystko wszystkim, ja będę nosić to co chce i w dupie mam to co jest w sieci czy na ulicy. :P :P Zersztą ja internetem nie zyję, wiec te tematy mnie omijają.. Masakra.. co się teraz dzieje :o :o.. szok i paranoja! BARDZO ŁADNIE OPISNE! ZDJECIA PIĘKNE! A RUDE WŁOSY NIEZIEMSKIE :* Buziaczki!

    ReplyDelete
  13. Oczywiście uważam, że każdy powinien mieć swój własny styl, bo gdy każdy ma na sobie to samo, trudno jest odróżnić się na ulicy. Jednak każdy zapożycza coś z tej mody! Pięknie Ci w tym kombinezonie ($21.99) i ta fryzura, po prostu wow!
    outdisturb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny wpis można się z niego wiele dowiedzieć, masz talent do pisania i bardzo podoba mi się twój blog, pozdrawiam:)
    https://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Trochę masz racji, ponieważ ja noszę często dobierane warkocze i nosiłam je przed tym jak było to modne, a to dlatego, że trenuje a ta fryzura w niczym mi nie przeszkadza, ale oczywiście wiele znajomych nazywa mnie „Tumblr girl” nie wiedząc, że nosze tą fryzurę z innego powodu.
    Super post jak i zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. Ale fajnie napisany post ! Masz dużo racji !
    Masz takiego ciekawego i ładnego bloga ! Obserwuję :D
    http://personalstyle23.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Nienawidzę takich stereotypowych poglądów, sama noszę superstary i warkocze dobierane i bardzo mi się to podoba. Super wpis. Tak trzymaj!

    ReplyDelete
  18. Faktycznie, że w internecie jest teraz na to nagonka.. Ja nie mam nic przeciwko takiemu ubieraniu się. Jak ktos ma ochotę ubrać bomberkę czy superstary, to niech nosi. Tylko niech nie robi specjalnie dla tego, by się przypodobać jakiejs grupce ludzi. Często bywa tak, że dana osoba bardzo przechwala się tymi rzeczami albo odpycha osoby, które nie mają iPhon'a itd. Nie wiem czemu, ale niektóre osoby uważają się za lepsze od innych ze względu na ubiór. A nie tędy droga. Najważniejsze jest to, co mamy w swoim serduchu! :) Bardzo dobrze to opisałas!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Zakochałam się w Twoich włosach !
    A co do tematu... Nie przepadam za takim stereotypowym tokiem myślenia. Jeśli komuś podobają się superstary to nie powinniśmy szufladkować go pod 'tumbryl girl'. Nie rozumiem tego kompletnie.

    Zapraszam do mnie:
    https://ootdsiusi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mnie irytują dziewczyny zachowujące sie jak "królowe internetu"... Nie mam nic do dziewczyn, które lubią styl "tumbl girl". Lecz niektóre zdecydowanie przesadzają :/ http://styleofnikki.blogspot.co.uk/?m=1

    ReplyDelete
  21. piękne włosy! uwielbiam rudy kolor! :)

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja nie rozumiem po co roztrząsać sprawę czyjegoś stylu. Ktoś lubi się tak ubierać no to niestety, ale nikt nie ma wpływu na to, można hejtować tą osobę za upodabnianie do tumblr, ale jeśli komuś się to podoba i nie chce zrezygnować to te słowa wypowiadane są na marne, po co? Tak samo jak mówisz po co tępić? Nie rozumiem tej całej burzy z tego powodu..
    Kombinezon- 21.99$
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Pierwsze słyszę szczerze mówiąc, chyba się starzeję xdd
    Piękny masz kolor włosów *.*
    Mój Blog

    ReplyDelete
  24. Wiele dziewczyn chce teraz być tumbrl girl, bo to modne. Jak każda moda ta też z czasem przejdzie. Moim motto jest "moda przemija a styl pozostaje" :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Niezwykle wartościowy wpis :) Trend na bycie 'tumblr' trwa w najlepsze. Moim zdaniem powinniśmy trzymać się własnego stylu i nie dać się poddać wilczemu pędowi.
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  26. W 100% się z Tobą zgadzam. Mnie też już przerażają te filmiki na Youtub. Cały czas jest 'atak' na tak zwane tumblr girl. Przesada!
    jbeksiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Tumblr girls to dziewczyny, które dążą do tytułu idealnej nastolatki, ale czy tak jest? Nie sądzę. Jednak jeśli nam się coś podoba to dlaczego mamy tego nie ubierać? Nikt nie jest idealny i nigdy nie będzie, więc należy robić to, na co mamy ochotę.

    ReplyDelete
  28. Dokładnie, gdzie się nie obejrzysz to albo Tumblr girl, albo Pokemon Go. ;p Eee nie no, raczej ich nie tępię. Akurat dla mnie jest całkowicie obojętne to, czy ktoś ma na głowie warkocze, koki, nosi glany, ma masę tatuaży, kolczyków, czy lubi chodzić w kimonach. Ludzie po prostu lubią robić z głupich (w cudzysłowie) rzeczy, wielki chaos. Arleta

    ReplyDelete
  29. zgadzam się z Tobą! większość osób twierdzi właśnie, że superstary, bomberki, warkocze itd.są zarezerwowane tylko dla tumblr girls, a w sumie dlaczego mamy rezygnować z kupienia danej rzeczy, jeśli nam się ona podoba? :) a co do stylizacji to wyglądasz rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  30. Świetnie wypowiedziałaś się na ten temat, moja imienniczko. Sama nie mam nic do tego stylu i sama często ubieram typowy starter pack takiej dziewczyny. No i co to oznacza? Że jestem tumblr girl? Żałosne, niedojrzałe myślenie. Szkoda słów na to. Każdy z Nas tak naprawdę jest oryginalny, a to że wpadł taki trend nic na to nie poradzimy :)

    ReplyDelete
  31. Bardzo dobrze powiedziane. Mi nie podobają się akurat superstary, ale żeby gnębić każdego kto je założy? Po pierwsze nie ma sensu bo komuś mogą podobać się te buty, a może nie lubić warkoczy. I po drugie: styl tumblr girl wcale nie jest taki zły :)
    Przepiękne zdjęcia i fajny blog. Chyba będę wpadać tu częściej ;)
    Zapraszam do siebie: http://ami2903world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Temat jest tak samo oryginalny jak te całe tumblr girls. XD
    Ja tam nie lubię tego stylu i wkurza mnie to, że 75% dziewczyn w mojej szkole nosi superstary tylko i wyłącznie ze względu na modę.

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    ReplyDelete
  33. Całkowita racja, jeśli coś nam się podoba i w dodatku jest wygodne to dlaczego by tego nie zalożyć? Chociaż był taki okres czasu kiedy masa dziewczyn z warkoczykami poprostu mnie przytłaczała :)
    http://dzxoker.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. No w końcu post inny, niż wszystkie!
    Podzielam Twoje zdanie! <3

    ReplyDelete
  35. W końcu coś innego w tym temacie

    zapraszam na konkurs
    https://strong-power.blogspot.com/2016/07/konkurs.html

    ReplyDelete
  36. wydaje mi się, że w pewnym stopniu tumblr girls to jakiś fenomen dzisiejszych czasów,niby każda z tych dziewczyn wygląda tak sam lub podobnie,tak jak napisałaś,ale muszą mieć coś w sobie,w sposobie ubierania i bycia,że cały internet o nich mówi i wciąż są naśladowane przez wiele dziewczyn :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    ReplyDelete
  37. super zestawiona stylizacja;) uwielbiam ubrania black&white
    pięknie wyglądasz, i masz bardzo ładne włosy;) pozdrawiam serdecznie
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Dużo osób ubiera się teraz podobnie ale to już nie nasza sprawa. Każdy ubiera się jak chce, jednakże wszystkie osoby chodzące w tym samym to już się robi nudne xd
    Super zdjęcia :)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Wydaje mi się, że może pierwsze filmy bądź posty o "tumblr girls" na różnych stronach miały w sobie odrobinę prawdy. Chodziło w nich wtedy o osoby, które ubierają się tak lub po prostu zmieniają swój styl życia pod publikę, żeby koniecznie być TUMBLR, chociaż rzeczy, które robią nawet im się nie podobają. Uważam, że masz całkowitą rację, bo jeśli coś nam pasuje to dlaczego mielibyśmy tego nie nosić?
    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Jeśli chodzi o ten temat to jak dla mnie nie istnieje ktoś taki jak tumblr girl. Ludzie wykreowali taką modę. Takie ubrania wielu osobą się podobają. Nie mam problemu z tym żeby ubrać crop top czy spodnie z dziurami. Jednak jeżeli osoby, które ubierają te super stary czy czapki z daszkiem są praktycznie identycznie ubrane jeśli chodzi o jakieś dziewczyny z tumblra czy dziewczyny z ulicy to wtedy nazywam to kopią, która nie potrafi wykreować czegoś swojego.
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  41. Bardzo ciekawy post <3 A co do tumblr girl to dla mnie totalna głupota z której czerpią tylko 12-latki.
    Cena kombinezonu : $21,99
    Olivkv.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ciekawy post, wiele się słyszy o tych tumblr dziewczynach. Moim zdaniem to żenada, idąc ulicą tylko widze te dziewczyny, zero różnorodności, co do zdjęć wyglądasz przecudnie :*
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog

    ReplyDelete
  43. Osttano bardzo yt huczał o tym... śliczny kombinezon ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  44. Mądrze piszesz... jesteś mega dojrzała jak na swój wiek. A zdjęcia szałowe ;) niecodzienna uroda, ślicznie ;)
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Słyszałam o tym, ale nie strzępiłam sobie języka na żadne dyskusje, bo wszyscy wiemy jak będzie: troszeczkę będzie huczeć, a potem wszyscy o tym zapomną. Podobają mi się czarno-białe ciuchy i ,,Superstary" i będę je nosić, a to czy ktoś nazwie mnie jakąś ,,tumblr girl" nie będzie mnie ani grzać, ani ziębić.

    ReplyDelete
  46. A może z drugiej strony ludzie zazdroszczą tego wyglądu? Ja do tej i każdej innej mody nic nie mam, ale często jest tak, że nadchodzi jakaś moda na coś i nagle wszyscy wyglądają tak samo, noszą to samo. To często wygląda bardzo zabawnie :D Każdy jest na swój sposób oryginalny i niech z tego człowiek korzysta na swój sposób, bo nagle okazuje się, że po ulicy idzie 10 identycznych dziewczyn :D I gdzie wtedy ta oryginalność?
    Piękne zdjęcia, kochana masz cudne włosy! :) To jest Twój naturalny kolor? Jest piękny :)
    Zapraszam do siebie: https://z-igly-widly.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za konstruktywny komentarz.
      Tak, to mój naturalny kolor.

      Delete
  47. Cena kombinezonu $21.99 :D

    Osobiscie nikogo nie tepie tym bardziej absurdem jest dla mnie tepienie kogos z powodu tego jak sie ubiera, maluje czy tez jaki ma kolor pokoju. Osobiscie styl tak zwanych "tumblr girls" bardzo mi sie podoba dlatego bawia mnie ataki ludzi na te dziewczyny i tak jak ty tez nie rozumiem dlaczego wszyscy maja taki problem ze akurat ktos ma buty takie jak inne dziewczyny w koncu buty sa tworzone po to aby ludzie je kupowali :D Wiem ze powinno sie byc oryginalnym miec swoj "wlasny" styl ale zyjemy w czasach kiedy o wlasny styl jest naprawde bardzo ciezko nie oszukujmy sie wiekszosc osob nie stac na ciuchy od projektantow wiec kupuje w tanszych sklepach tak jak zalozmy 100 innych osob i ja w tym nie widze problemu. Kupuje to co mi sie podoba i ma rozsadna cene :D Poza tym nikt nigdy nie bedzie identyczny mamy inne wlosy, ksztalt buzi, urode i takie tam! A twoje wlosy sa przepiekne! Jejku *-* Juz dawno ci chcialam to napisac ale zawsze zapominam haha! :D

    Versjada

    ReplyDelete
  48. Dobrze powiedziałaś! W sumie nie wiem czy jest sens żebym wiele od siebie mówiła, ponieważ mam podobne zdanie na ten temat. No bo podam taki przykład: Ja od zawsze kochałam minimalizm, biały wystrój wnętrz. Więc skoro teraz przyszła na to moda i ktoś zobaczy mój pokój, to od razu ma mnie kojarzyć z tytułowymi tumblr girls? Nie tylko ja się czuję nie fair ale i ludzie, którzy mają podobną sytuację do mnie. To okropne i bolesne, ale z drugiej strony cóż się dziwić, skoro taki już jest świat? Ech... do czego to wszystko zmierza, to ja nie wiem.
    Mimo wszystko bardzo fajny post i super, że ktoś wypowiedział się na ten temat wreszcie :D
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    Natala Xo z bloga http://we-the-twins.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Wyczuwam filmik Gargamela😂 Ogólnie to w 100% się z tobą zgadzam... mam już dość tego ze ludzi tak strasznie się tego uczepili!
    czesctuola.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. śliczne zdj i mega sesja :D pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  51. Mega napisane! ♥ Zgadzam się z Tobą w 100%! Super porównanie do oddychania :)
    Świetne zdjęcia! ♥
    Mi podobają się warkocze dobierane, ale tylko ja potrafię je pleść i niestety nikt inny mi ich nie może zrobić w moim otoczeniu :(
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.