1/13/2017

ZOSTAŃ SWOIM NAJLEPSZYM PRZYJACIELEM | ROZDANIE



Spójrz w tym momencie w lustro. Kogo widzisz? Siebie, to oczywiste. Jak oceniasz tę osobę? Lubisz ją? Raczej nie... Podoba Ci się to jak wygląda? Nie... Co sądzisz o jej twarzy, figurze, oczach? Uważam, że jest zbyt gruba, ma za małe oczy, za bardzo okrągłą twarz... Ładnie się dziś ubrała? Nie, paskudnie... Wymień kilka jej zalet. Nie dostrzegam... Traktujesz ją jako...? Wroga, zdecydowanie!

Ze wszystkich ludzi na świecie, najbardziej nie odpowiada Ci Twoja własna osoba. Jest ona najlepszym obiektem do atakowania, osądzania, poniżania i krytykowania. Ciągle uważasz, że jest za taka, za taka, za taka... Nie podoba Ci się w niej to, tamto, siamto... Ma za mało tego, tamtego... Ciągle obwiniasz ją o wszystko, co złe. Karzesz za wszelkie niepowodzenia. Traktujesz jak swojego przeciwnika, a przecież tak na prawdę jest Ci ona najbliższa. To z nią spędzasz 24 godziny na dobę i to 7 razy w każdym tygodniu... Może warto byłoby zbudować dobrą relację?

Zmień nastawienie do własnej osoby. Spróbuj siebie zrozumieć, zaakceptować i w końcu przestań krytykować i oceniać. Nikt nie jest idealny i nikt nigdy nie będzie. Koniec tematu. Jesteś jedyny w swoim rodzaju, wartościowy i ważny. Daj sobie to poczuć. Bądź dla siebie życzliwy. Komplementuj się, jeśli trzeba. Ceń siebie i doceniaj swoją wartość. Szanuj się. Bądź ważny w swoim życiu.

Zacznij się chwalić. Nie bój się dopuszczać do siebie myśli, że coś zrobiłeś dobrze. Bądź dumny ze swoich sukcesów.

Rozmawiaj ze sobą, jak przyjaciel z przyjacielem. Zaopiekuj się sobą. Dodawaj otuchy i nadziei w trudnych okolicznościach. Wspieraj w trudnych chwilach. Pocieszaj przy potknięciach. Staraj się rozpoznawać i rozumieć swoje potrzeby, uczucia, myśli i doświadczenia. Kochaj siebie i traktuj tak, jak traktowałbyś swojego najbliższego przyjaciela. Zasługujesz na taką samą miłość, jaką obdarzasz innych.







•••
http://neversaynever171.blogspot.com/

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA ROZDANIE, WYGRYWAJĄ AŻ 4 OSOBY! POWODZENIA!
ROZDANIE >> KLIK <<

21 comments:

  1. Bardzo ciekawy wpis oraz śliczne zdjęcia , jesteś bardzo fotogeniczna , pozdrawiam;)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bardzo mądry wpis, pełen motywacji i daje do myślenia :) Ładne zdjęcia ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny wstęp! Ogólnie bardzo podoba mi sie post ;)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. To ostatnie zdanie jest cudowne!
    Mam duży problem z akceptacją siebie, ale z czasem się przełamuję i widzę, że jest coraz lepiej.
    Wyglądasz przesłodko w tych kucykach ♥ Kliknęłam w link.
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mądre słowa, nie należy siebie krytykować. Piękne zdjęcia i cudowna fryzura, zawsze chciałam mieć rude włosy. Obserwuję!

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Kocham twoje posty!! Zawsze potrafisz pomóc <3

    Mój Blog - Klik

    ReplyDelete
  7. Bardzo mądry post, życie od razu stanie się lepsze ! :)

    ReplyDelete
  8. świetny post i ładne zdjęcie, napisz z jakiej stronki masz szablon ? :) www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Dziękuję.
    Szablon robiłam sama. :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo mądry post! Powinien dotrzeć do wielu dziewczyn ;)

    http://tuklaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Dający do myślenia post. Warto polubić siebie. Wtedy życie staje się łatwiejsze i ciekawsze

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja już dawno przestałam tak myśleć. Mimo, że jest wiele rzeczy, które mi się we mnie nie podobają, to je zaakceptowałam. Jest jak jest. Narzekanie, użalanie się nad rzeczami, których nie mogę zmienić jest zbędne. ;)

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    ReplyDelete
  13. Pięknie wyglądasz, super masz włosy :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  14. Dokładnie. Najważniejsza jest akceptacja siebie. Świetny post i cudowne zdjęcia

    Zapraszam do mnie

    https://happily-pink.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Cudownie wyglądasz! Piękna bluza! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Najłatwiej jest obwiniać siebie :) ale jeżeli nie pokochamy siebie to nie będziemy w pełni szczęśliwi :) Bardzo mądry i świetnie napisany post!

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetny, mądry wpis :)
    Zacznijmy od siebie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Warto dać z siebie wszystko. Bycie przyjacielem i nie szukanie w sobie wad, jest najważniejsze i czyni życie prostszym! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    ReplyDelete
  20. To jest najtrudniejsze.
    Nigdy tak naprawdę chyba nie zaakceptuje swojej własnej osoby w 100% bo coś cały czas chciałabym zmienić. Nie chodzi mi to oczywiście o wygląd zewnętrzny (to też, ale to inna bajka :P) ale o wygląd wewnętrzny.
    Zapraszam na mojego bloga

    ReplyDelete
  21. Ja już dawno zaakceptowałam siebie. Dobrze napisany post! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.