9/03/2016

MYŚLĄC O CZYMŚ- PRZYCIĄGASZ TO | ZAFUL


Jako ludzie jesteśmy istotami rozumnymi. Codziennie przez naszą głowę przechodzi tysiące rozmaitych myśli. Dumamy nad przeszłością, analizujemy teraźniejszość, oraz zastanawiamy się, co nas czeka w przyszłości. Marzymy, główkujemy, rozkminiamy, dedukujemy, rozważamy. To wszystko dzieje się w naszej głowie. Czasem omylnie wydaje nam się, że na myśli nie mamy żadnego wpływu, że nachodzą nas automatycznie. Dobre, czy złe- co za różnica? Myśli to tylko myśli- nic więcej. W żadnym stopniu nie oddziałują na nasze życie. Otóż to jest nasz wielki błąd.

'Za każdym razem, kiedy coś się dzieje- niezależnie od tego, czy jest to coś dobrego, czy złego, radosnego czy smutnego- dzieje się to za sprawą przyciągania. TO TY jesteś osobą, która to wszystko do siebie przyciąga. Na przykład, znajdujesz pięć dolarów na chodniku. TO TY je przyciągnąłeś. Ktoś, z kim straciłeś kontakt, wysyła Ci z Facebooku zaproszenie, chcąc Cię umieścić w swoim folderze znajomych. TO TY owo wydarzenie do siebie przyciągnąłeś. A być może, natknąłeś się na niesamowite ciuchy na wyprzedaży- idealny rozmiar, a do tego ostatnie na stojaku. TO TY przyciągnąłeś to wydarzenie.'

Jeśli chcesz coś osiągnąć, ale jednocześnie uważasz, że Ci się to nie uda- przyciągasz to. To tak samo, jakbyś szukał w internecie filmu sensacyjnego i wpisał w wyszukiwarkę: 'ŻADNYCH romansideł, horrorów, ani komedii.' Przekonasz się, że wyszukiwarka zignoruje słowo 'żadnych' i skupi się tylko na słowach kluczowych. Tak samo jest z myślami. Myśląc o czymś negatywnym dla siebie i oczekując, że to się nie wydarzy- myślisz o tym, przyciągasz to. Sekret polega na tym, że jedynym sposobem na to, by dostać w życiu to, czego naprawdę chcesz, jest skupienie się na tym, czego naprawdę chcesz. Więc się skup. Wyrzuć z głowy wszelkie problemy, zmartwienia, niedomówienia, niepewności, smutki i wszystko, co staje Ci na drodze do szczęścia. Obserwuj jak Twoje życie zmienia się na lepsze. Pamiętaj, że tylko od Ciebie zależy, co do siebie przyciągasz.

|BLUZA<KLIK>|
|KURTKA<KLIK>|
|PAGE ZAFUL <KLIK>|



|BLUZA<KLIK>|
|KURTKA<KLIK>|
|PAGE ZAFUL <KLIK>|
|SPODNIE<HOUSE>
|BUTY<SINSAY>|
|OKULARY<SINSAY>

W ostatnim czasie odebrałam przesyłkę od ZAFUL.COM. Muszę przyznać, że jest to pierwsza firma, która tak pozytywnie zaskoczyła mnie jakością materiału, z których wykonane są ubrania! Bluza, którą widzicie na zdjęciach od wewnątrz ma białe, cienkie futerko, dzięki czemu jest bardzo milutka w dotyku oraz ciepła. Mogłabym w niej chodzić przez cały czas! Kurtka natomiast idealnie sprawdzi się na chłodne, jesienne dni, które już niebawem do nas zawitają!

Bardzo proszę o poklikanie w trzy pierwsze linki. W ramach wdzięczności, w przyszłym poście polecę 5 Waszych blogów :)




34 comments:

  1. Bardzo dobry post. Zmusza do refleksji. Jestem taka osoba która cały czas się czymś zamartwia, ale przecież to się dzieje w głowie. Masz rację od dziś spróbuje: ) Piękne zdjęcia �� Pozdrawiam slaguu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Masz rację w życiu należy skupić się na tych rzeczach, które chcemy osiągnąć a nie na tych złych
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  3. Zawsze staram się skupiać na tych pozytywnych rzeczach i nie przyciągać do siebie złych myśli, nie zamartwiać się tym, co było lub będzie, tylko żyć chwilą :D
    Piękne zdjęcia! ♥
    Poklikałam:
    $21.54
    $24.49
    + kliknęłam w stronę Zaful
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Muszę przyznać, że to bardzo mądrze przemyślany post. :) Gdy sie skupimy na tym czego chcemy, nic innego nam w tym nie przeszkodzi. :D

    ReplyDelete
  5. Zostaje na dluzej! Zapraszam do mnie!

    http://andziuuu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mega post i zdjęcia!
    Poklikałam:
    $24.49- kurtka
    $21.54- bluza
    oraz kliknęłam stronę Zaful.
    Pozdrawiam ;*
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Poklikane. ;) Świetny życiowy post. Idealnie to wszystko ujęłaś. Mam nadzieję, że nie tylko mi ten post dał dużo do myślenia. Oby tak dalej! ;)

    bluza- 21,54$
    kurtka- 24,49$


    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo mądrze napisany post daje dużo do głowy rózne refleksje przychodzą czytająć tą notke
    Fajnie sie czyta twoje notki
    śliczne zdjęcia :D
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/2016/09/oboz-fanowsko-muzyczny-z-dawidem.html

    ReplyDelete
  9. Post daje dużo do myślenia. Ładne zdjęcia<3
    jbeksiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. oo Kwiatonatorka <3 też mam tą bluzę i jest swietna, bomberkę mam innego koloru ale jeste zadowolona, ładne okulary i zdjęca :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny post :) Świetne porównanie do wpisywania w wyszukiwarkę danych haseł! To jest prawda, że jeśli o czymś myślimy, nagle to się wydarzy :) Wydarzyło się to u mnie nie raz! Piękne zdjęcia :) Naprawdę wspaniale wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie do konca byl to moj pomysl na przyklad. Zainspirowal mnie wpis na Twitterze D.Kwiatkowskiego.

      Delete
  12. Jak madrze o tym napisalas! Podoba mi sie spodob, w jaki przelozylas to na codzienne zycie. W 100% zgodze sie z Toba, ze jezeli chcemy cos do siebie przyciagnac, musimy wiedziec czego chcemy...

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. jejku post napisany świetnie, a przede wszystkim daję nam dużo do myślenia :)
    poklikane :)
    pozdrawiam cieplutko :D

    http://by-klausia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Łał! Ale piękna stylizacja! Kurteczka mega!! Zazdroszczę i powodzenia :* Buziaczki !

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia :) Również poklikałam :)

    ReplyDelete
  16. Gorzej jeśli mamy w głowie same negatywne myśli...
    Masz piękne włosy, możemy się zamienić :D
    https://ikuisestii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. ładnie

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo pozytywny, motywujące post. Super stylizacja, zapraszam do siebie :) http://fashiooncandies.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  19. Bardzo inspirujący post. Tak się składa, że jutro stanę przed ważnym wyzwaniem. Miałam wiele wątpliwości,ale teraz mam same pozytywne myśli. Pomogłaś mi. :)

    http://lifejulczistyle.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że mogłam w jakimś stopniu pomóc. Powodzenia!

      Delete
  20. te zdjęcia to cudo <3
    Pozdrawiam,
    Posy

    ReplyDelete
  21. Nie wierzę w przyciąganie, aczkolwiek cenię sobie pozytywne myślenie, wtedy wszystko staje się łatwiejsze :).
    Pozdrawiam i powodzenia w szkole!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Masz genialny kolor włosów!
    Pozdrawiam,
    normxcore

    ReplyDelete
  23. W swoim życiu miałam dużo pozytywnych sytuacji, które wydawały się niemożliwe do spełnienia, a jednak. Świetnie wyglądasz. <3

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetny post, daje wiele do myślenia. Masz rację powinniśmy się skupić na tym, na czym nam zależy :) Śliczna bluza! :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia :)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję.
      Jeśli Ci się u mnie podoba to zaobserwuj, ja wpadnę do Ciebie to ocenię, czy zaobserwuję. Nie wymieniam się obs ;)

      Delete
  26. Super bluza, sama się nad nią zastanawiałam :)
    Piękny plener, więcej takich zdjęć :)
    Serdecznie pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Dobrze, że oprócz zdjęć ze stylizacją, piszesz jeszcze o czymś ważnym. Tak trzymaj! Daleko zajdziesz:)

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.