8/19/2016

JAK ZMIEŚCIĆ SIĘ W UBRANIA MNIEJSZE O JEDEN ROZMIAR?


Coraz więcej ludzi staje przed lustrem z grymasem na twarzy. Jest niezadowolonych ze swojego wyglądu, ciała, wagi. Zaczyna się przesadnie odchudzać, głodzić i katować na siłowni. Wszystko po to, by osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Niestety, bardzo często prowadzi to do poważnych zaburzeń odżywiania, a nawet anoreksji, czy bulimii.

Z myślą o tych osobach powstało 30- dniowe wyzwanie autorstwa Anny 'Wilczo głodnej' Gruszczyńskiej, kobiety, która przez 15 lat walczyła z bulimią i tylko dzięki swojej determinacji oraz ogromnej sile wygrała. Teraz działa na blogu i YouTube, motywuje, wpaja zdrowe nawyki i z wyciągniętych przez siebie wniosków ostrzega innych, by nie popełniali tych samych błędów. 

'To nie jest dieta' to wyzwanie, dzięki któremu nauczymy się właściwie odżywiać, regularnie ruszać oraz stawiać czoła nowym wyzwaniom. Książka została przedstawiona w bardzo barwny i ciekawy sposób- jako gra, w której musimy pokonać swoje potwory: 'Leniusa', 'Obżartusa', 'Podjadkusa' i 'Wymówkusa'. Na początku zabawy mamy zero punktów, przy czym nasi przeciwnicy aż sto. Każdego dnia dostajemy możliwość wykonania kilku zadań, za które przyznajemy sobie określoną liczbę punktów. Wyzwania są różne, często trzeba coś narysować lub wkleić, nie braknie zadań pisemnych oraz ruchowych. Na końcu dnia robimy podsumowanie, gdzie przedstawiamy swój jadłospis, trening oraz opisujemy samopoczucie. Na niektórych stronach można znaleźć antystresowe kolorowanki- tak bardzo popularne w ostatnim czasie oraz barwne naklejki!

'To nie jest dieta' nie jest kolejnym, nudnym poradnikiem. Z całą pewnością nie znajdziemy w nim rozpisanych porcji na każdy dzień, tabeli kalorii, czy określonych ćwiczeń. Znajdziemy tu zdecydowanie coś więcej. Między innymi sporo przydatnych wskazówek, dzięki, którym zmienimy nasze życie na lepsze, zdrowsze. Poczujemy się lepiej w swoim ciele. Bezboleśnie zrzucimy kilka zbędnych kilogramów i zmieścimy się w ubraniach mniejszych o jeden, może nawet dwa rozmiary.

TO JAK, PODEJMIESZ WYZWANIE?
KUP TUTAJ EGZEMPLARZ <KLIK>






Dziękuję za kliki w linki pod ostatnim postem :)

52 comments:

  1. Słyszałam o tej książce juz kiedyś i wygląda na naprawdę ciekawą, jednak ja nie mam zbędnych kilogramów, a mam ich nawet za mało, ale może książka pomogła by mi się przestawić na zdrowy tryb życia i jedzenia co pomogło by mi w końcu przytyć ;)


    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  2. Bardzo dużo słyszałam o tej książce i chciałbym ją posiadać ;*
    Dziękuję za polecenie mojego bloga ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja niby na swoja wage nie narzekam, a nie jestem idealnie szczupla, ale ksiazka na pewno ciekawa i pomagajaca w zdrowym stylu zycia :)
    (W.)

    ReplyDelete
  4. Zaciekawił mnie ta książka, chyba ją zamówię!

    Zapraszam na konkurs! http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/konkurs-konkurs-konkurs.html

    ReplyDelete
  5. Podejmuje wyzwanie! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Słyszałam już kiedyś o tej książce, ale dopiero Twoja recenzja przekonała mnie do jej zakupu :) Podejmuję wyzwanie :D
    Co powiesz na wspólną obserwację?;)
    http://girl-with-passion.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. O książce słyszałam już wiele razy i mam w planach ją zakupić już niedługo!

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Oo, nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się być bardzo sensowna :D. Ja na szczęście nie muszę się odchudzać, bo i tak mam niedowagę;).
    Ale dla osób stosujących rozmaite diety taka książka będzie idealna^^.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta książka nie tylko jest przeznaczona do tego, żeby schudnąć, ale także, żeby wprowadzić zdrowe zawyki.

      Delete
  9. bardzo ciekawa ksiazka! moze kupie, jednak jeszcze nie wiem :D sliczne zdjecia :*


    nikolaa123.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo zaciekawiła mnie ta książka! Świetne zdjecia i bardzo ładnie opisane. Buziaczki

    ReplyDelete
  11. Kiedyś już oglądałam o niej filmik i stwierdzam, że to ciekawy pomysł, zwłaszcza dla osób, które chcą co nieco stracić na wadze, choć dla pozostałych może wpoić wiele zdrowych nawyków! :D

    ReplyDelete
  12. Bardzo podobają mi się zdjęcia, książka również wydaje się być bardzo ciekawa.
    Buziaki Kochana

    ReplyDelete
  13. O tej książce słyszałam naprawdę wiele. Myślę, że na tą chwile byłaby trafem w dziesiątkę. Motywacja do ćwiczenia i diety + czytanie! Po prostu niebo! :) Na pewno ją kupię. ;)
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Muszę koniecznie to książkę gdzieś dorwać.

    Zapraszam do mnie na bloga na rozdanie.

    ReplyDelete
  15. Widziałam właśnie ostatnio tę książkę w empiku i nie wiedziałam właśnie, czy opłaca się ją kupić i chyba mnie przekonałaś!! Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  16. świetna książka :D pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  17. oo muszę koniecznie wziąć tę książkę <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nigdy nie słyszałam o tej książce, dlatego super, że napisałaś o tym :) To jest bardzo ważny temat! Bardzo zaciekawiła mnie ta książka, być może skuszę się kiedyś na jej kupno, ponieważ wydaje się naprawdę pomocna :) Zdrowe nawyki żywieniowe, czy wprowadzenie ćwiczeń każdemu z pewnością się przyda! A dzięki tej książce możemy to osiągnąć :) Świetna sprawa!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej książce. Zapowiada się super. Dziękuję, że wybrałaś mojego bloga! ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Fajna książka!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  21. Książka wygląda na ciekawą i chyba godną polecenia szczególnie osobą, które mają problemy z motywacją. Swoją dietę uważają za nic nie jedzenie, co faktycznie może prowadzić do wielu groźnych chorób.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bardzo ciekawy post! :)
    Muszę poszukać tą książkę haha

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. moja rada; aby zmieścić sie w ubrania mniejsze o jeden rozmiar należy schudnąć :D
    Książka ciekawa, ma podejście i do tego motywuje :)

    ReplyDelete
  24. Marzy mi się ta książka ! Widziałam ją ostatnio w księgarni, ale jednak było mi szkoda kasy, żeby ją kupić, chyba jednak do niej wróce.. Super :) !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Słyszałam o tej książce ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ta książka wygląda świetnie, przydałaby mi się :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    ReplyDelete
  27. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale brzmi jak coś idealnego dla mnie. Zdecydowanie zastanowię się nad kupieniem jej!
    http://dziwactwategoswiata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Hej!
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)

    Zapraszam: https://z-igly-widly.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award_22.html

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję, ale nie odpowiadam na LBA.

      Delete
  29. Nigdy nie słyszałam o tej książce chyba skusze się na jej kupno.

    ReplyDelete
  30. Dlaczego wcześniej o niej nie słyszałam ? To książka idealna dla mnie. Czekam na przypływ gotówki i kupuję :)

    ReplyDelete
  31. Też słyszałam o tej książce, akurat mi się przyda.
    http://ewil-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. To ksiązka idealna dla mnie! Super że o niej powiedziałaś bo nie wiedziałabym o niej! NAprawde bardzo lubię twój blog! pozdrawiam :*
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com nowy post :)

    ReplyDelete
  33. super ksiazka! moze ja przeczytam w najblizszym czasie :D

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Słyszałam o tej książce wiele dobrego. Ja póki co nie podejmę wyzwania, bo mam ułożona dietę przez mojego dietetyka i jej muszę przestrzegać. Ale pomysł jest naprawdę świetny. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To cudnie kochana! W książce nie ma narzuconej diety, więc to nie szkodzi. Dziękuję za dobre słówko.- Autorka książki - Ania

      Delete
  35. Nidy nie słyszłam o tej książce, ale wydaje sie naprawdę fajna i moze wiele pomoc :)

    ReplyDelete
  36. Ale ciekawa ta książka, nie lubię gdy dokładnie mam wyznaczone co mam jeść, ta wydaje się być ciekawa:)

    ReplyDelete
  37. Nie słyszałam ani o książce, ani o Annie Gruszczyńskiej. Zostaję na dłużej i pozdrawiam :)

    W międzyczasie zapraszam do mnie:
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Pierwszy raz słyszę o tej książce,
    ale bardzo mnie tym zaciekawiłas :>
    Naprawdę świetny post, pozdrawiam XD

    ReplyDelete
  39. Również cierpię na brak zbednych kilogramów, ale książka prezentuje się fajnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  40. Pięknie dziękuję za recenzję mojej książki. Powodzenia kochana :*

    ReplyDelete
  41. Ja tam nie mam problemów ze swoją wagą. Dobrze mi tak jak jest, ale książka genialna. Wydaje mi się, że w ten sposób można najłatwiej trafić do człowieka - przez zabawę i wyzwania! :)

    neversaynever171.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Mam tę książkę :)) Jest naprawdę świetna! Mam zamiar rozpocząć wyzwanie 1 września i zobaczę czy zadziała :D Ty już ją zaczęłaś czy dopiero będziesz?
    Super post i zdjęcia!
    Pozdrawiam
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem na około 20 dniu. A Tobie życzę powodzenia!

      Delete
    2. Dziękuję bardzo! Mam jeszcze pytanie, czy widzisz efekty z tą książką?

      Delete
  43. Z tego co napisałaś wnioskuję, ze książka jest super. W końcu coś innego niż te wszystkie diety czy inne rzeczy po których i tak nie widać efektów

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.