1/22/2017

ZACZNĘ OD... TERAZ !


Nowy rok- nowa/ nowy ja. Pewnie na początku stycznia, podobnie jak większość ludzi wypowiedziałeś w myślach to zdanie. Miałeś wielkie ambicje, odnośnie tego roku. Dużą motywację i chęci do działania. Ale czy po upływie zaledwie 22 dni nadal ją masz? Jeśli tak, to gratuluję z całego serca, jednak zdecydowanie duża część już dawno odpuściła i po raz kolejny przegrała. Nie chce im się chodzić na siłownię, trzymać diety, odechciało im się już oszczędzać, nie mają ochoty spełniać swoich postanowień. Zniechęcili się i wrócili do dawnych przyzwyczajeń, a spełnianie wszelkich ambicji ciągle przenoszą w czasie. 'Zacznę od jutra, od poniedziałku, od ferii zimowych, od przyszłego miesiąca, od wakacji, od weekendu.... dobra, od nowego roku ! '.

Jaki tak na prawdę jest sens przekładania czegoś na później? W końcu to 'później' może nigdy nie nastąpić, a może być już wtedy ZA PÓŹNO! Nie warto czekać na spełnianie swoich marzeń i planów. Nie ma czegoś takiego, jak właściwy moment. Jest za to tu i teraz. Największą przeszkodą jesteśmy my sami i nasze lenistwo. Leżąc na kanapie niczego nie osiągniemy. Warto zapracować na swój sukces. Nieraz już sam proces stanie się dla nas dużym dokonaniem. Jeśli  nie będziemy się poddawać, jeśli będziemy się starali być lepszym sobą dla siebie to za parę miesięcy podziękujemy sobie, że teraz się nie poddaliśmy i, że działamy. To będzie świetne uczucie!





BLUZA<KLIK>
•••
PRZYPOMINAM O ROZDANIU! WYGRYWAJĄ AŻ 4 OSOBY!

19 comments:

  1. Jesteś strasznie fotogeniczna i śliczna! :) Piękny kolor włosów ♥ Z chęcią obserwuje Twój blog!
    Pozdrawiam :*
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz pięknie!
    Masz racje, często odciągamy nasze cele, a później jest już za późno na ich zrealizowanie ;(

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam na bloga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ps. Dodałam zgłoszenie w poście o rozdaniu :) Pozdrawiam serdecznie.

      Delete
  3. Nowy rok to tylko nowy rok. Wszystko od początku można zacząć każdego dnia, jeśli tylko naprawdę się tego chce. Racja, nie ma sensu odkładać wszystkiego na później.
    Cudne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hello,
    enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    ReplyDelete
  5. Jutro to tylko wytwór naszej wyobraźni :)
    ooo widzę nowy szablon, dawno tu u ciebie byłam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  6. Ja sobie nie stawiam celów na nowy rok. Uważam, że jeśli będę chciała coś zmienić to każdy dzień jest dobrą okazją do tego, a nie tylko 1 stycznia :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  7. Ja zrobiłam sobie listę postanowień noworocznych, ale tym razem mam zamiar dotrzymywać je bez presji. Zjem czekoladę? Trudno. Nie będę się przecież za to katowała. Świetny post i zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. U mnie nastrój zmienia się praktycznie codziennie, jednego dnia czuję, że mogę wszystko, a następnego jedyne o czym marzę to wygodne łóżko, ale mimo to staram się trzymać swoich postanowień. Masz rację, że nie wolno odkładać niczego na potem, bo nie wiemy czy jutro w ogóle nadejdzie.

    neversaynever171.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nie warto odkładać niczego na później. Powinniśmy spełniać swoje marzenia i plany jak najszybciej, bo tak jak napisałaś ,,nie ma czegoś takiego jak właściwy moment''
    A i sprawdź link do bluzy, bo mie nie chciała wyświetlić się strona i wyskoczył błąd ;)
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mam takie pytanie ;) Czy Ty osobiście jesteś zadowolona z Siebie? Nadal dążysz do celu którego Sobie postawiłaś? Po prostu jestem ciekawa. Ja osobiście odkładam wszystko na później ale to zależy o czym mówimy, ale na pewno cały czas dążę do lepszej wersji Siebie by być w pełni zadowoloną ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  11. Według mnie plany i marzenia powinnyśmy spełniać tu i teraz, tak jak piszesz. A nie wszystko przekładać i czekać na lepszy moment.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. Dokladnie :)) denerwuje mnir to 'od jutra'

    ReplyDelete
  14. Hejka :)
    Kiedy wyniki rozdania ;) ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam do zwycięzcy maila.
      Oficjalne wyniki podam w przyszłym poście ;)

      Delete
  15. Rzeczywiście często tak jest, że przekładamy istotne dla nas w większości postanowienia. Ja jednak jestem dumna, ponieważ moje główne postanowienie, czyli zadbanie o bloga się spełniło i z pewnością nie stanę znów w miejscu :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.