10/22/2016

2 DIY: TUMBLR ROOM DECOR


Dobrze jest czuć się miło w swoim domu. Wystrój wnętrza odgrywa niezwykle ważną rolę i znacząco wpływa na nasze samopoczucie. W tym poście przedstawię Ci dwa pomysły na modne, minimalistyczne dekoracje, dodatki do pokoju. Mam nadzieję, że przypadną do Twojego gustu i wykorzystasz, choć część z nich.


 1 DIY: 
 INSPIRED BOARD- INSPIRUJĄCA TABLICA 
• mata zbrojeniowa 
 • czarna farba w spray'u 
• nożyk do tapet 
• drewniane klamerki 
• lampki choinkowe lub cotton balls 
• gotowe obrazki do wydrukowania, papier fotograficzny, drukarka 
• nożyczki 
• dowolne dodatki 

Mata zbrojeniowa nie jest elementem dekoracyjnym, służy w budownictwie, zwykle jest brzydka i zardzewiała, ale kosztuje tylko 3 zł. Wystarczy, że ją odpowiednio wyczyścisz i możesz cieszyć się ciekawą dekoracją. Po oczyszczeniu wymierz i obetnij kratkę na wielkość, która najbardziej Ci odpowiada. Następnie spryskaj farbą i poczekaj aż całość wyschnie. W tym czasie przygotuj obrazki. Pod spodem przedstawię Ci moje projekty, możesz z nich skorzystać. Wydrukuj, wytnij i powieś na tablicy za pomocą klamerek. Na koniec proponuję ozdobić brzegi lampkami lub cotton balls.








|1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|
(kliknij, aby przejść)























 2 DIY: 
 PERSONALIZED POSTERS- PERSONALIZOWANE PLAKATY 
• gotowe plakaty 
• drukarka 
• papier 
• nożyczki 
• ramki na zdjęcia w różnych rozmiarach (i kolorach) 

Wydrukuj i wytnij plakaty. Możesz skorzystać z moich propozycji. Następnie umieść je w ramkach i powieś na ścianie.





















|1|2|3|4|5|6|7|
|ZEGAR TABLICA I RAMKI<LEROY MARLIN>|
• • •

43 comments:

  1. Dwa bardzo fajne wykorzystywanie wolnej przestrzenni
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam takie minimalistyczne pomysły :)
    Głos 331 <3

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  3. Mega pomysły na ozdobienie swojego pokoju!


    http://askaablog.blogspot.no/

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajnie to się prezentuje, ile można samemu wymyślić niewielkim kosztem!

    ReplyDelete
  5. Juz mam nawet miejsce na ta mate. Ciekawy pomysł. Poprosze tate żeby mi pomógł 💪💪

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetnie wyglada!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jakie świetne diy. Muszę skorzystać! <3

    ReplyDelete
  8. Super jest ten pomysł z tablicą! Bardzo mi się podoba :)
    zofiakuca.online

    ReplyDelete
  9. Muszę zrobić sobie taką tablicę ze zdjęciami, jest piękna! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetne pomysły! Ostatnio postanowiłam zmienić coś w pokoju, więc to dobra opcja! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Genialna tablica! Mam w planie zrobić podobną. Szukam tylko takiej siatki, bo niby powinny być w sklepach budowlanych, ale nie mam żadnego w okolicy :P
    Pozdrawiam, W.

    ReplyDelete
  12. Tablica wyszła świetnie, baaardzo mi się spodobała! Drugi pomysł też super! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  13. Świetne propozycje, które na pewno odmienią wygląd pokoju. Pierwszy pomysł z tablicą widziałam, któregoś razu na youtube i bardzo przypadł mi do gustu ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ooo, ciekawie to wygląda, szczególnie podoba mi się ten pierwszy pomysł ;)
    Gdy patrzę na te zdjęcia, mam wielką motywację by sama to zrobić, te tumblrowe fotki super się prezentują ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  15. Teraz te tumblerowe dekoracje są bardzo modne, więc na pewno wiele osób skorzysta z tych diy, bo wyszły na prawdę świetnie!
    www.world-madi.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo spodobał mnie się ten drugi pomysł, chyba nawet go użyję w swoim pokoju. Masz cudny blog <3

    ReplyDelete
  17. Jejku genialne!

    Biorę się do opcji numer 1 :)

    ReplyDelete
  18. Cudowne pomysły, wszystkie przypadły mi do gustu :D

    ReplyDelete
  19. Kurczę, a mi się drukarka zepsuła i nie mam jak wydrukować takich świetnych zdjęć :(
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  20. Prześliczne to wygląda *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. świetne propozycje, na pewno skorzystam z nich i to nie raz. Najbardziej spodobał mi się pomysł pierwszy, ponieważ ładniej wygląda. Pomysł drugi jest też spoko, ale raczej nie umieściłabym go w swoim pokoju.Cieplutko pozdrawiam Naciaka!

    ReplyDelete
  22. Śliczna dekoracja :)
    Numer głosu -361 :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Jezu jakie to fajne <3 Chciałabym takie <3

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Tablica jest niesamowita, sama chętnie umieściłabym coś takiego u siebie! Muszę zapisać sobie tego posta w ulubionych, jeszcze tu wrócę, gdy będę zmieniać coś w mieszkaniu;>

    ReplyDelete
  25. To jest prawda :) W swojej przestrzeni najważniejsze jest to aby czuć się w niej dobrze. Wystrój ma tu duże znaczenie. Ja również zwracam na to nie mała uwagę i stosuję się też do tego praktycznie.
    Zapraszam do mnie. Nowa forma przekazu na blogu :) Do ogarnięcia? Jak dla kogo ! ^^>
    Serdecznie zapraszam ! Za wszystko się odwdzięczam :3
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/ 

    ReplyDelete
  26. Kurczę, dopiero robiłam przemeblowanie i porządki, ale właśnie zainspirowałas mnie do nowych pomysłów! Super wykonanie!
    Pozdrawiam
    Eff :)

    ReplyDelete
  27. Kingo , kochana jak sama okresliłaś piętnastoletnia dziewczyno;) o polowę starsza koleżanka gratuluje Ci super bloga;)

    ReplyDelete
  28. Mam swój mały zestaw plakatów i obrazków na ścianie, a teraz właśnie poluje na taką kratkę :)

    ReplyDelete
  29. Jej jaki piękny ten blog ! ZDJĘCIA masz przecudne. .. nie ma się do czego przyczepić po prostu extra. będę tu zaglądać i dodaje do obserwowanych ;)
    Pozdrawiam
    www.claudelline.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Cudowne pomysły! Na pewno je wykorzystam :) Wspaniałe zdjęcia :)

    ReplyDelete
  31. Świetne pomysły!
    spodobał mi się zwłaszcza pierwszy!
    Mój blog - kliknij! <3

    ReplyDelete
  32. Super pomysły, napewno zrobię taka tablicę ������

    ReplyDelete
  33. Wspaniałe pomysły! Pierwszy wykorzystam na pewno :)
    Oddałam głos, mam nadzieję, że uda Ci się wygrać, życzę powodzenia! - 394
    Pozdrawiam,
    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Genialne pomysły!
    Chyba zrobię sobię taką tablicę ze zdjęciami :)
    Chyba

    ReplyDelete
  35. Pomysły bardzo ciekawe. Zainspirowałaś mnie

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Mata zbrojeniowa daje tyle możliwości ozdobienia, że głowa mała ;-)

    ReplyDelete
  37. Super inspiracje a zdjęcia piękne :)

    http://kontaktpetronelka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. loo ale super inspiracje ! tablica bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  39. Mega DIY! Nigdzie nie mogłam znaleźć takich obrazków. Super są :D Ogólnie świetny post.
    Pozdrawiam!
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Super inspiracje :) Zwłaszcza obrazki w drugim pomyśle! Mega *__*

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    ReplyDelete
  41. Od dawna chce zrobić taką tablicę ale niestety muszę znaleźć na nią miejsce w pokoju, więc jak na razie czeka mnie małe przemeblowanie, a ztymi plakatami spadłaś mi z nieba! W salonie mamy pustą ścianę i chcę właśnie zrobić taką ścianę plakatów/zdjęć/obrazów ale niestety w intenecie nie mogłam znaleźć żadnych ciekawych grafik, te twoje są idealne! Dziękuję!
    Aż w podzięce zagłosowałabym ale teraz zobaczyłam, że konkurs został zakończony, no cóż pozostało mi trzymać kciuki! Mam nadzieję, że wygrasz
    Obserwuję!

    Pozdrawiam
    https://dandiess.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.