8/05/2017

ROOM TOUR







Po dość długiej przerwie wracam z nowymi siłami i pomysłami na nowe wpisy oraz... filmiki na yt! Będę starała się dodawać ich coraz więcej. W czasie mojego "urlopu" przemyślałam kilka spraw odnośnie bloga. Podpytałam Was, co mogłabym zmienić. Zrobiłam kilka sesji. Zaplanowałam posty. Będzie tutaj teraz trochę inaczej, ale mam nadzieję, że lepiej i że spodobają Wam się te zmiany.

Dzisiaj przychodzę do Was z Room Tour. Uwielbiam spędzać czas w moim pokoju. Czuję się w nim bardzo dobrze. Jest dość duży, funkcjonalny oraz inspiruje mnie na co dzień. Sama go zaprojektowałam, dlatego wygląda dokładnie tak, jakbym tego chciała.  Konstrukcja szaf została opracowana przeze mnie, tak samo jak wybór kolorów. Meble robione są specjalnie na wymiar, więc idealnie pasują. Koloryt mojego pokoju zawsze utrzymuję w białych, czarnych, szarych oraz turkusowych barwach. Jeśli chodzi o dodatki, część została zakupiona w Ikei, część w Pepco, część wykonałam sama, dosłownie za gorsze. Niektóre projekty DIY pokazałam Wam tutaj na blogu w poprzednich wpisach. Uwielbiam tak eksperymentować, ponieważ dosłownie z niczego można stworzyć bardzo efektowne dodatki. Na pewno na tym, co jest teraz się nie skończy, więc niedługo przedstawię Wam kolejne proste pomysły na udekorowanie swojego wnętrza. Zapraszam do obejrzenia krótkiego filmiku, który przygotowałam na potrzeby tego wpisu. Jeśli się Wam spodoba- zapraszam do komentowania, łapkowania oraz subskrypcji mojego kanału!






14 comments:

  1. Nowocześnie, czysto i jasno <3 podoba mi się :)

    ReplyDelete
  2. Ale śliczny pokój! *.*
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ale śliczny pokój! Marzy mi się podobny! :>
    nataliusz.pl

    ReplyDelete
  4. Pokój jest naprawdę śliczny *.* Bardzo ładne dekoracje :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Oo ja!!! Twoja szafa!!! Ona jest cudowna!!

    http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Również ją uwielbiam! Są na niej same najlepsze wspomnienia. Kocham na nią patrzeć, bo od razu mam przed oczami tamte cudowne momenty 💓

      Delete
  6. Mega pokój i urządzony z pomysłem ��

    ReplyDelete
  7. Bardzo podoba mi sie wystrój Twojego pokoju :) Szczególnie te powieszone zdjęcia *-*
    YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Bardzo ciekawy pokoj. Jestem na Tak :D

    ReplyDelete
  9. Jejku jaki piękny! *.*
    Miłego dnia <3
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  10. super pokoj!

    https://by-aleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Piękny wystrój, a filmik pierwsza klasa. Rewelacja.

    ReplyDelete
  12. Śliczny pokój. <3
    http://inga73.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.