7/29/2016

ZAAKCEPTUJ TO, CZEGO NIE MOŻESZ ZMIENIĆ, ZMIEŃ TO, CZEGO NIE MOŻESZ ZAAKCEPTOWAĆ

W życiu każdego człowieka, na pewno także w Twoim, przychodzą nieraz takie chwile, w których nagle napływają na Ciebie fale negatywnych emocji i na raz uświadamiasz sobie o istnieniu wszystkich wad oraz błędach, które kiedyś popełniłeś. Twierdzisz, że jesteś za taki, za taki, za taki. Masz za mało tego, za dużo tamtego. Przed oczami staje Ci ogromna lista przymiotników opisujących Twoją osobę, mnóstwo cech, wad, imiona Twoich wrogów, osób, którzy szczerze Cię nienawidzą. Za co? Nie wiesz. Właśnie dlatego boisz się ludzi, boisz się siebie i blokujesz się w głowie i w sercu, przez co nie możesz dojść do upragnionych celów, nie masz odwagi spełniać marzeń. Dopóki nie wyrzucisz tego z siebie, Twoje życie stanie w miejscu i nic nie osiągniesz.

Są takie rzeczy, których, choćbyś nie wiadomo jak bardzo chciał, nie uda Ci się zmienić. Na przykład Twoja twarz, oczy, czy kolor skóry, włosów, myśli i poglądy innych ludzi, Twoje pochodzenie, albo Twoja przeszłość i podjęte decyzje. Nie ma sensu tracić czasu i energii na życzenie sobie, by te rzeczy się zmieniły, bo tak się nie stanie. To niemożliwe. Pozostaje Ci tylko je zaakceptować i być z tego powodu szczęśliwym.

Czynniki, których nie możesz zaakceptować, często jesteś w stanie zmienić, więc rób wszystko, by tak się stało. Jeśli uważasz, że jesteś zbyt gruby, jedz mniej i zdrowiej, więcej ćwicz. Pragniesz mówić w kilku językach? Zapisz się na kurs i edukuj się. Od zawsze marzyłeś, by nauczyć się tańczyć? Zapisz się na lekcje i baw się dobrze. Wszystko jest możliwe. Musisz wiedzieć, że codziennie nosisz swoją niewidzialną koronę, nawet teraz, w tym momencie. To Ty jesteś królem swojego życia i tylko od Ciebie zależy jak ono się potoczy, to Ty wybierasz, którymi ścieżkami pójdziesz. Masz pełną kontrolę nad wszystkimi decyzjami, które podejmujesz. Możesz wpłynąć na swoją karierę, stan konta, styl życia, przyjaciół, z którymi się spotykasz, miejsca, w których chciałbyś się znaleźć, kraje, które chciałbyś odwiedzić. Jeśli z któreś z tych dziedzin jesteś nieusatysfakcjonowany, zrób wszystko, by to zmienić i być szczęśliwym.





|KOSZULA<SINSAY>|SPÓDNICA<SINSAY>|KURTKA<NO NAME>|
***
Dziękuję za kliki pod ostatnim postem!


Do napisania tego posta zainspirował mnie D. Kwiatkowski. Dziękuję.

36 comments:

  1. Dobrze, że napisałaś taki post ! Wielu osob może pomóc. Trzeba zaakceptować to w sobie czego nie można zmienic a to co można próbować zmienić! :)
    Trzymaj się cieplutko!
    jbeksiak.blogspot.cOm

    ReplyDelete
  2. Genialnie napisany post! Świetne zdjecia, maja świetny wakacyjny klimat :)

    Zapraszam na 2 lata bloga! By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nie lubię ludzi, którzy nie lubią siebie :) Kompleksy są tylko w naszych głowach.
    A na marginesie, jesteś przepiękna! Uwielbiam taki typ urody :D
    http://iga-be.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetnie napisane. Daje nieco do myślenia. :)
    A włosy, kobieto, to Ty masz wspaniałe.
    Stylizacja również wpadła mi w oko. Pasuje do otoczenia. Ciekawie dobrane kolory.

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. Ostatnio napisałam tekst, który też odnosił się po części do tego tematu, popieram Cię w 100%! I też akurat miałam zdjęcia na molo, żałuję, że nie mieszkam bliżej morza, bo są tam cudowne plenery na sesje. :)

    ReplyDelete
  6. Post jest naprawde bardzo przydatny, szczególnie powinien trafić do serca takich osob, które tylko narzekają. Ja rozumiem, od czasu do czasu powiedziec, ze jestes złe, ale codziennie? Bez sensu.
    Super zdjęcia :*
    Świetna stylizacja ;)

    ReplyDelete
  7. ,,To Ty jesteś królem swojego życia i tylko od Ciebie zależy jak ono się potoczy, to Ty wybierasz, którymi ścieżkami pójdziesz''- piękne i mądre słowa, którymi każdy powinien się kierować! Super post, bardzo mądrze napisałaś no i oczywiście śliczne zdjęcia :*
    Dziękuję za polecenie mojego bloga!

    www.m-artyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zgadzam się z cytatem w tytule! Śliczne zdjęcia ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Trudno się z Tobą nie zgodzić... :) Pięknie dobrałaś kolory swoich ubrań, niesamowicie podkreślają "rudość" twoich włosów ;)

    ReplyDelete
  10. Zgadzam się z tobą jak zawsze. Pięknie wyglądasz

    ReplyDelete
  11. Świetnie napisany post! Cudowna stylizacja <3 Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Ktoś mi kiedyś powiedział ze granice są w nas.
    Świetny post, dający do myślenia.
    Ogromny plus też za zdjęcia, jesteś piekną dziewczyną :)

    będe obserwować  <3 Zajrzyj też do nas: www.projekt-nn.blogspot.com  

    ReplyDelete
  13. Zgadzam się z tytułem, a tak a pro po śliczne zdj :)
    http://style-fashion-and-beauty-all-in-one.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny post!!!!
    Oby trafił do wielu ludzi :)
    Zaczęłam obserwować i czekam na kolejny wpis pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie

    http://our-loveliness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Dałaś mi dużego kopniaka,ten post trafił do mnie bardzo mocno,dziękuję Ci:)
    Przepiękne zdjęcia!
    MÓJ BLOG <3

    ReplyDelete
  16. Bardzo pozytywny i motywujący post :) Najważniejsze to dobrze czuć się z samym sobą, we własnym ciele. Już sama akceptacja siebie jest dużym sukcesem. Poza tym tak jak piszesz - jeśli chcemy się rozwijać zróbmy to! Świetny wpis :) I świetne zdjęcia :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. Wow, cały czas obserwuję jak twój blog się zmienia. Oczywiście na lepsze! Jestem pod wrażeniem. Bardzo mądry post.

    natalianowotna.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękne zdjęcia, a cytat w tytule piękny
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ale masz śliczny kolor włosów ♥ strasznie mi się podoba!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Mądry post, dający do zrozumienia. Musimy nauczyć się zaakceptować rzeczy, których nie możemy zmienić. A jeżeli możemy wnieść do naszego życia coś nowego, nie ograniczajmy się. Tak jak napisałaś, są też rzeczy, które można zmienić. Czy chodzi o zwykłą zmianę naszej wagi czy też o dodatkowe zajęcia. Później możemy żałować, że nie odważyliśmy się na zmiany:)
    Bardzo ładne zdjęcia:)
    Będzie mi miło, jeśli zajrzysz do mnie,
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Akceptuję to czego zmienić nie mogę od dawna. Tak samo zmieniam to, co zmienić mogę. Z drugim jest ciężej, bo jak to na mnie przystało nigdy nie mam ochoty, a raczej jestem zbyt leniwa. Nawet jeśli czegoś chcę to mogę to totalnie olać tylko dlatego, że jestem leniwa. Co nie podoba mi się w niektórych momentach.
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  22. To prawda, że tylko od nas zależy, jak potoczy się nasze życie. Bardzo motywujący post:)
    http://fangirlonblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. świetny post :D 
    zapraszam : blogmarinaa.blogspot.com
    obs za obs :*

    ReplyDelete
  24. Kolejny świetny post... Wow! :) Lubie Twój blog, ponieważ to jest to, pasja.

    Zaczynam kontynuację poprzedniego bloga na blogerze i bardzo chciałybym abyś została ze mną na dłużej. ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram
    Ps.obserwuje na ig (pasjealifasion)

    ReplyDelete
  25. Podpisuje się pod tym co napisałaś. Uwielbiam mądre przemyślenia, a u Ciebie takich nie brakuje :).
    Poza tym cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    Powergirls22.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam postu w których jest coś wartościowego, a nie sama pochwała czegoś niewartościowego. Masz rację, trzeba uwierzyć w siebie i biec cały czas do przodu z podniesioną głową! :)


    http://problemymugoli.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zawsze smieszą mnie teksty, które mówią o tym, by pokochać siebie takim, jakim się jest. A własnie, że nie. Trzeba się zaakceptować, tak jak wspomniałas w tym wpisie. Akceptacja siebie to bardzo ważna sprawa, by móc normalnie funkcjonować w zgodzie z samym sobą. A to, co można zmienić - zmieniajmy! Wyjdzie nam to na dobre! :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Bo grunt to patrzeć na siebie swoimi oczami, a nie innych ludzi. Wtedy wszystko wygląda inaczej, a przede wszystkim my 😊

    ReplyDelete
  29. Zawsze jak przeczytam Twój wpis to bardzo mocno się zastanawiam nad swoim postępowaniem. Warto zmieniać to co można, jeśli tylko można ♥
    Cudowne zdjęcia Kinga, piękna stylizacja, bardzo neonowa, to nadaje wyrazistości :))
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Poszukiwanie samego siebie jest niezwykle trudne, ale też i fascynujące, a samoakceptacja jest kluczem do szczęścia :).
    Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale na pewno też nie ostatni. Życzę powodzenia!

    ReplyDelete
  31. świetny post i stylizacja!
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Naprawdę bardzo ciekawy blog :)) Aż zaobserwowałam z tym że ręcznie :)) Zapraszam też do mnie -> magiclovv.com :)

    ReplyDelete
  33. Świetny wpis, cudowne zdjęcia <3

    U mnie na blogu trwa rozdanie, będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział :)

    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/2016/08/rozdanie-enjoy-summer.html

    ReplyDelete
  34. Zgadzam się jak zwykle z tobą, trzeba brać życie w swoje ręce. Wyglądasz obłędnie! Stylizacja na 6

    ReplyDelete
  35. Piękna i zdjęcia prześliczne :)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.