8/12/2017

JAK ZAOSZCZĘDZIĆ PIENIĄDZE NA WIĘKSZE WYDATKI + DIY

Wielu z nas- nastolatków w wieku dojrzewania zaczyna mieć coraz to bardziej ambitne zachcianki, na które naszych rodziców często nie stać. Marzą nam się nowe gadżety, markowe ubrania, drogie wycieczki, czy koncerty idoli. Jeśli sami nie weźmiemy się w garść, możemy zapomnieć o ich spełnieniu. Jak więc zaoszczędzić i zebrać pieniądze na większe wydatki w nastoletnim wieku?

Najważniejsza jest dyscyplina i samozaparcie oraz trochę czasu. Jeśli tego będziesz się trzymać Twój sukces jest gwarantowany. Musisz być nastawiony na to, że uda Ci się uzbierać daną sumę i dożyć do tego z całych sił oraz nie dopuszczać do siebie myśli, że mogłoby stać się inaczej. Ustal sobie priorytety. Za każdym razem, gdy w sklepie chcesz już daną rzecz zanieść do kasy, stań i zastanów się 78374958989 razy, czy na pewno jest Ci ona konieczna i niezbędna do życia. Pomyśl sobie, że jeśli jej nie kupisz za jakiś tam czas będziesz mógł spełnić swoje większe marzenie. Jestem pewna, że momentalnie odstawisz ją z powrotem na półkę.

Poinformuj rodzinę o tym, że starasz się o uzbieranie większej kwoty na konkretną rzecz i poproś by na urodziny, imieniny, święta, czy inne imprezy okolicznościowe nie dawali Ci prezentów tylko pieniądze. Kilka złotych od dziadków, wujków, cioć i rodziców, a już uzbiera się okazała suma.

Spróbuj zarobić kilka złotych na własną rękę. Sprzedaj stare, nieużywane rzeczy. Poszukaj ofert w Twojej okolicy w internecie, zadzwoń do pracodawcy. Na pewno znajdzie się coś dla Ciebie! Młodzież od 16 lat może być już zatrudniana. Na stronach typu pracuj.pl , gazetapraca.pl , pl.inteed.com , olx.pl znajdziesz takie propozycje zarobku jak: praca w Mc Donald's, rozprowadzanie ulotek, opieka nad dziećmi, czy zbiór owoców sezonowych. Do wyboru, do koloru. Ponad to istnieje już wiele ofert pracy zdalnej przed komputerem.

Wykonaj pudełko, w którym będziesz gromadzić pieniądze "Money for dreams" i za każdym razem, gdy tylko w Twoje ręce wpadnie jakaś gotówka od razu je tam wkładaj. Uwierz, o wiele trudniej jest wyjąć stamtąd swoje oszczędności, kiedy napis na szkatułce przypomina o marzeniach. Jak je wykonać?

 POTRZEBUJESZ 
• tekturowe pudełko 
• białą farbę oraz gąbkę 
• starą płytę 
• nożyczki 
• klej na gorąco 
• kartkę oraz marker lub drukarkę 

 WYKONANIE 

Pudełko pokryj białą farbą za pomocą gąbki i odstaw do wyschnięcia. W tym czasie potnij płytę na kawałki o różnych kształtach i wielkościach oraz nagrzej klej. Przyklejaj kolejne fragmenty płyty na pudełko, tworząc mozaikę. Na koniec na kartce napisz lub nadrukuj "Money for dreams", bądź inny, motywujący tekst, wytnij i przyklej na pudełko.Gotowe!



Kiedy sam zapracujesz na spełnienie swoich marzeń, jeszcze bardziej będziesz cieszył się z ich osiągnięcia. Docenisz wartość pieniądza. Zdobędziesz uznanie w oczach rodziny oraz znajomych. Powodzenia! Mi już się udało. Najlepsze uczucie. Polecam z całego serca! Dążcie do swoich celów, a one na pewno wkrótce się spełnią. Tylko N I G D Y się nie poddawajcie. Trzymam mocno kciuki.







35 comments:

  1. Ja na szczęście nie mam problemu z oszczędzaniem, ale dla innych to bardzo fajny sposób!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajnie to wygląd :D Ja nie mam problemu z oszczędzaniem, oszczędzam chyba za dużo :D

    ReplyDelete
  3. Pomysłowo! :D

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super post :) Przyda mi się takie pudełko <3
    YOZIZIRA.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Przyznam, że nie mam problemu z oszczędzaniem, chociaż najlepiej mi to wychodzi kiedy jestem w domu, bo gdy wyjeżdżam ze znajomymi często zapominam, że miałam coś jeszcze oszczędzić
    Pozdrawiam, Madda

    ReplyDelete
  6. Ale świetny pomysł! Super DIY ♥
    Pozdrawiam! :*
    http://marysiachudy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Dobre porady, a to pudełko bardzo fajnie wygląda! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  8. Jak będę potrzebowała na coś pieniędzy to na pewno zacznę je zbierać, a twój post mi to ułatwi. A "skarbonka" bardzo mi się podoba i na plus jest to, że jest łatwe w wykonaniu

    http://sar-shy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Od kilku miesięcy zbieram na nowy telefon. Jego cena jest dość wysoka, więc jakoś muszę się nauczyć tego, żeby nie wydawać pieniędzy bez sensu na głupoty, które nie są mi niezbędne. Nie mogę się już doczekać, jak za rok, gdy skończę 16 lat, będę mogła chodzić do pracy!

    ReplyDelete
  10. Ale urocze pudełeczko <3 Ja pamiętam jak miałem 10 lat i zrobiłem sobie takie słoiczek z oszczędzaniem. Ja do oszczędzania smykałki nie mam. Tak wiem wiem ''przemyśl milion razy czy to ci potrzebne'' ale ja tak robie i tak dziwnym trafem wychodzę z chińczyka z klockami lego i wisiorkami w świnki.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Odkąd pamiętam staram się na różne sposoby oszczędzać i już chyba weszło mi to w krew :)
    Ale rady ciekawe ;)
    Piękne pudełko, pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    https://coscudownego.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja cały czas oszczędzam, a potem decyduje na co haha
    Ale bardzo ładne pudełeczko!

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja ostatnio staram się oszczędzać i nawet mi to wychodzi :D
    Mój blog

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny pomysł z tym pudełkiem, ja od kilku lat pracuję, więc sama zarabiam na swoje potrzebny, ale trzeba zauważyć, że rodzice nie sypali mi hajsem jak chcieli, na wszystko musiałam sama zapracować i dzięki temu znam wartość pieniądza, i nie wyrzucam go w błoto. To fajna lekcja dla młodych ludzi!
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Powiem Ci że post idealny dla mnie! pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Post przydatny dla mnie, bo zbieram na tatuaż :)

    ReplyDelete
  17. Kiedyś chciała bym mieć tatuaż i mega extra aparat fotograficzny więc oszczędzanie by się przydało. :) Ciekawe rady :) Ja znam inne , które się sprawdzają :D Dobre zdjęcia :P Pozdrawiam ! Zapraszam tutaj na blog do mojego kochanego Bartusia -->
    https://bartollandia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. te pudelko jest wprost FENOMENALNE! niezwykle pomyslowe wykonanie, czekam na wiecej tego typu postow!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buziaczki https://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. uwielbiam DIY można zrobić taak wiele, bez nakładu dużych pieniędzy, ale za to z ogormnym sercem i myślą o tej osobie :D

    ReplyDelete
  20. Ale mega post! Uwielbiam czytac rzeczy tego typu, az chce sie oszczedzac pieniadze :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://rosierlune.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  21. Pudełko super :) ja odkładam do koperty zwykle :D

    bizarre-case.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajne DIY! Ja planuję iść do pracy na wakacjach, bo będę miała już 16 lat :)
    >>MÓJ BLOG<<

    ReplyDelete
  23. Prześliczne to wygląda *-*
    Chyba sama stworzę coś takiego w domu
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajne diy :)
    Praca sezonowa to świetny pomysł na dorobienie paru złotych.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ale świetne. Też jestem typem majsterkowiczki i prędzej, czy później zabieram sie za takie ozdóbki. Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Pozdrawiam <3
    NATALIEFASHION97

    ReplyDelete
  26. Ja jestem osobą, która zdecydowanie potrzebuje skarbonki, ale takie robótki to nie dla mnie :D
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  27. Super pomysł 😊 Ja na oszczędności mam osobne konto w banku, ale takie pudełko zrobię bo przyda się na coś innego 😊 Spodobały mi się te poprzyklejane płyty 😊👌 ~RINROE

    ReplyDelete
  28. Piękne pudełeczko! Uwielbiam takie własnoręcznie wykonane rzeczy. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Kocham diy! Twoje jest równie świetne :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. z Narzeczonym tak zbieramy na wesele ;)

    ReplyDelete
  31. mi mimo wszystko coś ciężko idzie to oszczędzanie ;c pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Jakie śliczne Ci wyszło to pudełko! Też chce takie!
    Spróbuję zrobić, ale wątpię, żeby wyglądało tak fajnie jak twoje :(
    Zapraszam do siebie :))
    ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.