10/28/2016

CIY: FIT BATONIKI Z KASZY JAGLANEJ


Batoniki owsiano- jaglane to fenomenalne rozwiązanie na śniadanie do szkoły, czy pracy. Są doskonałą przekąską dla dzieci i dorosłych. Pyszne, szybkie w przygotowaniu i przede wszystkim zdrowe. W przeciwieństwie do sklepowych batoników zbożowych, te nie zawierają ani grama cukru, zagęstników, sztucznych ulepszaczy smaku, ani barwników. Posiadają natomiast wyłącznie wartościowe, naturalne składniki.

 SKŁADNIKI: 
1/2 szklanki kaszy jaglanej 
 1/2 płatków owsianych 
 1 duży, dojrzały banan 
 1 łyżeczka miodu (można pominąć) 
 1/4 szklanki wiórek kokosowych 
 garść słonecznika łuskanego 

Do miski włożyć banan i rozgnieść go widelcem na gładką masę. Dodać miód, następnie wsypać płatki, wiórki kokosowe i słonecznik. Całość wymieszać. Formę keksową wyłożyć papierem do pieczenia. Wyłożyć masę na batoniki. Łyżką ugnieść ją tak, aby była twarda i zbita. Wstawić do piekarnika nagrzanego do temperatury 180 stopni i piec 20 minut. Następnie ostudzić i pokroić na kształt batoników. Smacznego!

































• • •

17 comments:

  1. Gratuluję zakwalifikowania do kolejnego etapu konkursu. Cieszę się, że chociaż niby tak mało ale mogłam Ci w tym pomóc :) Co do przepisu jest bardzo ciekawy i muszę przyznać, że mnie skusiłaś do zrobienia takich batoników, mamy w końcu kilka dni wolnego czyli czasu trochę zawsze się znajdzie :D
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  2. Pyszności! <3
    Piękne sweterki :3

    ReplyDelete
  3. Gratuluję ! :) Super ciasteczka :) Nieziemsko wyglądają i smakują pewnie też nieziemsko :)
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Batoniki wyglądają super! Na początku nie byłam do nich przekonana, ale może jednak spróbuję je zrobić? Przepis brzmi ciekawie :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Te batoniki wyglądają obłędnie, będę musiała je zrobić!

    ReplyDelete
  6. Wyglądają przepysznie. Nigdy nie jadłam batoników z kaszy jaglanej i chętnie skorzystam z twojego przepisu i postaram się je przygotować.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wyglądają przepysznie, z pewnością mogą zastąpić śniadanie :)

    ReplyDelete
  8. O mniam ! Chyba się skuszę bo wyglądają superowo :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam twoje CIY! Na pewno wypróbuję ten przepis, bo batonik wygląda pysznie ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wyglądają pysznie, może kiedyś w końcu przestanę być leniwa i spróbuje coś zrobić :)
    Pozdrawiam, mój blog

    ReplyDelete
  11. Jestem ciekawa jak smakuje. Spróbuję!

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne batony! Nawet nie wiedziałam, że z mojej ukochanej kaszy jaglanej da radę zrobić takie cudeńka. Chyba jeszcze dzisiaj wykorzystam przepis.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    ReplyDelete
  13. o kochana spadłaś mi z nieba z tym przepisem:) zrobię na pewno! obserwuję:)

    ReplyDelete
  14. Świetne batoniki! Koniecznie muszę je wypróbować do szkoły!
    Ceny: US$24.99 US$11.99 US$32.99
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. Ale cudowne muszę wykorzystać ten przepis ! <3

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.