8/12/2016

JAK POWIEDZIEĆ RODZINIE I ZNAJOMYM O BLOGU?


Kiedy zakładałeś bloga, robiłeś to po cichu, w tajemnicy przed wszystkimi? Nie chciałeś nic nikomu powiedzieć, bo bałeś się reakcji? Fali hejtów? To normalne. Wszyscy boimy się krytyki, szczególnie jeśli chodzi o coś, na czym szczególnie nam zależy. Ale musisz wiedzieć, że prędzej, czy później nadejdzie chwila, kiedy będziesz zmuszony powiadomić o tym najbliższych. Jak to zrobić?
   PROSTO Z MOSTU   
Podejdź do mamy, taty, bądź przyjaciela i bez żadnych wstępów, po prostu wyrzuć to z siebie: "Mam bloga!". Znając życie, na początku ich nieco zamuruje, ale kiedy ułożą to sobie w głowie, z pewnością zaakceptują. W końcu to Twoi najbliżsi, zależy im na Twoim szczęściu, a skoro szczęście sprawia Ci blogowanie to nie mają nic do gadania.

Znając życie rodzice będą martwili się o Twoje bezpieczeństwo, więc opowiedz im na czym to wszystko polega. Podaj jak najwięcej plusów blogowania i pokaż jak bardzo Ci zależy. Możesz zaproponować, żeby czytali Twoje posty przed publikacją, albo napisz im link na kartce, żeby w razie czego mieli wzgląd na to, co dodajesz do sieci.

   PÓŁ ŻARTEM, PÓŁ SERIO   
Wymyśl dowcipny przebieg rozmowy. Zrób tak, żeby Twoje piekielnie poważne wyznanie przerodziło się w śmieszną historyjkę. Rozluźnisz tym samym atmosferę, dzięki czemu nabierzesz więcej odwagi do dalszej części konwersacji.

   PRZEZ INTERNET   
Elektronika opanowała świat. W internecie wszystko wydaje się łatwiejsze, bo mniej odczuwamy to, co się rzeczywiście dzieje i szybciej podejmujemy odważne decyzje. Niedługo nie będziemy wychodzić z domów, bo wszystko będzie można załatwić przez internet. Niemniej jednak, w tym przypadku może się on okazać dobrym wyjściem z sytuacji. Podeślij znajomym link do bloga w wiadomości prywatnej lub, jeśli nie masz wystarczająco dużo odwagi, po prostu udostępnij go na swojej tablicy na Facebook'u.

   POZWÓL, ŻEBY SAMI SIĘ DOWIEDZIELI   
Może być tak, że nie wszystkim zechcesz powierzyć swój "mały sekret", dlatego ujawnij go tylko najbliższym i pozwól, by reszta sama się dowiedziała. Zdziwisz się, jak wieści szybko się rozchodzą. Ludzie uwielbiają sensacje i plotki.

Pamiętaj, nie odwlekaj tego na później, nie czekaj na odpowiednią okazję, bo ona może nigdy nie nadejść. Odpowiedni moment jest właśnie tu i teraz. Właśnie w tym momencie. Kiedy tylko skończysz czytać ten wpis- wstań i zacznij działać. Zobaczysz, że kiedy Twoja tajemnica przestanie być tajemnicą, wiele rzeczy zmieni się na lepsze. Zyskasz najlepsze wsparcie, radę i pomoc, chociażby przy robieniu zdjęć.

Oczywiście, znajdą się takie osoby, którym nie spodoba się to, co robisz i za wszelką cenę, będą chciały ściągnąć Cię w dół, ale nie możesz dać się sprowokować, to tylko ich karmi. Kiedy zobaczą, że ich słowa nic dla Ciebie nie znaczą, odpuszczą. Zapomną. I wszystko będzie dobrze.

POWODZENIA!
W komentarzu napisz jak Ci poszło.











|T-SHIRT<SINSAY>|
Za kliknięcie w powyższy link i podanie ceny w komentarzu, w ramach wdzięczności, w przyszłej notce polecę 5 wybranych blogów :) 

63 comments:

  1. Dobre porady! Warto też się zastanowić co ma na celu powiedzenie znajomym o blogu i czy mamy wobec nich oczekiwania?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś. U mnie wyszło to naturalnie. :)
    Post jest świetny- jak cały Twój blog.
    Ogrodniczki:US$15.99
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    ReplyDelete
  3. Ja w końcu muszę sie przełamać i nie ukrywać tego aż tak bardzo.Ja osobiście przed samym założeniem powiedziałam o tym mamie,a dopiero jak założyłam powiedziałam mojej przyjaciółce.
    http://inga73.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne wskazówki! Przed 'ujawnianiem' swojego bloga nie powinno być takiego stresu - w końcu publikujemy na nim to co lubimy, więc czego się wstydzić i ukrywać? Ja powiedziałam mamie dzień po tym jak założyłam bloga i teraz wiem, że mam przynajmniej jedną stałą czytelniczkę :')
    Te ogrodniczki wyglądają świetnie i z tego co widzę za dużo nie kosztują. bo tylko 15.99
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    andszei.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja zupełnie nie pamiętam jak powiedziałam moim bliskim o blogu, ale pamiętam, że było to dla mnie trochę wstydliwe, ale wszyscy normalnie to zaakceptowali

    ReplyDelete
  6. Mega fajny post :D Ja tak po prostu powiedziałam mamie i zaakceptowała to :) Ale i tak przed publikacją zawsze daje najpierw przeczytać posta członkom rodziny i dopiero wstawiam :)
    Ogrodniczki: US$15.99
    Super zdjęcia!
    Miłego dnia!

    ReplyDelete
  7. Super post! Uwielbiam takie rożne wskazówki, ponieważ często je wykorzystuje :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. U mnie nikt oprócz dwóch najbliższych przyjaciółek nie wiedział o blogu. Jednak gdy dostałam propozycję współpracy musiałam komuś o tym powiedzieć. Na początku powiedziałam bratu. On stwierdził, że w sumie moje statystyki nie są aż tak złe, przeczytał maila i wszystko mi wytłumaczył. Potem jednak musiałam powiedzieć rodzicom. Moja mama bardzo się zdziwiła, chciała go zobaczyć. Spodobał jej się. Jednak chciała spytać się mojej starszej siostry o tę współpracę. Ona też bardzo się zdziwiła. W końcu jednak rodzice się zgodzi. Brat pomógł mi odpisać, by wszystko było poprawne, a po kilkunastu dniach przyszła paczka. Teraz tylko mój brat czasem wchodzi na bloga i nie przeszkadza mi to. Jednak gdy reszcie się przypomni bardzo chcą jeszcze raz tam wejść. Nie lubię gdy czytają to co piszę, bo czuję się trochę niekomfortowo. Rodzice nigdy mnie nie krytykują, ale siostra owszem :D Bardzo ciekawy post! Ogrodniczki kosztują $15.99.
    Pozdrawiam, Natalia

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że napisałaś taki post. Jak zakładałam pierwszego bloga, bardziej chciałam, żeby ktoś się o tym dowiedział. Ale zakładając kolejne nikomu o tym nie mówiłam, ale ni dlatego, że się go wstydziłam. Lubię to co robię i każdy to szanuje.
    Śliczne zdjęcia, ogrodniczki 15,99$
    Mój blog

    ReplyDelete
  10. Nie boje się reakcji rodziców i znajomych ale nie czuję potrzeby mówienia im o blogu. Do tej pory powiedziałam tylko siostrze i chłopakowi. Może nadejdzie taki czas gdy będę chciała powiedzieć o blogu komuś więcej. Wtedy skorzystam z tego co tu napisałas :)
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  11. Moi rodzice dowiedzieli się przypadkiem, znajomi. Jakoś tak wyszło. Nie ukrywam swojej pasji, wręcz przeciwnie pokazuje, że ją mam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  12. Nie ukrywałam swojej pasji przed rodzicami. Wiedzieli o tym odrazu 😊

    ReplyDelete
  13. Spadlas mi z nieba z tym wpisem. Moja rodzina jeszcze nie wie że prowadzę bloga a że znajomych tylko kilkoro. Nie wiem w sumie co mnie powstrzymuje

    ReplyDelete
  14. Na szczęście to napisałaś bo właśnie miałam mówić o blogu swojej rodzice i chyba wybiorę to pół żartem, pół serio :) U mnie wiedzą niektórzy znajomi, ale tylko ci co chciałam żeby wiedzieli :)
    Świetne sposoby :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ładne zdjęcia ;) Podoba mi się twój kolor włosów ;)

    ReplyDelete
  16. Ja powiedziałam to moim tak po prostu, po czym poka pokazałam im bloga... Teraz czytają każdy post :D
    Śliczne zdjęcia<3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. moi rodzice wiedzą o tym że prowadzę bloga na początku tego nie akceptowali ale z czasem im przeszło :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja powiedziałam rodzicom, kiedy napisała do mnie firma o pierwszą współpracę. Nie chciałam, żeby wszystko wyszło, kiedy dotrze do mnie paczka, więc musiałam się w sobie zebrać. Objaśniłam wszystko na spokojnie i nie poszło tak źle! Teraz przynajmniej nie muszę kryć się z pisaniem postów i robieniem sesji :)

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. świetna stylizacja i mega zdj ci zrobili :D pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  20. a dlaczego robić z bloga takie wielkie "halo" , to jest jakieś tabu, zakazane?
    po co w ogóle rodzicom mowic o tym, ze sie prowadzi bloga ?? ok, jak ktos ma super relacje z rodzicami to mozna walic prosto z mostu ;)) .

    http://pa2ul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetne sposoby, jednak moi rodzice oraz najlepsze przyjaciółki dowiedziały się od razu, po prostu im powiedziałam i do dziś mi dopingują, a reszta znajomych to sama nie wiem skąd wie o moim blogu :)
    Prześliczne zdjęcia, jak zawsze ♥
    Kliknęłam! - $15.99
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja to już mam na całe szczęście bardzo dawno za sobą. Podeszłam do mamy i powiedziałam wprost, że posiadam bloga. Ona rozgadała całej rodzinie i swoim znajomym, więc poszło z górki.
    Ze znajomymi było tak, że podesłałam linka do największej plotkary w szkole - a ona podesłała go dalej. Proste, czyż nie? :)

    Myślę, że ogólnie nie powinniśmy się tego wstydzić czy bać. Robimy w końcu coś co kochamy i co pozwala się nam rozwijać. :)
    Kliknęłam - cudowne ogrodniczki. (15.99$)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. U mnie nikt z rodziny i znajomych nie wie. Nie muszą. A ogrodniczki ekstra. Gdzie kupiłaś?
    A kolor włosów jest mega. Naturalne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogrodniczki dostałam od firmy ROMWE, jest link.
      A włosy naturalne :)

      Delete
  24. Świetne porady ,które większości na pewno pomogą . W moim przypadku mama wie i przyjaciółki jednak osoby w klasie nie , jeszcze ten rok wolę noc mię mówić dopiero jak zacznę nowa szkołę z nowymi osobami to zacznę od nowa i dzięki temu że będę ich dopiero poznawala o wszystkim powiem wprost :) Obserwuje :*

    ReplyDelete
  25. Mamie powiedziałam przy zakupach, czyli jak piszesz "prosto z mostu" :)
    Tata dowiedział się jak otrzymałam pierwszą paczkę, a znajomi przez internet. Chyba to zaakceptowali :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  26. Rudzielcu, aleś Ty śliczna! Rude kobiety mają w sobie takie COŚ. Będziesz mega sexi w przyszłości, mówię Ci to. Na razie jesteś sjhdjdkdjdjs❤
    Ja o blogu powiedziałam przyjaciółce oraz braciom. Rodziców nie będzie to i tak interesować pewno. Ważniejsze sprawy na głowie mają.;)

    Konstruktywna wymiana komentarzy? 😃😉
    Nie pogardzę też żadnym głosem w sondzie, jeżeli blog Ci się podoba.

    icedaughter.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Moi znajomi wiedzą chociaż im nie powiedziałam dosłownie, po prostu raz wyszło że coś blog i sami znaleźli. Gdyby nie oni już dawno bym to zostawiła :)
    zapraszam do siebie: kanatalia.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  28. U mnie wie tylko mama chociaż jeszcze go nie widziała. Siostrom mówiłam że myślę nad założeniem go to mnie wyśmiały wiec nic nie wiedzą :) a znajomi jak znajdą to znajdą, jak nie to może lepiej :)
    mejbell.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja nie musiałam nic mówić, sami widzieli jak piszę post i się domyślili ;)


    https://strong-power.blogspot.com/2016/08/recenzje-promowanie-blogow.html

    ReplyDelete
  30. Obserwuję cię od jakiegoś dłuższego czasu. Uważam, że coraz badziej zaczynasz przykładać się do tego co robisz. Megaaa wychodzisz na zdjęciach. Pamiętam jak ja wstawiłam na ig w opisie linik do bloga, a po tygodniu szał wśród znajomych bo prowazę bloga. Rodzice dowiedzieli się od siostry i mam teraz od wszystkich motywacje! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  31. Jeśli chodzi o rodziców to właśnie oni namówili mnie do założenia bloga.
    Natomiast jeśli mowa o znajomych wiedzą tylko niektórzy, najbliżsi.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Baaardzo przydatny post! Każdy z mojej rodziny wie o moim blogu. Jedynie znajomi nie. Ale gdy się dowiedzą, nic się nie stanie ;)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Moi rodzice wiedzą o tym i dowiedzieli się o tym od początku kiedy zauważyli że robię dziwne zdjęcia których przedtem nie robiłam lecz to mi się zaczęlo podobać i robię to co lubię. Jeśli chodzi o znajomych to nie chce mówić nikomu ,niech się sami dowiedzą w przyszłości .


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia :) To że ja bloguje wie tylko 6 osób :) Skorzystam z tego co napisałaś, żeby wszystkim powiedzieć :)

    ReplyDelete
  35. Właściwie nie mówiłam nikomu, że mam bloga. Mama by nie miała nic przeciwko, a reszta rodziny nie ogarnia internetu, więc nie ma za bardzo po co. Wie parę znajomych i tyle.. Jesteś taka śliczna. Zazdroszczę koloru włosów *_*

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    ReplyDelete
  36. Dobre porady:). Ja na szczęście nie mam problemu z powiedzeniem innym o blogu, większość osób o nim wie, bo informuję o nowych notkach na moim fb. Mama wie, ale ją mój blog nie interesuje zbytnio, nie zapytała nawet o adres no cóż :3.
    Pozdrawiam! ;)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. MO rodzice i siostra wiedzą, przyjaciele też a reszta... Kto wje ten wie :) Super ogrodniczki :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://oliviamaj.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  38. Ciekawe porady, na razie o moim blogu nie wie za wiele osób, i pewnie niedługo będę musiała o nim komuś powiedzieć, więc wtedy na pewno skorzystam z jednej z Twoich porad :)
    Ogrodniczki: $15.99

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  39. U nas nikt nie akceptuje tego, że mamy bloga i wczoraj spotkała nas dziwna sytuacja, bo każdy chciał z nami selfie dla beki :/ Był to zakład o 10zł -,- Post MEGA! Tak samo jak zdjęcia ;) Pozdrawiamy ;*

    ReplyDelete
  40. Ja na szczescie nie musiałam się z niczym kryć, ani bać reakcji.. ale może dlatego, że mam już swoje lata i treść mojego bloga jest też inna. ;)

    Gorąco zapraszam do przeczytania i skomentowania nowego postu -
    http://www.mamamagda.pl/2016/08/w-jednej-z-ostatnich-edycji-blogosfery.html#comments

    ReplyDelete
  41. Dobrze napisane, ja po rostu jak coś robiłam, to powiedziałam: ale fajn, muszę napisać o tym na blogu. :P I tak to wszystko wyszło, ale jakoś się nie wstydziłam przed rodzicami, gorzej chyba przed szkolnymi znajomymi. Bardzo ładne zdjęci, pozdrawiam, alicjalis.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Bardzo pomocny wpis! Myślę, że wiele osób ma z tym właśnie problem. Moi znajomi jeszcze nie wiedzą, ale rodzinie sama pokazałam i bardzo im się spodobało :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  43. Szczerze mówiąc nie pamiętam już jak powiedziałam rodzinie o blogu. Jakoś tak samo wyszło. Co do znajomych to dowiedzieli się przez instagrama i snapchata, gdzie go któregoś dnia udostępniłam. Świetne rady, które myślę że mogą pomóc nie jednej osobie.
    Cena ogrodniczek - 15.99$

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. U mnie tylko niektórych znajomych wie, ze mam bloga bo troszkę się wstydzę a co do mamy to Ona mnie namówiła żebym go założyła :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/08/babyonlinedress-cudowne-suknie.html

    ReplyDelete
  45. Mega fajny post, super jest to że podałaś nie jedna propozycję. Osobiście to nasi bliscy wiedzą o tym, że prowadzimy bloga i na miarę swoich możliwości starają się nas wspierać. Pozdrawiamy :)

    ReplyDelete
  46. Aż mi się przypomniało, jak powiedziałam mamie, że planuję założyć bloga. Powiedziała tylko, że mam nie obrażać nikogo w internecie, a siostry reakcja oznaczała, że to dla mniej nudne :P
    Były też momenty, że jak chciałam powiedzieć komuś bliskiemu, że bloguję to zaczęłam dodawać, że to dla mnie jest ważne i zależy mi na ich akceptacji, aby to uszanowali ;)

    ReplyDelete
  47. Zakochałam się w twoich włosach! Są mega!!!
    Ja prowadzę bloga dzięki temu że mam wsparcie w osobach mi bliskich.

    ReplyDelete
  48. Nie wiem czy powiedziałabym o tym że prowadzę bloga komuś z rodziny czy bliskiego otoczenia. Niby nic w tym strasznego ale jeśli blog może mi dać w jakiś sposób "anonimowość" to niech tak będzie. Jeśli ktoś przez przypadek by trafił na mojego bloga, połączył fakty i zrozumiał że ja to ja to...też nic strasznego by się nie stało. Ale jeśli mogę tego uniknąć chociaż przez jakiś czas to będę tak robić. Tak dla własnego spokoju :)
    PS. Baaardzo podobają mi się Twoje włosy!
    [http://z-m-k-l.blogspot.com/]

    ReplyDelete
  49. Osobiście uważam, że powinno się powiedzieć najbliższym o swoim blogu. Po pierwsze jest to w większości nasza pasja, coś co uwielbiamy robić, a oni na pewno chcieliby wiedzieć czym się interesujemy, co nas "kręci", etc. Po drugie myślę, że gdyby doszło do tego, że ktoś próbowałby nas bezpodstawnie krytykować, próbował wmówić nam, że jesteśmy beznadziejni z powodu prowadzenia tego bloga (co jest zupełnym absurdem), to ci najbliżsi będą nas zawsze wspierać, bo pragną naszego szczęścia i dobra. Twoje rady są naprawdę świetne. Myślę, że osoby, które nie zdecydowały się jeszcze powiedzieć o blogu swojej rodzinie, znajomym, na pewno teraz zrobią to dzięki Tobie.
    Pozdrawiam!
    Zuuppa ;)
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/08/37-somewhere-over-rainbow-way-up-high.html

    ReplyDelete
  50. moi przyjaciele dowiedzieli się ode mnie, to wyszło samo, mimochodem, po prostu w trakcie rozmowy ;)
    z rodzicami było podobnie - kiedyś mama zapytała co robię na komputerze, a ja po prostu odpowiedziałam
    Pozdrawiam,
    Posy z blibliotekaamarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Masz bardzo ładne zdjęcia. Bardzo dziękuję za odwiedziny
    https://zwyklejmamy.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ogrodniczki:US$15.99
    Ja mamie powiedziałam jakoś normalnie :D siostrze też, dla chłopaka po długim czasie . Oprócz nich wie o nim tylko 5 koleżanek :D Reszta znajomych absolutnie nie mogłaby się o nim dowiedzieć

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    ReplyDelete
  53. Nie pamiętam, jak zakładałam bloga, bo było to parę lat temu. Ale moja rodzina wiedziała od początku, zresztą mój tata też pisze bloga, wspierają mnie, podrzucają pomysły i dają wiele cennych wskazówek. No i są moimi najwierniejszymi czytelnikami :) Także nie warto ukrywać bloga przed rodziną czy przyjaciółmi.
    Pozdrawiam,
    Ola z Muzycznej Listy

    ReplyDelete
  54. Ja pamiętam,ze pierwszy dowiedział się mój brat, on również miał bloga i przez to nie miałam problemu żeby powiedzieć rodzicom o moim blogu:) ps. Świetne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  55. Dzięki za rade :) świetny blog

    ReplyDelete
  56. Mój chłopak kiedyś zauważył nagłówek, zanim zdążyłam zamknąć stronę, a później tak długo szukał, aż sam znalazł. Od tego momentu pomaga mi w prowadzeniu mojego kawałka internetu ;)
    [blog]

    ReplyDelete
  57. Chyba przyda mi się ten post bo właśnie założyłam bloga :) Mam nadzieję że tym razem wszystko pójdzie dobrze bo ostatnim razem kiedy próbowałam skończyło się na wyśmiewaniu. Śliczne zdjęcia! Zostawiam link do siebie: http://mojekolendrowelove.blogspot.com

    Takiego postu szukałam, bo to na razie moje największe zmartwienie a przecież nie zrezygnuję z prowadzenia bloga bo to od zawsze było moim marzeniem

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.