3/12/2017

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCESZ?



Niedziela. 12 marca. Dochodzi godzina 14. W jakim teraz jesteś miejscu? Co robisz? Jakie masz plany na dziś? Co zjesz na obiad? O czym myślisz? O czym marzysz? Czy jesteś teraz szczęśliwy? Może się czymś martwisz? Płaczesz? Boisz się czegoś? Pokłóciłeś się z kimś? Bez względu na to, na jakim etapie życia obecnie się znajdujesz odpowiedz sobie na jedno pytanie: Czy to, co robisz dzisiaj przybliża Cię do miejsca, w którym chcesz być jutro?


Bardzo często tracimy czas na robienie czegoś, czego w rzeczywistości wcale nie lubimy. Nie sprawia to nam żadnej radości, ani satysfakcji. Ale wykonujemy to odruchowo, przyzwyczajeni do codziennej rutyny. Za bardzo uzależniamy się od miejsca i jakości życia, w którym funkcjonujemy. Żyjemy tak, jak jest nam najwygodniej. Podejmujemy działania, które musimy podejmować. Biernie poddajemy się otoczeniu, w którym się wychowaliśmy i to ono wyznacza nam drogę, jaką chodzimy. Pogrążeni w tej rutynie dłuższy czas, uświadamiamy sobie, że takie życie nas przytłacza. Mamy wrażenie, że ciągle stoimy w miejscu. Dlaczego? Bo nie robimy tego, co rzeczywiście chcemy. Warto się zastanowić nad tym, czego tak naprawdę oczekujemy od życia. Jakie są nasze marzenia i ambicje oraz, czy to, czym w tej chwili się zajmujemy przybliża nas do ich osiągnięcia.










WYKONUJĘ DESIGNY NA ZAMÓWIENIE!
WIĘCEJ INFORMACJI TUTAJ: KLIK !

15 comments:

  1. Świetnie napisane :D Piękne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam!

    http://marysiachudy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pisalam o tym samym u siebie na blogu,haha. Super pocztatek tekstu:))
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nie jestem w 100 procentach zadowolona z mojego życia. Ten post skłonił mnie do zastanowienia się nad nim. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Marnowanie czasu, którego wbrew pozorom nigdy nie ma zbyt wiele, jest chyba cechą naszego społeczeństwa..Szkoda.
    Fajny post, bardzo daje do myślenia i..motywuje! :)
    Śliczna jesteś!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wspaniały wpis, skłonił mnie do refleksji. Uwielbiam czytać posty, dzięki, którym zaczynam rozmyślać na dany temat. Jestem pierwszy raz na twoim blogu, ale zdecydowanie nie ostatni! Będę z niecierpliwością czekała na nowe posty.
    mój blog

    ReplyDelete
  6. bardzo dużo chciałabym zmienić w swoim życiu, lecz czasem nie wiem jak się do tego zabrać ;* świetnie wyglądasz ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  7. wyglądasz cudownie :))


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja czasami lubię zmiany w moim życiu a zwłaszcza gdy później okazuje się że były jak najbardziej trafne :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Ludzie niestety często boją się zmian i jak zastoją tak się w jednym miejscu, tak potrafią tkwić w nim latami :/
    Masz rację, ażycie trzeba czerpać pelnymi garściami i wyciskać kazdy dzien jak cytrynę :)

    Świetna bluzka <3

    ReplyDelete
  10. Te pierwsze zdania to ja i szkołaXD Mam nadzieję, że w liceum się zmieni ta moja rytuna i zacznę robić to co chcę. Póki co przede mną egzamin i brak czasu<< Śliczne zdjecia♥

    ReplyDelete
  11. Kiedyś byłam osobą bardzo pesymistycznie nastawioną do życia. Miałam wrażenie, że nic mi się ie udaje i nigdzie mi się nie podoba. Przeżyłam wiele przeprowadzek za nim znalazłam swoje miejsce... ale w końcu znalazłam swoje miejsce na ziemi i prawdziwą miłość , bez kłamstw i upokorzeń :) Mam prawie 28 lat, mieszkam w Belgii i jestem w szczęśiwym związku od 7 lat :)
    PS. Świetny blog, obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, trochę się powtórzyłam z tym miejscem na ziemi :P upss

      Delete
  12. Niestety czasem ta rutyna jest obowiązkiem i potrafi nas spowolnić w drodze do tego czego chcemy. Szkoła jest obowiązkową rutyną i gdy wracam z niej o 16stej, później muszę się jeszcze uczyć to nawet ciężko znaleźć czas na jakiejś pasję. Dlatego szanuje wszystkie te osoby, które w tym wszystkim potrafią jeszcze wcisnąć swoje zainteresowania.
    M Ó J B L O G

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia <3 Niestety każdy z nas często wpada w rutynę :c

    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.