4/15/2017

TO TY WSZYSTKO TWORZYSZ


Wszystko zaczyna się w głowie. To Ty dopuszczasz do siebie różne myśli, pragnienia i wyobrażenia. W głowie powstają Twoje marzenia. To Ty masz wpływ na to, co z nimi stanie się dalej. Czy dołączą do 924254312345... niespełnionych życzeń, czy weźmiesz je w swoje ręce i coś z nimi zrobisz. To Ty kontrolujesz swoje życie. Nie możesz dopuścić do siebie myśli, że los jest zapisany i wszystko będzie tak, jak już ktoś z góry ustalił. N I E- to Ty wszystko tworzysz. Masz kontrolę nad całym swoim życiem. Możesz dokonać wszystkiego, czego tylko zechcesz. Możesz zdobyć wszystko, czego zapragniesz. Możesz zostać każdym, kim zechcesz zostać. 

Tylko nie możesz stać w miejscu. Zacznij coś robić. Ogarnij się. Niczego nie dostaniesz za darmo. Nie czekaj na to, co przyniesie życie. Sam zapracuj na swój sukces. Uwierz, że Ci się uda i że dasz radę. Naprawdę- możesz W S Z Y S T K O. Działaj!









19 comments:

  1. To prawda , jeżeli czegoś bardzo chcemy to osiągniemy to ale najpierw musimy ciężko pracować :) Ładne zdjęcia .Wesołych Świąt !

    Dopiero zaczynam : http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Na początku - Wesołego Jajka! :)
    Ten post będę czytała sobie codziennie rano przed pójściem do szkoły, za każdym razem kiedy zwątpie w to, że nie nauczę się grać na gitarze i kiedy nie będzie mieć motywacji do nauki angielskiego.
    Dziękuję <3
    I pamiętaj, że zawsze masz dla kogo pisać. Zawsze znajdą się osoby,które z chęcią wchodzą na twojego bloga (czytaj ja, która wchodzę co 5 minut haha). Mam nadzieję, że wszystko się ułożyło i że jest okej. Trzymam kciuki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ♥
      Na pewno nauczysz się grać na gitarze i będziesz perfekcyjnie mówić po angielsku! Wierzę w Ciebie z całych sił i trzymam za Ciebie kciuki. Dasz radę!
      Dziękuję za wsparcie ♥

      Delete
  3. Cudowne zdjęcia ! Marzenia się same nie spełnią :) Trzeba im pomóc :D Wyjść im naprzeciw ! :D Wesołych Świąt <3

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nic dodać nic ująć; wszystko siedzi w naszej głowie!
    Świetny post i śliczne zdjęcia :)
    Wesołych świąt!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się jeżeli chce się to możemy to osiągnąć mimo że będzie to bardzo ciężka praca :)

    Mój blog

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się z Tobą. Człowiek może osiągnąć naprawdę wiele i spełnić swoje marzenia, ale musi zacząć sam działać, ponieważ szczęście się samo do nas niestety nie uśmiechnie. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Masz całkowitą rację. Sama w swoim życiu miałam takie momenty, że wyznaczałam sobie miliony celów, a nie podejmowałam się ich, bo z góry uważałam, że jestem stracona. A sama jestem kreatorką swojego życia :)
    Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie jesteś stracona. Możesz W S Z Y S T K O !

      Delete
  8. Również uważam że działać po prostu trzeba ;) jeżeli nic nie robimy to stoimy w miejscu, a to jest bardzo zle- przynajmniej ja w takiej sytuacji jestem bardzo nieszczesliwa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To dobrze, że w takich sytuacjach jesteś nieszczęśliwa. Przynajmniej, mam nadzieję omijasz je w takim razie ;)

      Delete
  9. Liczą się chęci ,wyznaczenie celów ,do których na prawdę chcemy dojść. Czasem może nas to przerażać ile wysiłku musimy w to poświęcić ,ale efekty są zadowalające ♥

    http://seemixieblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo ciekawy blog. Wciągające wpisy. Na pewno tu powrócę. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    www.agmatarek.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.