11/04/2016

ILE ZARABIAJĄ BLOGERZY?

Blogerzy zarabiają na swojej pasji. Robią to, co lubią i dostają za wykonana pracę wynagrodzenie, często w postaci gadżetów, przedpremierowych produktów, czy pieniędzy. Jest to wspaniałe połączenie przyjemnego z pożytecznym. Jednak, pod pewnym względem ta sprawa wcale nie wygląda tak kolorowo. To stwierdzenie może wydać się niedorzeczne, aczkolwiek- prawdziwe.

 REAKCJA CZYTELNIKÓW 
Często czytelnikom nie odpowiada to, że bloger, czy blogerka reklamuje jakiś produkt lub markę. Nienawidzą być zmuszani do klikania w linki przekierowujące na stronę internetową firm, po to, by blogerzy mogli dostawać kolejne, darmowe rzeczy. Ich zdaniem autorzy, w momencie nawiązania pierwszej współpracy "sprzedają się" i nie liczy się dla nich już nic, poza zdobywaniem pieniędzy. Jest to ze strony czytelników dość samolubne podejście do tej sprawy.

Aby móc otrzymać współpracę z jakąś, firmą trzeba długo na to pracować. To nie jest tak, że jednego dnia zakładamy stronę, a drugiego otrzymujemy maile z różnymi propozycjami. Czasem musi minąć rok lub nawet więcej, byśmy byli w stanie godnie zareklamować produkty. Aby coś osiągnąć, najpierw należy poświęcić blogu bardzo dużo uwagi i czasu. Wykonać przejrzysty design, co niekoniecznie należy do prostych i szybkich czynności. Zainwestować w lepszy aparat, by czytelnikom przyjemnie przeglądało się stronę. Znaleźć czas na zrobienie zdjęć i ich obróbkę. Zawsze mieć pomysły na nowe wpisy. Redagować je. Promować, by dotrzeć do większej ilości odbiorców. Chcąc, nie chcąc, prowadzenie swojej strony w internecie wcale nie jest łatwe, w szczególności, jeśli do tego dochodzi jeszcze nauka, czy praca. Najgorsze, kiedy mimo naszych starań, mało kto odwiedza naszego bloga, wtedy tracimy motywację. Niektórzy nawet rezygnują.

Przykre jest to, kiedy czytelnicy zarzucają nam, że się "sprzedaliśmy". Współprace są dla nas małym wynagrodzeniem za trud, który wkładamy w swoją stronę oraz motywacją do dalszych działań. Dzięki nim, nasze wpisy stają się ciekawsze. Pozwalają nam organizować dla Was rozdania lub inne ciekawe akcje. Jeśli chcesz, sam załóż bloga i zacznij zarabiać. Zobacz jak to naprawdę wygląda od tej drugiej strony.
|SPODNIE <HOUSE>|
|BUTY <NIKE>|
• • •
Dziękuję Zuzi za kliki pod ostatnim postem :)
Jeśli chcesz zostać polecony w kolejnym wpisie, kliknij w link z bluzą i podaj cenę w komentarzu!






































Na ostatnim zdjęciu zobaczyć możecie moją nową obudowę na telefon, którą zaprojektowałam samodzielnie na stronie etuo.pl. Serdecznie zapraszam Was do zakupów w tej firmie. Posiadają bogaty asortyment gotowych już case'ów, ale istnieje także możliwość stworzenia swojego oryginalnego i niepowtarzalnego. Jakość produktu jest bardzo dobra. Przesyłka dosłownie ekspresowa.  Z czystym sercem mogę polecić tę firmę. Zapraszam!
• • •

20 comments:

  1. Po 2-3 latach blogowania, wiem bardzo dobrze jak to wszystko wygląda od ,,drugiej strony lustra". Niestety, tak jak napisałaś - pomimo mojego trudu, nie udało mi się wybić bloga, zniechęciłam się i to mocno. Myślę, o tym żeby wrócić do blogosfery, ale napewno nie w najbliższym czasie.

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się z Tobą. Ja mam bloga od 4 lat i dopiero rok temu zaczęłam dostawać maile od sklepów. DOSTAWAĆ, nigdy nie pisałam sama, a z doświadczenia wiem, że dużo osób tak robiło. Wynikało to z reguły z tego, że takie osoby założyły bloga tylko po to, aby mieć współpracę. Jednak to inna kwestia, trochę odbiegam od głównego tematu...
    Praca z blogiem wcale nie jest taka łatwa, trzeba poświęcić naprawdę dużo czasu na przygotowanie wszystkiego.

    paczix.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. MAsz racje, wspólprace wymagają dużo czasu, ważne jest to też, jak autor przedstawia daną współprace. Może być to dodatkiem i mogą być wpisy, pisze dla was bo mi za to płacą, co nie wpływa pozytywnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  4. Pięknie zdjęcia, jak zwykle w świetnym otoczeniu! Zgadzam się, współpracę wynagradzają nas za to, ile pracy wkładamy w tworzenie bloga, bo gdyby zliczyć godziny pisania postów, robienia zdjęć czy wyszukiwania informacji na dany temat to trochę tego się zsumuję :)

    Pozdrawiam,
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja dopiero rozpoczynam i sam design osobie zielonej w tym temacie to nie lada problem :-( Ale mam nadzieje ze to co juz osiagnelam na sam poczatek jest juz czyms fajnym. Swietny blog, genialny wpis, dziekuje za niego :-) Serdecznie pozdrawiam :-)MAARIBELLA

    ReplyDelete
  6. Ja uważam, że współprace nie są złe. To takie wynagrodzenie za ten wkład, który wkłada blogger. Piękna ta bluza. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hm... ja kiedyś zrobiłam Wish listę, nie ze współpracy. A jedna dziewczyna radośnie napisała mi: poklikane. Nie miałam nic z tego klikania, linki dałam dlatego, żeby zobaczyli sobie co ile kosztuje, jak ich zainteresuje.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    ReplyDelete
  8. Dużo czytelników ma takie zdanie, ale znajdą się tacy którzy mimo tego ,,sprzedania się" zostają z nami :)

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  9. Świetny post! Znakomicie to ujęłaś :)
    Współpracę nie sa złe, jeśli sa przemyślane :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zawsze wspieram współprace blogerów ;)
    Wiem, że to ciężka praca.

    A zdjęcia wyszły super ;)

    ReplyDelete
  11. Moim zdaniem, współprace są czymś naprawdę dobrym, dzięki nim blogerzy mogą urozmaicać swoje stylizacje, organizować konkursy, rozdania.
    Dokładnie tak jak to ujęłaś są one motywacją do dalszego pisania i wynagrodzeniem za włożony trud.
    Uważam, że wiele osób, którym nie podoba się to, że blogerzy podejmują się współprac są po prostu zazdrosne o to, co osiągnęli inni.
    Śliczne zdjęcie, ta bluza jest mega! *-*
    Cena: US$15.99

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  12. Blog nie jest w żadnym wypadku niczym łatwym do prowadzenia. Sama kilka razy rezygnowałam bo nie miałam dla kogo pisać. Teraz mam więcej motywacji i widzę, że to ma sens.
    Najbardziej jednak boli kiedy czytasz czyjegoś bloga i widzisz, że to wszystko jest dla współpracy, że zdjęcia ani tekst nie mają sensu i wyszstko jest wymuszone

    Ściskam ciepło, Sunshine

    ReplyDelete
  13. Każdy myśli, że prowadzenie bloga to prosta sprawa. Dużo osób myśli, że jak założy bloga to od razu będzie miał sponsora i tylko po to go piszę. Szkoda, że teraz takich blogerów jest dużo.

    ReplyDelete
  14. Świetnie napisane!
    Sama wiem, że aby nawiązać jakąś współpracę trzeba się naprawdę wiele napracować. Jeszcze na poprzednim blogu, który prowadziłam z przyjaciółką miałyśmy ponad 400 obserwacji przez niecały rok, nawiązałyśmy kilka współprac w tym czasie, ale nie spełniałam się w ogóle, bo właściwie większosć postów dodawanych przeze mnie nie miała sensu, nie wyrażałam swoich opini na ważne tematy (co teraz staram się robić), był to blog taki jaki mógłby prowadzić każdy - naprawdę każdy, ale chociaż na początku bawiłyśmy się w obs/obs (później dostrzegłyśmy bezsensowność tego), to i tak nie było łatwo i wkładałyśmy dość dużo czasu i wysiłku, żeby ten blog w ogóle jakoś funkcjonował.
    Teraz prowadząc własnego bloga przez ponad 10 miesięcy nie mam wielu czytelników, ale przynajmniej wiem, że zaobserwowali mój blog z włąsnej woli, bo im się spodobał. Nie jest łatwo i brak przekładu ilości pracy włożonej w bloga na ilość czytelników czy statystyki czasami naprawdę demotywuje, ale najważniejsze dla mnie jest to, że piszę z pasji i jest to fajna odskocznia od normalnego życia, a sesje zdjęciowe z przyjaciółką zawsze są dla mnie świetną rozrywką!
    Wiele osób myśli, że blog jest prosty do prowadzenia. Takie hop siup - 10 minut i post gotowy. W rzeczywistości sprawy mają się zupełnie inaczej.
    A teraz już tak konkretnie w temacie - wspóprace moim zdaniem są dobre, tak samo jak zarabianie na blogu, ale tylko, jeżeli wciąż blogujemy z pasji, a nie dla pieniędzy. Też strasznie denerwuje mnie jak ludzie komentują u kogoś, że się sprzedał. Musieliby mówić to właściwie wszystkim/prawie wszystkim osobom publicznym.
    trochę się rozpisałam... hehe, ale temat naprawdę mnie zaciekawił :)

    💦YOZIZIRA.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Dopóki sama nie zaczęłam pisać bloga wydawało mi się to takie proste. Teraz kiedy bloga prowadzę już rok często brakuje mi czasu by wszystkim się zająć. Często nie mam pomysłów na posty. Dużo osób mówiło mi, ze po co to wciąż robię? Moja odpowiedź zawsze brzmiała tak samo. Bo to lubię, bo to moja pasja. Do postów na moim pierwszym blogu, którego miałam z przyjaciółką niezbyt się przykładałam. Teraz dążę by mój blog stawał się coraz lepszy :D

    A bluza jest fantastyczna!
    cena:$15.99

    Pozdrawiam,
    https://myylifeedreamss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja kilka miesięcy temu czułam, że się wypalam - musiałam zrobić sobie przerwę bo nie chciałam niszczyć tego co tak długo budowałam. Przez te kilka miesięcy zmieniłam się diametralnie to samo przeszedł mój blog.

    ReplyDelete
  17. Nie rozumiem osób które nie potrafią spojrzeć na coś od innej strony i interpretują jak im wygodnie czyli tym jakże popularnym zwrotem pt. "SPRZEDAŁAŚ SIĘ"
    Mądrze prawisz moja imienniczko :D
    Naprawdę podoba mi się twój blog. Widać ile serca i pasji w niego wkładasz.
    PS. Świetne zdjęcia! No i miałam dziwne wrażenie, że fotki zostały strzelone pod lasem koło mojego domu XD

    http://czarnyzeszycik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Post poruszający temat - moim zdaniem - ważny dla każdego blogera. Bloguję od niedawna, ale w stu procentach się z Tobą zgadzam. Świetne zdjęcia :3
    swiatlo-zastane.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Bloga założyłam dla siebie, a nie pod kątem współprac. Z czasem zaczęły się pojawiać pierwsze propozycje, z których oczywiście się ucieszyłam. Odwiedzam różne blogi. Czasami widuję takie, z których kolejne 5-10 postów dotyczy współpracy i prośby o kliki. To trochę zniechęca.
    Mój blog nadal nie jest na moim wymarzonym poziomie, ale powoli coraz bardziej go rozkręcam. Co tak jak napisałaś wymaga wiele czasu i zaangażowania. Dlatego cieszy mnie to, że dostaję za to jakikolwiek wynagrodzenie.
    Uważam też, że jeśli się z kimś współpracuje, to jednak powinno się dodawać ładne i przejrzyste zdjęcia. A niestety widzę też wiele zrobionych na odczepnego, żeby tylko pokazać co się dostało.

    ReplyDelete
  20. Great post! Beautiful photo!
    You have gorgeous hair!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.