12/02/2016

JAK POCZUĆ ŚWIĄTECZNY NASTRÓJ?

Od kilku lat świętom Bożego Narodzenia brakuje magicznego klimatu. Tradycyjne, wigilijne potrawy znudziły się i straciły smak. Choinka jakby zbladła. Nie ma śniegu, zamiast tego grudzień jest szary, deszczowy i pochmurny. W telewizji, jak co roku niezmiennie leci film "Kevin sam w domu", którego treść wszyscy z pewnością znają już na pamięć. Nikt nie wie, czym tak na prawdę spowodowany jest zanik świątecznej atmosfery. Ludzie zapomnieli jak przeżywali święta dawniej, w dzieciństwie, jakie towarzyszyły im emocje, radość. Co zrobić, aby je przywrócić? Jak poczuć świąteczny klimat?

 PRZYGOTUJ KALENDARZ ADWENTOWY 
Kalendarz adwentowy z pewnością towarzyszył Ci od dzieciństwa oraz umilał odliczanie do świąt. Codzienne wyjmowanie jednej czekoladki było fajne, ale może w tym roku zrobisz troszkę inaczej? Proponuję Ci przygotowanie własnoręcznego kalendarza, będzie on dokładnie taki o jakim marzysz. Co więcej- będziesz w nim mógł umieścić taki "podarek" jaki tylko zechcesz. Podczas jego projektowania oraz tworzenia z pewnością wkręcisz się w świąteczny klimat! Za tydzień na blogu zaprezentuję moją propozycję takiego kalendarza!

 IDŹ NA ŚWIĄTECZNE ZAKUPY, PRZYGOTUJ PREZENTY 
Centra handlowe w tym okresie są bajecznie przyozdobione. Z pewnością wystarczy, że tylko wejdziesz, a od razu udzieli Ci się świąteczny nastrój. Tym bardziej, że w centrum będziesz po to, by kupić prezenty. Zrób miłą niespodziankę bliskim, spraw im radość. Na pewno udzieli się ona również Tobie!

 UPIECZ COŚ 
Z jakim wypiekiem najczęściej są kojarzone święta? Oczywiście z piernikami! Przygotuj je, najlepiej w towarzystwie bliskich Ci osób. Zapach przyprawy do pierników oraz rodzinna atmosfera sprawią, że poczujesz, że święta są już tusz, tusz! Niebawem na blogu pojawi się kilka moich propozycji na grudniowe smakołyki!

 SŁUCHAJ ŚWIĄTECZNYCH PLAYLIST 
Podczas wykonywania codziennych czynności, sprzątania, gotowania, nauki, czy podróży autobusem, włącz sobie świąteczne, klimatyczne piosenki. Z pewnością umilą Ci one czas oczekiwania na nadchodzące święta.

 ZRÓB ŚWIĄTECZNE PORZĄDKI 
Wielu ludzi lubi przed świętami zrobić generalne porządki w całym domu. Właśnie z tym kojarzą święta. Jest to świetny pomysł, by w końcu uporządkować to, na co nigdy nie było czasu oraz cieszyć się z ładnie ułożonych rzeczy. 

 OZDÓB POKÓJ 
Świetnym pomysłem na wpędzenie siebie w świąteczny nastrój jest przyozdobienie swojego pokoju, mieszkania, czy nawet całego domu świątecznymi dekoracjami. Lampki, cotton balls, choinki, aniołki, bombki. Możliwości jest wiele. Wszystko zależy od Ciebie.

 WYKONAJ ŚWIĄTECZNE DIY 
Świąteczne ozdoby, o których wspomniałam w poprzednim akapicie możesz przygotować sam. Dzięki temu, będą one oryginalne, a przygotowując je, najlepiej podczas słuchania świątecznej playlisty jeszcze bardziej wkręcisz się w świąteczną atmosferę. Szukaj inspiracji i działaj! Niedługo na blogu pojawi się kilka moich propozycji na DIY!

 WYŚLIJ KARTKI ŚWIĄTECZNE 
Tradycyjne wysyłanie listów pomału zastępują internetowe poczty, kartki świąteczne- SMS-y, a szkoda. Warto pielęgnować tę piękną tradycję, kupić i wysłać kartki najbliższym. Z pewnością zrobi im się miło na sercu. Tylko pamiętaj, by wysłać je odpowiednio wcześnie, by na pewno dotarły na czas!

 OGLĄDAJ VLOGMAS 
Vlogmas to bardzo popularna seria na YouTube. Polega na dodawaniu przez YouTuber'ów daily vlogów z każdego dnia- od 1 do 24 grudnia. Dzięki temu, możemy 'podglądać' życie naszych idoli, patrzeć jak oni przygotowują się do świąt oraz inspirować ich działaniami. Dobrym pomysłem jest także nagranie własnego vlogmasu, by podczas świątecznego, rodzinnego obiadu powspominać wszystkie przygotowania.





|BLUZA <KLIK>|
Poproszę o klik w powyższy link oraz podanie ceny w komentarzu. W ramach wdzięczności, w przyszłym wpisie polecę 5 Waszych blogów.
• • •










16 comments:

  1. Podane przez Ciebie rzeczy już przez samo czytanie wprowadziły mnie troszeczkę w ten świąteczny klimat. Kocham Boże Narodzenie, więc na pewno wykonam Twoje pomysły! :3
    Trzymaj się ciepło! :*
    cena bluzy: $12.18

    neversaynever171.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Boże Narodzenie nie mogę sie doczekać wspólnego czasu spędzania z rodziną
    Mój blog

    ReplyDelete
  3. Bardzo przydatne rady, ja w tym roku planuję zrobić kilka rzeczy DIY, aby trochę przyozdobić mój pokój ;)
    Z chęcią będę oglądać vlogmasy, już Cię dodałam na snapie i to ja robiłam screena, haha, ale to dlatego, że miałaś prześlicznie urządzoną komodę w tle ♥ Zauważyłam, że masz bardzo ładny pokój, może pokazałabyś go kiedyś we vlogmasie? ;)
    Cena: $12.18

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia są na prawdę świetne, aż ci zazdroszczę. Myślę że u mnie niebawem też będzie sesja. A u mnie właśnie wleciał Haul z BLACK FRIDAY, także wpadaj i komentuj, a jeżeli ci chcesz zostać na dłużej zaobserwuj.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/2-blogmas-black-friday.html

    ReplyDelete
  5. mnie w nastrój wprowadzają wieczorne spacerki po oświetlonym mieście oraz muzyka. Cena bluzy : 12.18$
    http://s-busz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zgodzę sie z tym, ze święta straciły ta magię i nie są takie jak kiedyś. Myśle, ze jest to spowodowane tym, ze już w listopadzie wszystko jest świątecznie przyzdobione, a co za dużo, to nie zdrowo. Ciekawe propozycje

    ReplyDelete
  7. Swietnie jak Zawsze ;) już nie mogę się doczekać świat;) przystrojenia i choinki buziaki pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Sama wiesz, że u mnie już od listopada leci świąteczna playlista, haha! Czekam na przepisy, a także na DIY, może w końcu nauczę się coś plastycznego robić!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo lubię święta, ponieważ wtedy moja cała rodzina spotyka się razem.Pomimo kłótni i wielu innych rzeczy w tym okresie każdy jest dla siebie miły, szkoda że to tylko raz do roku. Święta kojażą mi się również z poznawaniem mojej rodzinki, wujków i ciotek. Nie spędzam z nimi dużo czasu a ten magiczny okres sprawia, że mogę ich więcej poznać. Ozdabianie pokoju to coś dla mnie co roku największą radością dla mnie jest dekorowanie pokoju. Co roku wygląda on inaczej.W tym szykuję naprawdę coś super. Diy jest to też jedna z moich ulubionych rzeczy. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Ja o dziwo w tym roku mega czuje atmosfere swiat i odliczam juz do nich!
    Bluza: 12.18$

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete
  11. Ja to chyba zatrzymałam się na etapie dziecka, bo ja czuję magie świąt co roku:P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    kliknęłam w bluzę :)

    ReplyDelete
  12. moim zdaniem czucie magii świąt to przede wszystkim kwestia podejścia :)
    osobiście bardzo lubię Święta i czekam na nie z niecierpliwością :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja przygotowuję klimat poprzez ozobienie pokoju, zrobiłam również odliczanie do świąt, kupuję równie świąteczne wydanie słodyczy :)
    Reklamy świąteczne również dają duży nastroj ale przed wczesne ich puszczanie jest denerwujące :/

    ReplyDelete
  14. Ja uwielbiam święta, ale nie zaczynam jakoś przesadnio wcześniej się do nich przygotowywać:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. zdobienie pokoju i mandarynki to jest coś :D
    ladne zdjecia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. O tak! Jutro zaczynam przystrajanie :). Piiiękne włosy i świetny klimat zdjęć <3

    http://agnesssja.blogspot.com/2016/12/parka-z-futerkiem.html

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.